|
Wątek:
|
Rozpoczyna się promocja Gdańska w mediach zagranicznych i po
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2007-04-17 11:45
|
Temat:
|
Rozpoczyna się promocja Gdańska w mediach zagranicznych i po
|
Treść:
|
Aktualność: Gdańsk zamierza wydać prawie dwa miliony złotych na promocję w mediach zagranicznych i polskich. Spoty reklamowe na dwóch kanałach Discovery zapraszające do odwiedzin zobaczą mieszkańcy Irlandii i Wielkiej Brytanii.
W trakcie zagranicznej części kampanii reklamowej, która będzie trwała od 23 kwietnia do 13 maja, na ulicach miast pojawią się również billboardy, publikacje w prasie oraz reklama w internecie. Za granicą Gdańsk będzie się promował w miastach, z którymi ma bezpośrednie połączenia lotnicze. Hasłem reklamowym kampanii jest zwrot: "Odważ się, zobacz sam".
Prezydent Gdańska Paweł Adamowicz na konferencji prasowej powiedział, że ma nadzieję, iż kampania będzie początkiem budowania marki miasta w Europie. Dodał, że w przyszłości planowana jest promocja miasta nie tylko na wyspach brytyjskich, ale także w Skandynawii, Hiszpanii, USA i Niemczech. Wkrótce rozpocznie się także promocja miasta m.in. w Internecie, polskich tygodnikach i telewizji TVN. Na ulicach polskich miast liczących więcej niż 400 tys. mieszkańców znajdą się również billboardy reklamowe.
|