Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Baza turystyczna

Wątek: Hotelarzu, restauratorze - nie daj się nabrać!
Autor: Czytelnik IP 83.8.204.*
Data wysłania: 2007-01-19 09:18
Temat: Nieuczciwy klient
Treść: Jestem małym hotelarzem
Prawda jest trochę inna niż w tekście.
Zgłoszenie niezapłacenia rachunku hotelowego powoduje wszczęcie sprawy karnej o wyłudzenie (inaczej jak w restauracji!).
Miałem kilka takich przypadków i wszystkie kończyły się albo pośpiesznym zapłaceniem rachunku albo sprawą sądową (niezależnie od wartości rachumku)
Inna sprawa że w Polsce sprawa karna nie ma nic wspólnego z możliwością odzyskania pieniędzy. Wyrok skazujący zazwyczaj nie nakazuje zwrotu wyłudzonej kwoty (sprawa cywilna), ale satysfakcja jest i ja tak zawsze postępuję i radzę wszystkim hotelarzom dla odstraszenia naciągaczy tak robić, mimo ze powoduje to konieczność stawiania się na rozprawy.
Policja nie robi żadnej łaski przepisy prawne nakazują wszczęcie postępowania karnego.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Nieuczciwy klient [2007-01-20 13:06 83.21.180.*]
A kiedy będziemy pracować , jak będziemy czas tracić w sądach?
Najlepiej jest brać od razu za wynajęcie pokoju i nie myśleć ,czy łaskawie Gość zapłaci .Jeśli jest uczciwy ,to nie będzie miał nic przeciw temu.
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij