Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Baza turystyczna

Wątek: Na co narzekają goście hotelowi?
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2010-10-22 11:33
Temat: Na co narzekają goście hotelowi?
Treść: Aktualność:
Goście hotelowi mają prawo wystawić opinię o obiekcie, w którym przebywali. Lista najczęstszych negatywnych opinii gości hotelowych pojawiła się w serwisie hotel.info.

Dawniej skargi na hotel wrzucało się do skrzynek skargi zażaleń. Obecnie sprawę reklamacji w hotelarstwie zrewolucjonizował internet. Bezpłatny serwis rezerwacji Hotel.info publikuje opinie swoich klientów nie tylko w formie standardowej oceny punktowej, lecz również dowolnych komentarzy sformułowanych samodzielnie przez gości hotelowych.

Hotel.info z ponad miliona ocen wybrał 10 najczęstszych powodów niezadowolenia gości:

1. śniadanie: jedzenie za drogie, złej jakości, za mały wybór, wolna obsługa;
2. miejsca parkingowe: parkingi za drogie, nieprawdziwe informacje w prezentacji hotelu dotyczące dostępności i ceny;
3. hałas : cienkie ściany w pokojach i brak dźwiękoszczelnych okien;
4. wielkość pokoju: turyści z Ameryki Północnej narzekają na małe pokoje hotelowe i ciasne łazienki ;
5. jakość usług/uprzejmość : z tego niezadowoleni są głównie goście krajowi, nie zagraniczni;
6. internet/WLAN: drogi dostęp do sieci, brak łącza bezprzewodowego;
7. czystość: niedokładnie posprzątane pokoje i łazienki;
8. komfort: zarwane materace, stare meble;
9. pokoje dla niepalących/palących: brak lub mało stref dla palących i niepalących;
10. kategoria-gwiazdki: standard i cena nie odpowiada kategoryzacji.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Narzekający goście hotelowi [2010-10-31 11:38 80.52.226.*]
szkoda, ze nie ma p-ortalu o goscich - wyłudzenia, kradzieże, oszustwa - nawet ubepieczeniowe, obmowy, ucieczki bez opłaty, celowe niszczenie mienia.
najgorsi sa prawnicy i zawistni nieudacznicy.
odpowiedz »

Narzekający goście hotelowi [2010-10-22 15:28 83.238.170.*]
Niektóre portale pozwalają na skomentowanie przez hotelarza uwag gości (np. holidaycheck). Miałem (od jednego gościa) zarzuty dotyczące śniadania, ilości programów telewizyjnych i mebli w pokoju, które były nieprawdziwe. Portal wprawdzie nie usunął opinii ale dodał moją odpowiedź, co może dać innym osobom do myślenia, jak hotel naprawdę wygląda. TripAdvisor jest, szczególnie w USA, traktowany jak wyrocznia i wszelkie uwagi gości są odczuwalne od razu, co słychać w pytaniach przy rezerwacjach. odpowiedz »

Narzekający goście hotelowi [2010-10-22 11:33 83.9.71.*]
Lista wad i przewinien a nawet przestestw klijentow jest znacznie dluzsza poczawszy od drobnych kradziezy unikanie oplacenia rachunku za pobyt a nawet rozmyslnej dewastacji pokoji. I dalej to nic nie zmienia, po prostu trzeba byc czlowiekiem i dochowywac zawieranych umow nawet i w szczegolnosci zawieranych ustnie, pomiedzy klijentem a hotelarzem lub osoba pracujaca whotelu. WQymieniona liste na gorze w wiekszosci reguluja przepisy szczegolowe w wykonawczych aktach prawnych. zyczac wszystkim czytelnia , milego dnia, " hotelarz" odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij