Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Turystyka zagraniczna wyjazdowa

Wątek: Brak śniegu nie może być powodem rezygnacji z wykupionego wy
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2006-12-20 13:26
Temat: Brak śniegu nie może być powodem rezygnacji z wykupionego wy
Treść: Aktualność:
Tegoroczna bezśnieżna zima nie wpłynęła na obniżenie cen wyjazdów narciarskich. Śniegu brakuje nawet w Alpach, ale mimo to organizatorzy turystyki nie przewidują żadnych promocji cenowych.

Stoki, znajdujące się na wysokości powyżej 3 tys. metrów n.p.m. czynne są prawie przez cały rok. W Alpach jest ich około 20. W tym roku stanowią jedyną pewną lokalizacją prawdziwej białej zimy. Najwyższe i najbardziej znane lodowce znajdują się w Austrii, natomiast mniejsze, ale bardzo popularne wśród Polaków, we włoskich Dolomitach. Trasy lodowcowe oferuje również Szwajcaria i Francja.

Wyjazdy na tereny lodowcowe sprzedaje większość biur podróży. Jednak są one droższe od pobytów w kurortach położonych niżej. Największy wybór ofert przypada na styczeń i luty. Najtaniej jest w pierwszych dwóch tygodniach stycznia. Następnie ceny zaczynają rosnąć, a stoki wypełniają się narciarzami. Kolejnym tańszym okresem jest marzec, tuż przed zakończeniem sezonu. Wówczas turyści mogą liczyć na dodatkowe atrakcje, które zachęcają do pobytu, jak np.: darmowe karnety.

Piotr Zawistowski, współwłaściciel biura podróży Triada twierdzi, że dla największych organizatorów zimowe oferty są jedynie uzupełnieniem głównej działalności, jaką są wyjazdy w ciepłe miejsca. Wyjaśnia - Wyjazdy indywidualne na narty stały się łatwo osiągalne. Samochód, sprzęt, dowód w kieszeni i w drogę.

W skład większości pakietów polis turystycznych wchodzi ubezpieczenie kosztów odwołania uczestnictwa w imprezie turystycznej. Dodatkowo dostępne są również opcje ubezpieczenia kosztów anulowania biletu lub noclegów w hotelu. Jednak są one drogie. Przy cenie podstawowej polisy w wysokości 50 zł, opcja z kompletem ubezpieczeń kosztuje 200 zł. Dodatkowo, żadne z tych ubezpieczeń nie zadziała, jeżeli powodem rezygnacji z wyjazdu będzie brak śniegu. Warunki umów ubezpieczeniowych gwarantują zwrot kosztów jedynie w przypadkach:
- gdy klient nie może wyjechać z powodu nieszczęśliwego wypadku, co musi być potwierdzone zaświadczeniem lekarskim,
- śmierci lub zachorowania osoby bliskiej, jeżeli wymaga ona stałej opieki ubezpieczonego,
- zdarzenia losowego, które wymaga obecności ubezpieczonego, np. włamanie do mieszkania, wypadek samochodowy itp.

W Polsce jedynie Warta oferuje ubezpieczenie SKI Plus, które w części rekompensującą brak śniegu. Według warunków, towarzystwo wypłaca 40 zł za każdy dzień, w którym zamknięte były wszystkie trasy zjazdowe w okolicy pobytu w powodu braku śniegu. Trasy powinny być zamknięte nie wcześniej niż w dniu wyjazdu klienta i w okresie trwania umowy ubezpieczenia.

W lecie wyjazd z biurem podróży może być nawet 30% tańszy niż zorganizowany indywidualnie. Powodem są ceny noclegów w hotelach, które touroperatorzy dostają dużo niższe. Natomiast zimą takich różnic nie ma. A nawet zdarza się, że taniej uda się zorganizować wyjazd samemu. Touroperatorzy nie obniżają cen na zimowe pobyty, a z właścicielami obiektów noclegowych w Alpach, którzy skarżą się na brak turystów można negocjować ceny. W małych hotelach ceny dla biur turystycznych i rodzin, które same rezerwują pobyty, nie różnią się zasadniczo. Doba w 5-8-osobowym apartamencie kosztuje około 15 euro za osobę.

Większość zorganizowanych wyjazdów sprzedawanych jest z dojazdem własnym. Za podstawiony autokar należy dopłacić około 350 zł od osoby. Biuro pomaga zorganizować wyjazd osobom, które nie znają języka, dodatkowo gwarantuje opiekę pilota oraz możliwość złożenia reklamacji. Jednak z wyjazdu nie można zrezygnować bez istotnego powodu. Natomiast z indywidualnej rezerwacji można się wycofać nawet w ostatniej chwili, tracąc w najgorszym wypadku wpłaconą zaliczkę w pensjonacie.

Duże biura nie oferują wyjazdów na narty poza Alpy i Tatry, na przykład do Szwecji czy Norwegii. Można skorzystać też z wyjazdów w ciepłe miejsca. Organizatorzy zapewniają, że pierwszy kwartał roku jest bardzo dobrym czasem na pobyt w tropikach. Andrzej Glapiak, rzecznik portalu turystycznego easygo przyznał - Podział sezonu wypoczynkowego na zimowy i letni zaczyna się zacierać. O tej porze roku warto pojechać na Karaiby, Kubę, do Meksyku, Kenii, Tajlandii czy do Nepalu.

Jednak za tygodniowy egzotyczny wyjazd trzeba zapłacić 5-6 tys. zł.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Brak śniegu nie może być powodem rezygnacji z... [2006-12-27 17:51 83.6.196.*]
polecam też biuro Wygoda Travel z Krakowa - nieduże biuro ale pomimo zapisu w warunkach uczestnictwa iż zła pogoda nie moze być warunkiem rezygnacji stanęli na wysokości zadania i gdy na 01.12 na rozpoczęcie sezonu nie było śniegu we Włoszech zaproponowali Austrię /specjalnie przygotowali zastępczą ofertę choć wcześniej Austrii nie oferowali/ i ew zmiany terminu wyjazdu. Było w czym wybierać i nie zostawili klientów na przysłowiowym "lodzie" tylko profesjonalnie podeszli do problemu. Już nie raz przekonałam się iż duże molochy nie przejmują się klientem i egzekwują zapisy warunków uczestnictwa nie robiąc żadnych wysiłków aby usatyswakcjonować klienta / np. nie zbiorą grupy to na 7 dni ją rozwiązują bez propozycji zamiennych/ a małe biura klienta traktują indywidualnie i nawet w nierozwiązywalnych sytuacjach potrafią znaleźć rozwiązanie.
pozdrawiam B
odpowiedz »

Brak śniegu nie może być powodem rezygnacji z... [2009-09-23 13:29 212.160.172.*]
Jedziemy z paczką w grudniu już chyba 7 raz i niegdy nie mieliśmy zastrzeżeń. Po wpisach widzę, zę Wygoda ma dużo "marudnych klientów". Kiedyś nie było śniegu i zmienili nam termin, miejsce na lepsze i hotel na lepszy. Mieliśmy wybór. Poza tym opisy hoteli są dokładne i można przeczytać, który hotel ma dobrą lokalizację, a który kuchnię. No i cena - to jest też jakiś wskaźnik. Widzę, żed niektórzy za 400 euro oczekują luksusów. Stać mnie na 5* ale wybieram zazwyczaj 3*, bo jadę tam na narty. Jeżdżę 2 lub 3 razy w roku, zawsze z Wygodą. P.S. Polecam kuchnię w La Madoninnie - super, ale byli i marudzący. Wszystkim zadowolonym: Do zobaczenia na stoku. odpowiedz »

Brak śniegu nie może być powodem rezygnacji z... [2009-08-26 15:08 213.158.199.*]
Błam z Wygoda Travel w Livigno i Dolinie Aosty ,obydwie imprezy samolotem.NA lotnisku w Bergamo trudno było znależć przedstawiciela biura bo była to osoba w koszulce z logo firmy wielkości monety 2 zł ..Inne biura czekały z dużymi tablicami ze swoą nazwą.Poza tym hotele były ok. Rezydenci mogą byc , jakby troche znudzeni ale dobrze mówili po włosku i byli zawsze do dyspozycji.Raczej polecam . odpowiedz »

Brak śniegu nie może być powodem rezygnacji z... [2009-01-14 22:07 83.6.223.*]
Jestem po sylwestrowych nartach z Wygoda Travel w Dolomitach i jestem mocno rozczarowana. Duża ilość śniegu i świetne warunki narciarskie uratowały imprezę, ale biuro się nie wywiązało z obowiązkowych świadczeń. Rezydentka nie poczuwała się do niczego, a tym bardziej do reagowania na sugestie i pomysły uczestników, żeby nie zrealizowany program zastąpić na przykład wyjazdem na basen. Ze ski safari zostało jeżdzenie w dwóch okręgach. Niestety pod względem organizacji biuro nie ma się czym chwalić. Także przy załatwianiu czegokolwiek komunikacji klient - biuro mocno kuleje, kilka razy musialam się dopraszać o przesłanie umowy. Karolina odpowiedz »

Brak śniegu nie może być powodem rezygnacji z... [2008-02-17 19:18 79.162.51.*]
Dzisiaj wróciłem z wyjazdu organizowanego przez Wygoda Travel. Nie podzielam zachwytów dla tego biura. Dlaczego? Na miejscu dowiedziałem się że mieszkam w innym hotelu. Niby 4 gwiazdki a klamka od pokoju była urwana, grzejnik nie działał (luty!), zlew zapchany a wanna nie do użytku z powodu trwałego zabrudzenia emalii. Hotel typu SPA a basenik czynny 3 godziny, w dodatku w takich godzinach dla dzieci że nie mogły korzystać gdyż jedyny skibus z nart wracał już po zamknięciu basenu. Biuro jest tak profesjonalne że voucher przysłali mi emailem już po moim wyjeździe. Wcześniejsze pytania do biura pozostały bez odpowiedzi. Wygoda Travel nie jest wcale lepsze niż inne biura. Kolejny raz potwierdza się że najbardziej udane wyjazdy to te gdy się samemu organizuje.
Grzegorz
odpowiedz »

Brak śniegu nie może być powodem rezygnacji z... [2008-02-25 15:52 79.185.122.*]
popieram opinie pana grzegorza. Bylam na wyjezdzie z wygoda travel od 8-15 lutego 2008 waunki nie takie jak proponowane czyli basen w hotelu mial byc duzy a tu sadzawka dwa ruchy i koniec basenu, zmiana hotelu na inny standard niz byl w ofercie , brudna wanna, popsuta szafa, czasami brak ciepłej wody, zła kanalizacja jak ktos spuszczal wode w hotelu to bulgotalo mi w kranie nie zaleznie czy byla 17 czy 3 rano. zero profesjonalizmu pani rezydent. za ta cene bym znalazla lepsza oferte. odpowiedz »

Nie WYGODZIE!!!!!!!!!!!!!! [2008-03-30 00:49 87.206.111.*]
Popieram wczesniejsze wypowiedzi.Bylam na wyjezdzie w Pinzolo15.02.-24.02.2008. Widze, ze tradycja jest zmiana hotelu Olimpic Royal na Olimpic Palace,informacje turysci otrzymuja 15 min przed dojazdem do hotelu,ktory wczesniej wykupili. Basen malutki,porazka 3 godziny czynny. Lazienka czasy naszej komuny,chcialabym zaznaczy,ze zaplacilam za hotel 4 gwiazdkowy. Wygoda chyba stracila kontrole nad tym co robi.Zadnych przeprosin ze strony biura.Opryskliwa Pani rezydent,ktora widzielismy tylko przy dojazdach na stok,bo ciagle nas unikala,poniewaz nie potrafila sprostac najprostszym pytaniom.Piloci bez przygotowania do pracy z ludzmi. Przesiadki w Katowicach w srodku nocy i czekanie na inne autokary 2 godziny, w dobie telefonow komorkowych. odpowiedz »

Brak śniegu nie może być powodem rezygnacji z... [2008-02-29 22:24 77.115.193.*]
odpowiedz »

Zimowi oszusci Wygoda Travel [2008-04-03 22:51 87.206.111.*]
Uwaga na to biuro,oszusci, fatalna organizacja,obsluga przez osoby kompletnie nieprzygotowane,lekcewazenie turystow i zmiana na 15 minut przed dojazdem do hotelu ,hotelu 4 gwiazdkowego na standart schroniska mlodziezowego(Pinzolo,hotel Palace),koszmar zepsute ferie za wlasne "duze" pieniadze odpowiedz »

CIASNOTA TRAVEL [2009-02-26 23:00 79.185.163.*]
witam, właśnie wróciłem z wycieczki z Włoch, organizowanej przez biuro wygoda travel.Więc zacznijmy od poczatku... autokar przyjechał z godzinnym opuźnienieniem(wiązało się to z wychłodzeniem organizmu) co w późniejszym czasie skutkowało przeziebieniem. Po wejściu do autokaru zorientowałem się że nie mam miejsca na nogi, gdyz autobus okazał się strasznie ciasny!!!! Podróż do miejsca docelowego, była specjalnie przeciągana.Podczas podróży okazało sie że nasza grupa, jest zakwaterowana w trzech różnych oddalonych znacznie od siebie hotelach, z których nasz autokar zbierał z każdego hotelu grupe turystów, co znacznie opóźnieło dojazd na stok!!! od 1h do nawet 2,5h.!!!! wczesna pobudka(6.30) śniadanie 7.20, które trzeba było zjeś w przeciągu 10 min a wszystko po to aby na stoku znaleźc się o godzinie 10....!!!!kolejna niespodzianką o której dowiedzieliśmy się przy pierwszej obiadokolacji, była kwestia ubezpieczenia firma zapewniała że będziemy miec pełne narciarskie ubezpieczenie, niestety okazało się że mamy tylko podstawowe(obejmowało następstwa nieszczęsliwych wypadków poza stokiem). Jednym z głównych problemów na miejscu było jedzenie.Jechalismy 8os składem, z którego 5 osób się zatruło.inni uczestnicy równiez byli zatruci. sam hotel trzy gwiazdki owszem miał, ale w latach 80. Basen miał wymiary niewiele większe od wanny. Salon gier był mocno zniszczony(piłkarzyki bez nóg i głów) sauna która była dostępna do obiadokolacji(tj.19 która trwała 2,5h z czego na samą sałatke to prawie 30 min.) a przyjazdy były w granicach 18.15 a to wiązało sie z tym że nie mozna było w niej odbyc pełnego cyklu oraz pomieścic ok 20 chetnych osób.Rozmowa z niekompetentna kierowniczką NALEPĄ, która nie potafi prowadzic rozmowy na poziomie ludzi wykształconych, nie ma równiez zielonego pojęcia o organizaji logistycznej os. przebywających na wycieczce, a także zapomina o bardzo ważnym zdaniu "Klient- nasz Pan" odpowiedz »

Zimowi oszusci Wygoda Travel [2009-02-16 14:50 84.10.165.*]
za duze pieniadze, standart schroniska nigdy wiecej z wygoda odpowiedz »

Zimowi oszusci Wygoda Travel [2009-03-17 15:50 79.38.227.*]
standart...nie mam pytań
niestety bardzo często to sami turyści to najwieksze barany...i nie przejmują się tym, że pieniactwem psują imprezę reszcie turystów...
odpowiedz »

Zimowi oszusci Wygoda Travel Hotel Laste/ Caldes [2009-01-06 10:19 195.235.227.*]
Wlasnie wrocilam z wyjazdu na narty w regionie Val di Sole z biurem podrozy Wygoda Travel. Hotel ok, 3 gwiazdkowy, ale jedzenie nie do zaakceptowania. Na sniadanie jeden rodzaj wedlin, sera, 3 rodzaje dzemow. Obiado-kolacje to zazwyczaj kiepski makaron pod roznymi postaciami na pierwsze danie, a na drugie np. plasterek mozzarelli i kawalek pomidora, albo mikro porcja zimnego tunczyka z fasola z puszki. Wiecej chyba nie trzeba pisac. Rezydentka, Pani Marta, znudzona, malo zainteresowana grupa, hotel w miejscowosci liczacej z 500 mieszkancow, z jednym malym sklepikiem i kosciolem. Region narciarsko wspanialy, stoki super, pogoda rowniez. Takze jak cos to polecam na wlasna reke, bo warto, mozna sie wyjezdzic, ale nie z tym biurem. odpowiedz »

Zimowi oszusci Wygoda Travel Hotel Laste/ Caldes [2012-05-19 20:52 83.9.76.*]
W zimie pojechałem na narty z firmą WYGODA TRAVEL. Był to pierwszy i ostatni raz..... Autokar bardzo ciasny (jazda non-stop przez całą noc i dzień do Włoch), niedostępna toaleta, nieczynny reklamowany w folderze barek..... Zostaliśmy wysadzeni przed hotelem w FOLGARIDA..... W recepcji NIC O NAS NIE WIEDZIANO ... Na szczęście w tym dniu zwolnił się 1 pokój i załatwiliśmy sobie w nim zakwaterowanie.......
Oczywiście zgłosiłem reklamację. Firma 'nomen-omen' WYGODA TRAVEL zwaliła winę na hotel we Włoszech (!!!) , oni byli "w porządku" (!!!)..... Uwag co do stanu autokaru także nie przyjeli bo "turyści zostali poinformowani o niesprawności toalety".... Odpowiedzi firmy na moją reklamację były SKANDALICZNE i KURIOZALNE .....
Odradzam wszystkim korzystanie z ich oferty...... Jerzy53
odpowiedz »

Zimowi oszusci Wygoda Travel Hotel Laste/ Caldes [2012-04-01 09:53 77.255.126.*]
Narty Val di Sole od 16-25 marca 2012.
Praca pilotki w drodze do Włoch skandaliczna. Nie znała drogi, autokar cofał na autostradzie, nie reagowała na sytuację panującą w autokarze związaną z niesprawnym działaniem systemu ogrzewania i wentylacji. Część pasażerów podróżowała w krótkim rękawie a inni w kurtkach i czapkach na głowach. Chaos podczas pakowania bagaży. Autokar - wiekowy, nie nadający się do przewozu takiej liczby pasażerów. Brak miejsca na bagaż, nieodpowiednie luki do przewozu nart. Kierowcy z epoki PKS, bez dostatecznych umiejętności jazdy w górach takim pojazdem z taką liczbą pasażerów. W drodze z Madonny prawie doprowadzili do "spalenia hamulców". Mimo licznych interwencji w w/w sprawie na nr tel. alarmowego nikt z biura się z nami nie skontaktował. Żenada. W drodze powrotnej pilot również nie wykazywał żadnego zainteresowania pasażerami. Zjechał na stację na której nie było ubikacji. W Czechach pomylił drogę , tłumacząc to potem zamkniętą autostradą - spóźnienie 2,5 godz. Hotel zgodny z opisem, jedyny mankament to monotonne śniadania oraz brak ogrzewania w pomieszczeniu na narty.
odpowiedz »

Zimowi oszusci Wygoda Travel Hotel Laste/ Caldes [2011-11-22 13:36 202.78.26.*]
Wygoda travel jak dla mnie porazka travel. Pierwszy raz wybralem sie z wygoda kilka lat temu. Kadra byla ok wiec staralem sie przymyka c oko na niedociagniecia organizacyjne. Niestety nie bylo wtedy alternatywy dla wyjazdu na narty z malymi dziecmi. Na szczescie teraz juz jest i z tej perspektywy wygoda travel to porazka. Fatalna podroz, spoznienia , zrzucanie odpowidzialnosci na kadre za niedotrzymywanie warunkow umowy itp. Nasza wspolpraca zakonczyla sie w ubieglym roku wezwaniem przedsadowym dla wygody. Biuro nie zrealizowalo umowy z pelna swiadomoscia rujnujac calej rodzinie wypoczynek. Ostrzegam, nie dajcie sie nabrac na foldery i warunki umowy. W sadzie sprawa bylaby oczywista jednak siedziba firmy jest w Krakowie i prawnik wygody ma swiadomosc ze oszukani klienci nie beda jezdzic do krakowa aby odzyskac kilka tysiecy. Jedyne co mozna zrobic to ostrzec innych i nie miec z ta firma wiecej do czynienia. Polecam tramp i tui w podobnych cenach i uczciwym podejsciem. odpowiedz »

Zimowi oszusci Wygoda Travel Hotel Laste/ Caldes [2011-03-15 13:52 91.194.107.*]
Właśnie wróciłam z Val di Sole z Biurem Wygoda Travel. Jeśli chodzi i biuro to fakt tanie , wiec po hotelu niczego wielkiego się nie spodziewałam jednak hotel Laste -wypadł zdecydowanie pozytywnie, region piękny, cała reszta do bani. Biuro Wygoda Travel oferuje połączenia antenowe z wielu miast w Polsce, ale jak co do czego przychodzi to albo je odwołują albo wiozą ludzi przez pół polskie i zbierają do jednego autokaru. Co za tym idzie ciągle postoje, przesiadki. Podróż z Warszawy do Katowic trwa ok 8 godzin-MASAKRA. Piloci również pozostawiają wiele do życzenia, od niechcenia spełniają swoje role i robią postoje w miejscach gdzie maja kontrakty z restauratorami- PORAŻKA. Przez co podroż wydłuża się o kolejne kilka godzin. Kolejny aspekt to wykwaterowanie z hotelu rozumiem ze jak wszędzie doba hotelowa tra do 10:00 ale czemu wówczas wyjazd autokaru nie następuje również o tej godzinie, tylko po południu kolo 14-15-MARNOWANIE CZASU. Trosze naciąganie klienta przez rezydenta -kupno Ski Passów, wyjazd na kręgle. Reasumując -ODRADZAM to biuro. odpowiedz »

Zimowi oszusci Wygoda Travel Hotel Laste/ Caldes [2011-02-01 12:37 89.25.247.*]
właśnie wróciłem z Laste. Hotel godny polecenia, jedzenie było naprawdę doskonałe, gospodarze bardzo się starali nam dogodzić. do obiadokolacji 1/2 wina na osobę w cenie, ale jeśli ktoś miał ochote na więcej dolewali bez problemu. Naprawdę nie ma się do czego doczepić w hotelu. Byłem z biurem Wygoda Trawel, rezydent p. Szymon niezły cwaniaczek. Zbierał kase na zakup skipasów, większość dając mu okrągłe 200 euro nie mogła się doczekać reszty miał dodatkowy dochód 3 euro od łebka. Na wyraźne żądanie niechętnie zwracał odpowiedz »

Zimowi oszusci Wygoda Travel Hotel Laste/ Caldes [2011-03-01 08:54 83.11.37.*]
Ja właśnie też wróciłam z Hotelu Laste. Banda oszustów i złodziei! Pan Szymon Kowalski (rezydent) zarabiał sobie na kupowaniu karnetów - gdy się pytaliśmy czy są grupowe zniżki, twierdził że owych nie ma. Ale może zebrać od nas pieniądze i kupić karnety za nas, abyśmy nie musieli rano stać w 1,5godzinnych kolejkach. I tak wszyscy zrobili... Później z cennika się dowiedzieliśmy że przy kupnie 20 karnetów 21wszy jest GRATIS!!! Tak więc pan Szymonek przy naszej grupie 45osób był do przodu o 2 karnety!! czyli o 450 EURO!!!!!! (też bym chciala tak co tydzień dostawać 2 tys złotych ZA NIC!!) Informacja jest potwierdzona z tymi karnetami, bo specjalnie się pytałam w kasie czy to faktycznie tak jest.... no i wyszło szydło z worka :/
żeby tego było mało, pan Szymonek zorganizował wypad na kręgle - totalna masakra. Zapewniał nas ze połowe taniej niż w polsce... W konsekwencji KAŻDY płacił 6euro za 1 grę!!! (na torze grało 6 osób.. tak więc 6x6 = 36 euro za 1 gre!!!! Na domiar tego, za drinki w barze musielismy płacić podwójnie - w cenniku było 3 euro, a od nas chcieli 6 euro ;/
Dobrze, że chociaż Hotel Laste był bardzo fajny ;) Pyszne jedzenie, standard bardzo dobry - idealne miejsce dla tych co przyjechali na narty, aby wypocząć, i się wyciszyć. Polecam wizytę w tym zameczku na wzgórzu. Troszkę trzeba się nachodzić, ale warto. Piekny widok na miasteczko z góry.
odpowiedz »

Zimowi oszusci Wygoda Travel Hotel Laste/... [2019-03-09 21:47 196.67.170.*]
czy to ty jestes tym kolesiem z czerwona plama na ryju? odpowiedz »

Zimowi oszusci Wygoda Travel Hotel Laste/... [2011-03-01 14:58 93.159.48.*]
Niestety potwierdzam. Też byliśmy w Caldes (hotel Laste) z rezydentem P.Szymonem. Ten człowiek wydaje się psuć wizerunek prezentowanej przez siebie firmy (Wygoda Travel) i jego nieuczciwe działania widać przybrały rangę procederu. Przy pełnym autokarze ok. 50 osób 2 karnety powinny być gratisowe (zniżki obowiązują przy grupowych zakupach karnetów.Przy zakupie powyżej 20 karnetów kolejny jest darmowy, a następnie 42 jest darmowy....itd). Oznacza to, ze jeśli karnety zakupione były ze zniżką (a my nie poznaliśmy warunków zakupu dokonanego przez P.Szymona) to zaoszczedzona kwota wynosiła około 450 euro (przy 50 osobach). W czyjej kieszeni znalazły się te pieniądze? Pozostał duży niesmak odpowiedz »

Zimowi oszusci Wygoda Travel Hotel Laste/... [2019-03-09 21:50 196.67.170.*]
czy moze to ty miales czerona plame na ryju? odpowiedz »

Zimowi oszusci Wygoda Travel Hotel Laste/... [2011-06-25 15:17 197.28.0.*]
sam(A) nie potrafisz zarobic zlotowki zalisz sie na formu ,zajmij sie soba lepiej a jak ci nie odpowiadaja wczasy zorganizowane siedz w domu bo pewnie niestac cie zeby samej(samemu) jechac buraku, mmi sie ppodobalo hotel i rezydent ok odpowiedz »

Biedni pokrzywdzeni [2011-03-15 16:29 91.150.202.*]
Gdybyś przyjechał sam to znizki za karnet byś nie dostał. Pewnie i rezydent jest spryciarzem, ale na jakiej podstawie uważasz, że dostałbyś darmowy karnet? A już najlepsze brednie to wypisać obraźliwe opinie pod kątem dobrej w sumie firmy, (jak z resztą wynika z większości tych wypowiedzi: dobre hotele, dobre autokary) dlatego, że jakiś rezydent postanowił sobie dorobić. To takie typowo polackie narzekanie. Gdybyś po prostu sam poszedł do kasy rano, to żadnej zniżki byś nie dostał - i tyle - więc stratny nie jesteś. A jak tak sobie na spokojnie myślę, to rezydent jest od tego, żeby ci pomóc w hotelu albo zorganizować przejazd, ale nie po to, żeby ci załatwiać zniżki. Może i mógłby, ale nie musi. A wielu z tych co najeżdżają sami też by niedarowali sobie okazji do dorobienia, tym bardziej, że - jeszcze raz powiedzmy jasno - sam byś tej zniżki nie dostał, bo prędzej przestaniesz narzekać nisz dasz radę zorganizować grupę kilkudziesięciu osób, która razem, na jednej liście zapisana kupi karnety a potem podzieli między siebie jednego gratisa. odpowiedz »

Biedni pokrzywdzeni [2012-08-25 11:22 78.30.118.*]
stajesz w obronie złodzieja i oszusta nieładnie !! odpowiedz »

Biedni pokrzywdzeni [2019-03-09 21:56 196.67.170.*]
CIebie nikt tu nie broni odpowiedz »

Biedni pokrzywdzeni [2011-03-15 22:14 87.23.79.*]
Brawo! o to wlasnie chodzi, nie chcialoby sie wiekszosci ludzi za okolo 10 euro/6-cio dniowy skipas robic zamieszania, czekania, liczenia...
a rezydent przeciez nie zmusza nikogo do przekazania mu pieniedzy, kto chce korzysta z uslugi pomocy, kto nie nie. a jak pospolicie w swiecie jest przyjete za usluge warto zostawic napiwek, wiec nawet jesli ktos gdzies kiedys mialby dostac od nas napiwek za swoj czas, chec pomocy i sprawne zalatwienie sprawy to 10 euro to nie jest znow koniec swiata i nie wiadomo jak wielka suma pieniedzy przy ogolnych kosztach podrozy.
hotel Laste jest OK. przy szumiacym strumieniu, zamykac okna!!!
odpowiedz »

Biedni pokrzywdzeni [2011-03-17 12:12 89.228.118.*]
Przecież wiadomo że nie chodzi o te 10euro od osoby - bo to są śmieszne pieniądze - Ale jak taki rezydent wezmie 10euro od każdego to ma 500euro co tydzien za FREE!! Czyli 2 tysiące złoty za nic -> też tak bym chciała! Skorzystaliśmy z jego usług, gdyż poinformował nas że są straszne kolejki w kasach rano, więc on ze swojej inicjatywy (och jaki dobry on... ;/) pójdzie i postoi za nas przez 1,5godziny w kolejce (tak nam mówił). Jednakże, NIGDY powtarzam NIGDY nie widziałam takich kolejek przy kasach! Co najwyżej 1-2 osoby stały. Więc jak mówie - nie chodzi o 10euro - ale chodzi o sprawiedliwość -> nie lubię osób które robią ze mnie idiotę :/ Ale jak komuś to nie przeszkadza to ok. A co do firmy - to wielki chaos tam panuje, jeżeli chodzi o organizację. Jechaliśmy z Gdyni. Byliśmy informowani o tym, że będziemy jechać autokarem - prawdopodobnie trasą Szczecin-Berlin-Monachium-Włochy. Jak przyjechaliśmy na zbiórkę, okazało się że jedziemy 10osobowym ciasnym busikiem do POZNANIA (przez Bydgoszcz), gdzie była przesiadka na DRUGI busik, który jechał do Wrocławia. We Wrocławiu miał na nas czekać autokar, którym już docelowo mieliśmy jechać do Włoch. Niestety... z niewiadomych przyczyn autokar był ponad 2 godziny później. Czekaliśmy na jakimś wypizdowiu, gdzie nawet nie było gdzie się schronić/zagrzać. Buty przemoczone, zimno -> nie trzeba mówić, że dużo osób się podziębiło. Gdy pytaliśmy pilotkę, o to co się dzieje - ona nic nie wiedziała :/ na domiar tego, jak wypakowali nasze bagaże z busika we Wrocławiu, okazało się że części bagażu nie ma. Zostały w Poznaniu, gdyż kierowca zapomniał przepakować wewnętrznego bagażnika. Sam przepapakowywał, bo powiedział ze tak bedzie sprawniej - no i było, bo połowy nie przepakował... i facet musiał nam dowieźdź do Katowic te bagaże (no bo się okazało że tym autokarem jedziemy do Katowic jeszcze... ;/). Tak więc, niektóre osoby jadąc do Włoch miały wycieczkę po CAŁEJ POLSCE za darmo! A wiadomo jak polskie drogi wyglądają... Dlatego właśnie nie polecam tego biura podróży. Bynajmniej nie wycieczki autokarowe. Lepiej dopłacić i lecieć samolotem!! Nie wiem tylko jak wygląda w tym biurze sprawa przewozu sprzętu narciarskiego samolotem - bo wiem, że w niektórych biurach są dopłaty po 350zł od nart. Jeżeli chodzi o stoki Val di Sole, hotel (Laste) naprawdę godne polecenia! Naprawdę byliśmy miło zaskoczeni. Jedzenie pyszne, atmosfera wspaniała, standard bardzo dobry -3 gwiazki, ale naprawde mocne 3 gwiazdki!. odpowiedz »

Biedni pokrzywdzeni [2019-03-09 21:55 196.67.170.*]
i co boli Ci ze kolo zarabil 2tysie w 1,5 h a ty niestety musisz zmywac gary na zmywaku bo czytajac Twoje posty to max twoich mozliwosci , wstyd ze tacy ludzie mieszkaja w Gdyni odpowiedz »

Biedni pokrzywdzeni [2011-09-13 01:35 217.98.53.*]
coś na temat zarobków rezydentów w pewnym biurze wiem..... zniżki dla grup owszem, że są.... ale są w błędzie Ci którzy myślą, że te pieniądze trafiają do kieszeni rezydenta!!! ale rezydent oczywiście nie może powiedzieć prawdy tylko musi się uśmiechać i robić "dobrą minę" 24h/7 dni w tygodniu, a za 10 takich dni pracy w pewnym biurze otrzymuje połowę stawki tj parę stów i nic więcej, a takich wyjazdów w ciągu miesiąca można zrobić max 2, chyba, że jest się na miejscu to powiedzmy 4 ale wtedy odpowiednio za niższą stawkę.... mam nadzieję, że po tym wpisie klienci biur "łaskawszym" okiem będą przyglądać się pracy rezydentów i pilotów odpowiedz »

żałosne... [2011-04-14 16:58 79.162.136.*]
Ludzie to są naprawdę złośliwi, skoro P.Szymon "za nic" zarabiał tygodniowo 500 euro, to w takim razie droga wolna proszę się przekwalifkować i zostać rezydentem, wtedy się okaże czy to taki łatwy zarobek, każdy narzeka a sam kombinuje jak może taka nasza natura i tyle...
Przestańcie ludzie narzekać i cieszcie się że mieliście możliwość wyjechać na wakacje, nie wszystkich na to stać...
odpowiedz »

Zimowi oszusci Wygoda Travel Hotel Laste/ Caldes [2009-02-16 14:49 84.10.165.*]
Przylaczam sie do tej opini, rzeczywiscie Wygoda Travel to oszusci!!!!!!! odpowiedz »

Zimowi oszusci Wygoda Travel Hotel Laste/ Caldes [2009-02-11 11:11 91.146.237.*]
Jakieś totalne bzdury, gospodarz hotelu Franco - fajny gość , razem z bratem dbają o gości. Jedzenie? Jeżeli śniadanie w postaci: dwa rodzaje jogurtów, dwa rodzaje musli, sery, wędliny, jajecznoica w formie omletu na zimno:), soki do wyboru ,dżemy i krem czekoladowy to mało , to polecam własny wikt.
Hotel Laste jak na swoje 3* jest czysty, pokoje i łazienki sprzątane codziennie . Byłam tam w 2007 i naprawdę nie wiemczego ludzie tak naprawdę oczekują. W wyjeździe narciarskim najistotniejsza jest oferta narciarska,a ta w przypadku pobytu w Laste i wyjazdów do wszystkich ( Madonna, Pinzolo, Tonale, Marileva-Folgarida) jest super. Najeździliśmy się jak nigdzie dotychczas.
odpowiedz »

Zimowi oszusci Wygoda Travel [2008-05-08 13:37 79.188.107.*]
He he, jak ktoś sie podnieca, że te cztery gwiazdki były nie takie jak by chciał to mnie to rozbraja. Byłem w tym hotelu i pokoje faktycznie nie są rewelacyjne (małe) ale: jedzenie super, sauna i basen (wcale nie mały) i kilkaset metrów od wyciągów. Ludzie, porównajcie sobie ceny innych hoteli połozonych blisko stoków!!! Już nie mówię innych ****, ale nawet ***. No i większość ludzi wybierało ten hotel ze względu na cenę. Albo rybki albo pipki - za tę cenę to była b. dobra oferta. Wiem, że problemy ze stndardem mieli ci ludzie, których hotelarze przenieśli do drugiego hotelu Olympic o nazwie Palace, też w tej miejscowości. Pewnie hotel sprzedał za dużo miejsc. odpowiedz »

Zimowi oszusci Wygoda Travel [2009-02-16 14:54 84.10.165.*]
staly numer Wygody sprzedaja olimpic, apozniej wioza do innego.pokoje hotelowe, a w szczegolnosci lazienka standart 1 gwiazdki,rezydent na wczasach, bez znajomosci wloskiego.najgorsze jest to ,ze nie poczowaja sie do winy i nie ma szans na rekompensate. OSZUSCI odpowiedz »

Brak śniegu nie może być powodem rezygnacji z... [2007-01-02 19:22 217.172.240.*]
Wygoda Travel z Krakowa miała jescze opcje zwrotu pieniedzy lub przesunięcia terminu na inny, z czego ja skorzystałam bez wahania. A to dlatego że rok temu byłam z nimi w Dolomitach i byłam oszołomiona profesjonalizmem i atrakcjami jakie biuro przygotowało. Jeśli tak dalej pójdzie będzie to doskonały zimowy touroperator na naszym rynku! Życze im powodzenia bo naprawde przykładają się do tego co robią! Pozdrawiam i już nie moge doczekać się marcowego wyjazdu :) odpowiedz »

Brak śniegu nie może być powodem rezygnacji z... [2007-12-17 15:01 79.188.107.*]
Wygoda Travel to faktycznie niezłe biuro, tyle że raczej wcale nie z tych małych, bo jak widać w Katowicach kiedy w jednym czasie zjeżdża się 5 albo więcej autokarów i wszystkie do WŁoch na narty - to kurde całkiem spora ilość ludzi. Tyle że robią tylko Włochy.
Pozdrowienia dla narciarzy
odpowiedz »

Brak śniegu nie może być powodem rezygnacji z... [2008-12-28 23:57 87.207.202.*]
Witam seredecznie myśle ze jako biuro to raczej jedno z srednich jesli nie jedno mniejszych , jeżdze z biurem podrózy Olimp również z Krakowa które zimą z Krakowa wysyła około 13 autokarów tygodniowo do Włoch więc to jest duże biuro i sprawdzone. polecam !!!! odpowiedz »

Brak śniegu nie może być powodem rezygnacji z... [2007-12-18 19:08 82.160.249.*]
Do Włoch wysyłają zimą więcej ludzi niż Triada i generalnie fajny profil: celują w hotele lepsze niż średnia. Jakieś drobne zawalanki bywają ale wałków nie kręcą. Nie wiem ktoś zacz ale jak jedziesz z dziećmi to obadaj sobie program "Mama i Ja" - bo dzieciaki uczą się z instruktorami a potem wychowawcy zajmują się nimi do kolacja a nawet dłużej. Optymalna opcja, żeby wypocząć z rodziną - polecam. Ja w tym roku wybieram się do Paganelli, może nie jest to największa stacja ale uciąga a tam właśnie robią Mama i Ja.
Pozdrowionka
odpowiedz »

Za brak śniegu nie odpowiada organizator wycieczki [2006-12-25 13:25 83.7.239.*]
W Alta Valtelina są świetne warunki narcirskie własnie wczoraj wróciłam i polecam wszystkim młodego a solidnego touroperatore GREEN TRAVELLER za diabła do niczego nie można się było dopiąć.....gratulacje!!!!! :))))) odpowiedz »

Za brak śniegu nie odpowiada organizator wycieczki [2006-12-20 13:26 217.97.233.*]
Oczywiscie, ze biura organizuja narty w Skandynawii - polecam PROTEA TRAVEL SERVICES :) odpowiedz »

Za brak śniegu nie odpowiada organizator wycieczki [2006-12-20 17:06 193.164.157.*]
Mam wrażenie że w tekście stoi: duże biura nie organizują. Protea sie do nich zalicza? Sprobuj wpisac narty, norwegia w wyszukiwarce. ciekawe co znajdziesz. ja probowalem - null:) odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

ryba maślana


© 2019 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij