|
Wątek:
|
Akademia Gościnności - szkolenie 26-27.04
|
Autor:
|
Czytelnik IP 217.153.143.*
|
Data wysłania:
|
2011-04-05 10:52
|
Temat:
|
Akademia Gościnności - szkolenie 26-27.04
|
Treść:
|
Trudne sytuacje w obsłudze gościa, czyli egzamin z profesjonalizmu - szkolenie dla hotelarzy
"To wyjątkowe miejsce! Rzadko można spotkać się z taką gościnnością" Jeśli chcesz, aby tak mówiono właśnie o Twoim hotelu, pensjonacie lub restauracji, postaw na profesjonalną obsługę gościa!
Profesjonalizm w obsłudze stał się słowem - kluczem. Jako klienci na każdym kroku oczekujemy profesjonalizmu, często narzekamy na jego brak. Każdy kontakt pracownika z gościem jest okazją do kształtowania wizerunku hotelu. Profesjonalizm ma wpływ zarówno na wizerunek firmy jak i na jej wyniki ekonomiczne. Dlatego warto zadbać o to, aby pracownicy Twojego hotelu byli NAJLEPSI. Najlepsi poradzą sobie w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji w obsłudze gościa Twojego Hotelu.
Zapraszamy na szkolenie, które ma charakter praktyczny. Przedstawimy teorię i pokażemy oraz przećwiczymy, jak tę teorie wykorzystywać w praktyce. Wychodzimy z założenia, że kluczem do rozwiązywania trudnych sytuacji jest umiejętność zarządzania emocjami swoimi i gościa. Uważamy też, że trening czyni mistrza. Dlatego celem szkolenia jest szlifowanie umiejętności związanych z zarządzeniem emocjami oraz profesjonalnym zachowaniem w trudnych sytuacjach.
Dzięki uczestnictwu w szkoleniu Twoi pracownicy: • poczują się pewniej, • będą wstanie pogłębić relacje z klientem, dzięki pomyślnemu przejściu przez trudne sytuacje, • sprawią, że klient mimo wcześniejszego zdenerwowania czy niezadowolenia wyjdzie usatysfakcjonowany.
Najbliższe nasze szkolenie odbędzie się 26-27.04.2011 w hotelu Olandia w Kwilczu (woj. wielkopolskie)
Zapraszamy pracowników hoteli z całego kraju.
Wszystkie szkolenia Akademii Gościnności dofinansowane są z Unii Europejskiej. Dzięki temu dwudniowe szkolenia o jakości gwarantowanej przez trenerów wiodącej na polskim rynku firmy szkoleniowo- doradczej House of Skills dostępne są w niezwykle atrakcyjnych cenach: - dla przedsiębiorstwa małego (do 49 pracowników) wynosi 249,20 zł za osobę, - dla przedsiębiorstwa średniego (od 50 do 249 pracowników) wynosi 373,80 zł za osobę. Szczegółowe informacje na temat Akademii Gościnności są na stronie : • http://www.akademiagoscinnosci.pl Proszę także o kontakt: • mailowy adrianna.slyk@akademiagoscinnosci.pl, lub • pod numerem tel. +48 22 3783842 (pon - pt, w godzinach 10-15).
Zapraszam! Adrianna Słyk Akademia Gościnności
|