| 
				
						 | 
						
							| 
								Wątek:
							 | 
							
								formy promocji ofert
							 | 
						
						
							| 
								Autor:
							 | 
							
								Czytelnik IP 999.999.999.*
							 | 
						
						
							| 
								Data wysłania:
							 | 
							
								2003-06-16 22:14
							 | 
						
						
							| 
								Temat:
							 | 
							
								formy promocji ofert
							 | 
						
						
							| 
								Treść:
							 | 
							
								Sadzę, że wiele podmiotów  związanych z turystyką działa zbyt szablonowo, promując się w prasie lokalnej lub ogólnopolskiej ( w zależności od możliwości finansowych) ponosząc koszty (myślę nie małe), wydając i rozdając swoje katalogi itp. Jest to skuteczne..., ale czy nie uważacie Państwo, że warto poszukać innych, niekonwecjonalnych form promocji? Chętnie poznam pomysły, które jeszcze nie znalazły powszechnego uznania, a warte są popularyzacji, wymiany, dyskusji. Niech coś sie dzieje nowego, dziwnego. Mysle, że nasi klienci też na to czekają.  Z gorącego tygla zawsze coś dobrego wypłynie. Rutyna to pierwszy krok do stagnacji, a tego chyba nikt nie chce. 
 Odbieram TUR-TARGI jako pewna szansę, ciekawą, przyszłościową propozycję, dla branży. Apeluję do innych.
 ODEZWIJCIE SIĘ !!
							 |