Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Turystyka krajowa

Wątek: Rozpoczyna się promocja Gdańska w mediach zagranicznych i po
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2007-04-17 11:45
Temat: Rozpoczyna się promocja Gdańska w mediach zagranicznych i po
Treść: Aktualność:
Gdańsk zamierza wydać prawie dwa miliony złotych na promocję w mediach zagranicznych i polskich. Spoty reklamowe na dwóch kanałach Discovery zapraszające do odwiedzin zobaczą mieszkańcy Irlandii i Wielkiej Brytanii.

W trakcie zagranicznej części kampanii reklamowej, która będzie trwała od 23 kwietnia do 13 maja, na ulicach miast pojawią się również billboardy, publikacje w prasie oraz reklama w internecie. Za granicą Gdańsk będzie się promował w miastach, z którymi ma bezpośrednie połączenia lotnicze. Hasłem reklamowym kampanii jest zwrot: "Odważ się, zobacz sam".

Prezydent Gdańska Paweł Adamowicz na konferencji prasowej powiedział, że ma nadzieję, iż kampania będzie początkiem budowania marki miasta w Europie. Dodał, że w przyszłości planowana jest promocja miasta nie tylko na wyspach brytyjskich, ale także w Skandynawii, Hiszpanii, USA i Niemczech. Wkrótce rozpocznie się także promocja miasta m.in. w Internecie, polskich tygodnikach i telewizji TVN. Na ulicach polskich miast liczących więcej niż 400 tys. mieszkańców znajdą się również billboardy reklamowe.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Gdańsk promuje się na świecie i przyciąga turystów [2007-04-17 11:45 80.55.55.*]
No super! W końcu! Strategia choć nie tak odważna podobna do strategii Krakowa - więc na pewno efektywna! Teraz tylko parę hoteli szybko wybudować i firma JOYTRIP.PL nie opędzi się od kolejnych zamówień! Zespół JOYTRIP.PL (city break & stag/hen party) dziękuje UM Gdańsk i serdecznie pozdrawia Prezydenta Adamowicza! odpowiedz »

Gdańsk promuje się na świecie i przyciąga turystów [2007-04-17 15:38 81.18.212.*]
Hasłem reklamowym kampanii jest zwrot: "Odważ się, zobacz sam"...
Ja wiem, iż wielu zagranicznych turystów narzeka na kieszonkowców nad Motławą - ale że odwiedziny w Gdańsku az takiej odwagi wymagają?
Już wolę hasło "Bydgoszcz - miasto na fali"
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij