|
Wątek:
|
Go Hot: wakacje w klimacie gay/les - friendly
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2011-04-27 13:27
|
Temat:
|
Go Hot: wakacje w klimacie gay/les - friendly
|
Treść:
|
Aktualność: Na polskim runku touroperatorów działa Go Hot - biuro z profilowaną ofertą dla społeczności LGBT. Firma postawiła na mniejszości seksualne i zdecydowała się obrać kierunek Gay/Les - friendly. Biuro bierze ponadto udział w akcji "Miłość nie wyklucza", która zwraca uwagę na brak w polskim prawie uregulowań dotyczących związków osób tej samej płci.
Portal internetowy biura podróży daje możliwość łączenia się w pary lub grupy. Dzięki współpracy strony gohot.pl z różnymi serwisami społecznościowymi takimi jak fellow.pl, fille.pl, portalem gejowo.pl oraz W stronę kobiet i Lesploty, projekt nabiera również charakteru towarzyskiego, dając możliwość wirtualnego nawiązywania znajomości przed wycieczkami. Powstająca na Facebook’u aplikacja Go Hot daje użytkownikom możliwość znalezienia partnerów, którzy wspólnie mogą skorzystać z oferty biura podróży. Uczestnicy zabawy (wygenerowane we wcześniejszej ankiecie i sparowane na podstawie podobieństw osoby) odpowiadają na serie pytań. Zadaniem aplikacji jest porównywanie tych odpowiedzi i łączenie najbardziej pasujących do siebie osób. Dla korzystających z tej aplikacji klientów, biuro podróży przewidziało nagrody, także w postaci wycieczek.
Projekt Go Hot wspierany jest m.in. przez Tomasza Raczka i Marcina Szczygielskiego. Hasła i plakaty reklamowe firmy są w swojej treści skierowane nie tylko do polskiego klienta, ale także zagranicznych turystów.
|