Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Biuro Filiz Tour
Autor: Czytelnik IP 57.66.195.*
Data wysłania: 2011-07-08 09:30
Temat: Biuro Filiz Tour
Treść: Wszystkie wpisy nagle pojawily sie na przestrzeni kilku dni, z podobnych IP. Dziwny zbieg okolcznosci, he? Polecam przejrzec opinie na internecie o tym biurze - prawie wszedzie opinie sa z tych samych dat (koncowka maja), autorom niektorych nie chcialo sie nawet adresu email zmienic. Acha, mozna rowniez znalezc wpisy pilotow wycieczek, ktorym to biuro nie zaplacilo.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Biuro Filiz Tour [2011-07-09 22:39 95.41.32.*]
Witam, Od kilku dni próbuję uzyskać opinii na temat tego biura i mam z tym kłopot. To co czytam brzmi , jak slogany reklamowe .
Zaczynam się zastanawiać , kto jest ich autorem... Pracownicy?
Moja koleżanka odwiedziła osobiście biuro. Robi złe wrażenie. Dyżurująca pracownica nie miała o niczym pojęcia !!! Namawiała jedynie do zrobienia przelewu , a potem zainteresowany dostanie program wycieczki. Bardzo ciekawe podejście do sprawy...
odpowiedz »

Biuro Filiz Tour [2011-09-29 15:09 87.205.83.*]
Witam, Byłem wraz z żoną z biura Filiz na wycieczce w miejscowości Gure w terminie 19-26.09.2011 r. Wycieczkę kupiliśmy przez serwis gruper.pl. Cena była faktycznie bardzo niska porównując konkurencyjne firmy. Gdy szukałem informacji o biurze Filiz znalazłem same super opinie na internecie, więc to mnie przekonało do zaryzykowania i kupna tej wycieczki. Gdy pojechałem do siedziby podpisać umowę troszkę się zmartwiłem, ponieważ biuro jest w starej kamienicy i niezbyt ładnie i zachęcająco wygląda. Osoba, z którą podpisywaliśmy umowę (chyba Pani Agnieszka) była jakimś nowym pracownikiem i nie za bardzo wiedziała co i jak. Był też właściciel/przedstawiciel biura (Turek), który tylko powtarzał, że będziemy zadowoleni, żeby się niczym nie przejmować, tylko wykupić u niego dodatkowe wycieczki fakultatywne. Nie był zbyt przekonywujący i raczej miał olewczy stosunek do naszych pytań. Umowę podpisaliśmy, więc trochę się z żoną uspokoiliśmy, że mamy już jakieś zabezpieczenie.
Niestety za kilka dni zaczęły się pojawiać bardzo złe opinie o biurze Filiz i powiem szczerze, że to mnie zmartwiło i to bardzo. Zastanawiałem się, czy na naszym wyjeździe będzie podobnie. Pocieszający był dla mnie fakt, że my lecieliśmy w obie strony samolotem i udaliśmy się na wypoczynek a nie jak większość złych opinii na objazdówkę.
Dziś jesteśmy już po wyciecze. Całe szczęście obyło się bez jakichkolwiek wpadek. Samolot był o czasie, wszyscy mieli miejsca w samolocie - chociaż półtora tygodnia przed wylotem zadzwoniła do nas Pani z Filizu i spytała się czy moglibyśmy lecieć na wycieczkę tydzień wcześniej lub tydzień później, bo brakuje im miejsc w samolocie...
Byliśmy w małej miejscowości Gure w hotelu 4*. Jeśli chodzi o miejscowość to tak naprawdę nie była to miejscowość typowo turystyczna. Jak się okazało do tej miejscowości przyjeżdzają bardziej Turcy wypocząć niż obcokrajowcy. Plaża kiepska z kamienistym dnem przy wejściu. Można się było kąpać w morzu, ale trzeba było schodzić z pomostu do wody. Jeśli chodzi o hotel to 4* faktycznie miał. Było czysto(codziennie sprzątane), schludnie i tak jak na folderze reklamowym. Tutaj nie można było narzekać. Jedzenie w Hotelu było moim zdaniem średnie i porównując do innych wycieczek na których byłem był mały wybór jedzenia. Głodni nie chodziliśmy, ale szału nie było. Ogólnie jesteśmy z żoną zadowoleni z wycieczki- w skali od 1 do 5 na 4-. Kosztowała ona naprawdę niedużo w stosunku do tegorocznych innych ofert i też cudów się nie spodziewaliśmy.
Polecam tą wycieczkę dla ludzi, którzy chcą odpocząć, poleżeć na leżakach przy basenie i się opalić. Dla młodych imprezowych ludzi wydaje mi się, że wybój tej miejscowości byłby pomyłką.
Minusem było to, że w hotelu i praktycznie nigdzie w mieście i okolicy ludzie nie znali angielskiego, więc trzeba było mocno gestykulować żeby się z Nimi porozumieć :) Pozdrawiam.
odpowiedz »

Biuro Filiz Tour [2011-09-28 10:19 89.174.251.*]
Witam,
Miałam z tym biurem wyjechać na pierwsze prawdziwe wakacje we wrzesniu ale.. Wycieczka została odwołana i poinformowano mnie o tym na 5dni przed wyjazdem. Zaproponowali inny termin wycieczki ale zrezygnowałam i do dzisiaj nie mogę odzyskać pieniędzy. Nie można się skontaktować z właścicielem a pracownice biura mają przy każdym telefonie inna informacje, że w ciągu 3 dni dostane, że jutro, masakra. Czekałam na ten urlop i wyjazd cały rok i spędziłam go w domu bez wypoczynku i pieniędzy. nie polecam tego biura to banda oszustów.
odpowiedz »

Biuro Filiz Tour [2012-08-11 13:21 62.21.19.*]
Witam, ja też zrezygnowałam z wycieczki ze względu na zmianę terminu, obiecane 7 dni na zwrot minęły. Bardzo bym była wdzięczna za informację czy otrzymała Pani całkowity zwrot i jak długo to trwało pozdrawiam Anna mój mail xxyz67@wp.pl odpowiedz »

Biuro Filiz Tour [2012-02-21 22:07 178.73.50.*]
Przykro mi ale w imieniu biura nie mogę zgodzić się z powyższą opinią. Wszystkie wpłaty za niezrealizowane wycieczki zostały sukcesywnie zwrócone i nic mi nie wiadomo o jakiś opóźnieniach, czy braku wypłaty komukolwiek, pomimo, iż odzyskanie środków finansowych od zagranicznych kontrahentów zajęło trochę czasu. Jeśli z nieznanych mi względów autor tego wpisu nie otrzymał należnego zwrotu proszę kontakt w tej sprawie: info@filiztours.com odpowiedz »

Biuro Filiz Tour [2011-11-03 11:23 109.107.8.*]
Ja również zostałam w ten sam sposób potraktowana. Odwołano mój wyjazd i minął już ponad miesiąc jak czekam na zwrot pieniędzy. Ciągle słyszę, ze pieniądze są już w drodze lub, że ktoś się ze mną skontaktuje. Zbywają mnie na każdym kroku. Oświadczyłam im, że zgłaszam sprawę do prokuratury. odpowiedz »

Biuro Filiz Tour [2012-02-21 22:09 178.73.50.*]
Tak jak powyżej, jeżeli nastąpiły jakieś opóźnienia w zwrotach płatności to w imieniu biura serdecznie przepraszam. Z moich informacji wynika, że wszystkie zwroty zostały już dawno zrealizowane. Jeśli z jakiś względów została Pani pominięta proszę o kontakt: info@filiztours.com odpowiedz »

Biuro Filiz Tour [2011-09-16 14:53 83.14.77.*]
ja byłam w terminiwe 20-30. 08 . rewelacji nie było ale nie narzekam ludzie sa chorzy i tyle, nic tylko narzekać owszem pilotka mloda, niedoświadczona ale dużo zobaczyłam odpowiedz »

Biuro Filiz Tour [2011-08-14 18:06 62.87.242.*]
z jednego z for internetowych: "Turcja - uwaga na to biuro, nie płacą!
akasya 10.01.11, 17:26 Odpowiedz
Witam. Chciałabym przekazać informację o jednym z nieuczciwych biur podróży, które nie płacą za wykonaną pracę. Jestem pilotem i rezydentką już od kilku lat i w październiku otrzymałam propozycję pilotażu wycieczki objazdowej po Turcji z biurem podróży Filiz tour z siedzibą w Warszawie. Pomimo braku możliwości legalnego zatrudnienia (bo właściciel nie chciał "tracić" dodatkowo pieniędzy, a w przypadku kontroli miałam udawać turystkę) zdecydowałam się na to zlecenie (mój dotychczasowy pracodawca ogłosił upadłość i z dnia na dzień zostałam bez pracy). Wycieczka o nazwie Margarita trwała od 6 do 13 pażdziernika, a pieniądze miałam otrzymać w tydzień po zakończeniu. Do tej pory jednak zapłata nie wpłynęła, a właściciel (Ergün Başdemir) przestał się ze mną kontaktować.
Wiem również, że nie jestem jedyną poszkodowaną przez tego organizatora, ponieważ jestem kontakcie z 2 innymi osobami, które również nie otrzymały zapłaty za pilotowane wycieczki. Zdaję sobie sprawę, że niewiele tutaj wskóram, ponieważ nie była to praca legalna i to było moje ryzyko i moja głupota. Chcę jednak przestrzec inne osoby przed tym nieuczciwym organizatorem, tym bardziej że wiem iż będzie on szukał nowych osób chętnych do pilotowania jego wycieczek i nie będzie mu zależało ani na uprawnieniach ani na znajomości regionu. Pozdrawiam,
Akasya. " to mówi samo za siebie
odpowiedz »

Biuro Filiz Tour [2012-09-06 21:21 31.61.62.*]
Jakos ja pracowalam i dobra kase dostalam.Trzeba bylo wziac zaliczke.Ja dostalam a reszte na miejscu i jeszcze premie i prowizje od sprzedazy fakultetow.Bylam ich rezydentka. odpowiedz »

Biuro Filiz Tour [2012-09-10 15:55 79.162.240.*]
Filiz nigdy nie miał rezydentów!!! odpowiedz »

Biuro Filiz Tour [2012-09-10 15:54 79.162.240.*]
A mi nie zapłacił i Inspekcja Pracy była u niego.Oszust! odpowiedz »

Biuro Filiz Tour [2012-02-21 22:11 178.73.50.*]
Jako przedstawiciel biura nie przypominam sobie takiej sytuacji aby ktokolwiek z pilotów nie otrzymał należnej gratyfikacji za swoją pracę. Gdyby było inaczej firma miałaby spore problemy z sądem pacy jak i inspekcją pracy a póki co takich problemów nie ma. Z mojej strony uważam takie wypowiedzi za mocno krzywdzące i służące jedynie umacnianiu konkurencji. Niestety, nieuczciwi ludzie mogą na forach wypisywać co chcą i są w tym zakresie bezkarni. odpowiedz »

Biuro Filiz Tour [2011-08-23 00:40 78.8.105.*]
Nie dajcie sobie zamydlić oczu komentarzami i ocenami osób które na pewno nie wyszły z pod ręki kogoś kto miał sposobność siedzieć w autokarze firmy Filiz! Oto jest przed Tobą najlepsza i może jedyna szansa uniknięcia naszego losu, przepłacenia, rozczarowania i irytacji. Więc CZYTAJ DALEJ!!!!
Jakiej wycieczki możemy się spodziewać po przelaniu pieniędzy na konto organizatora który do ostatniej chwili nie informuje Cię z którego katowickiego dworca będzie odjeżdżał autokar? Wątpliwości zaczynają się już na owym dworcu kiedy nerwowo krążąca grupa ludzi pyta Cię kolejno gdzie ma czekać i do kogo się zgłosić a twój zegarek wskazuje czterdzieści minut spóźnienia odjazdu. Twój autokar przyjeżdża (nie tak nowoczesny jak na załączonym w ofercie zdjęciu) a Ty odkrywasz w panice ,że Twoja rodzina lub przyjaciele z którymi zamierzałeś dzielić podróż spędzą następne 2 dni drogi (i resztę wycieczki) w drugim autokarze, jadącym najpewniej inną trasą. Niepocieszający jest fakt ,że kierowcy nie znają nawet drogi do przejścia granicznego a zupełnie niezorientowany pilot ledwie mówi po Polsku, w tym momencie jeszcze nie wiesz ,że wycieczka dopiero się rozkręca i nie prędko wejdzie na właściwy tor. Niewłaściwie opracowana trasa i błądzenie kierowców przysparzają Ci gratisowy dzień podróży, noclegi są odwoływane, albo dojeżdżasz do hoteli o porach tak nieludzkich ,że nie masz nawet siły korzystać z ich dobrodziejstw. Czasem opóźniona kolacja zostanie zaproponowana Ci w obskurnym tureckim zajeździe o 5 nad ranem gdzie najprędzej zaśniesz w kolejce po posiłek. Hotele są jednak tym co na tym wyjeździe zapamiętasz najlepiej, są usytuowane w malowniczych miejscach, najczęściej przy samym morzu z basenami i dobrym jedzeniem. Niestety jednodniowe opóźnienie wpłynie na cały plan zwiedzania (wspomagane dalszym błądzeniem przez nieznajomość trasy i tankowaniem obu autokarów na tych samych stacjach przez brak osobnych kart płatniczych, co za tym idzie: 60-osobowe kolejki do toalety pasażerów obu autokarów) Na tym etapie dołączają się do nas dwaj przewodnicy, ale to jeszcze nie czas na radość gdyż szybko zaczniecie się zastanawiać czy w ogóle potrafią mówić, a jeśli tak, to na pewno nie po Polsku. W pewnej chwili słuchania tych "przetłumaczonych" (przez ledwo mówiącego w naszym języku pilota) prelekcji z których wynika ,że Aya Sophia to tylko "duży i stary kościół" jeden mężczyzna z naszego autokaru zdobył mikrofon i zaszczycił nas pierwszą wnikliwą opowieścią o historii tego kraju! Byliśmy urzeczeni :)
Dalsze zwiedzanie odbędzie się najczęściej w milczeniu i przede wszystkim w biegu (bo plan nagli) powodując coraz częstsze bunty na pokładzie gdy po kolejnych 7h jazdy dostaniesz 10 min na "zrobienie zdjęć" kolejnemu cudowi natury. Niestety są rzeczy ważne i ważniejsze a do tych drugich należy np. obowiązkowe odwiedzanie sklepów od których organizatorzy zbijają prowizję. Tam nikt Cię nie będzie poganiał i narzucał ograniczeń czasowych. Tym sposobem...
odpowiedz »

Biuro Filiz Tour [2011-08-23 01:36 46.175.44.*]
Podpisuję się pod każdym słowem z poprzedniego wpisu! Filiz to oszuści!!! ABSOLUTNIE ODRADZAM!!! odpowiedz »

Biuro Filiz Tour [2011-11-28 20:44 46.113.177.*]
A ja byłam z tym biurem ich autokarem i polecam. Niska cena, jakość usług na 4+. odpowiedz »

Biuro Filiz Tour [2011-08-08 11:17 212.160.172.*]
Dokładnie, ja reż szukam opinii (ze wzgledu na ofertę na Grouponie) i te które znalazłąm są tylko z maja br. biuro chyba nie jest zbyt popularne;) K. odpowiedz »

Biuro Filiz Tour [2011-08-14 12:20 62.244.131.*]
ja też wyjeżdżam z tym biurem na wycieczke z gruoponu we wrześniu mam coraz więcej wątpliwości czy to był dobry wybórRafał odpowiedz »

Biuro Filiz Tour [2011-09-19 12:05 84.38.92.*]
Właśnie wróciłam z wycieczki z Filiz Tour-trasa Margerita. Owszem męcząca, bo wczesne wstawanie -3, 4, 5 rano wg czasu tureckiego a o 1 godz. wcześniej wg czasu polskiego. Ale dyscyplina była, wczesne wyjazdy (puste drogi) zapewniły nam szybszy przejazd i mniejsze kolejki przy zwiedzaniu. Jestem zadowolona, chociaż mam oczywiście kilka uwag-nasza pilotka i przewodniczka Bogusia Michałowska (Polka od wielu lat mieszkająca w Turcji i żona Turka) naciągała nas na swoje sklepy (skóry, biżuteria, słodycze, doctor fisch). Ja się nie nabrałam na te niby okazje (wiele osób tak), ale szkoda mi czasu, który mogłabym spędzić w ciekawszych miejscach. Pani Bogusia-niby bardzo miła, ale nie chciała też doradzić (bo nie miała w tym interesu), gdzie wymienić euro na liry na początku wycieczki a nie dopiero w Stambule, gdzie i co kupować (poza oczywiście sponsorowanymi sklepami), no i bardzo ceniła swoje słowa. Była cały czas bardzo tajemnicza, nie chciała ujawnić wcześniej programu na następny dzień. W Pamukkale na tarasach można się taplać w wodzie (ale trzeba mieć przygotowany strój), a zapowiedziała, że nie można. odpowiedz »

Biuro Filiz Tour [2011-09-23 09:18 87.205.31.*]
Byłem na tej samej wycieczce, ogólnie jestem zadowolony, plusy to:sprawna organizacja, dobry kierowca i autokar, kwalifikowana przewodniczka, znakomite jedzenie, dobre hotele.
Niewątpliwie uciązliwe były bardzo wczesne wyjazdy, a co za tym idzie budzenia i śniadania o wręcz nieprzyzwoitych porach !
Przewodniczka rzeczywiście robiła objazd zakupów szlakiem swoich prowizji, ale jednak wielu osobom się to podobało, w wytwórni wyrobów skórzanych zostawiono przecież kilka tysięcy Euro, słodycze też były kupowane w ilościach prawie hurtowych !
Dominowały jednak bardzo długie przejazdy: 730, 650 km.łacznie ok 2700 km. stąd nawet te pobyty na zakupach były pewnym odpoczynkiem.
Podsumowując, otrzymałem to za co zapłaciłem a Turcja warta jest ponownych odwiedzin !!
odpowiedz »

Biuro Filiz Tour [2011-08-15 07:19 83.8.218.*]
Właśnie oglądam wycieczkę na gruponie z tym biurem. Już nawet chciałam ją kupić, bo oferta wydaje się wyjątkowo atrakcyjna, ale po waszych komentarzach zaczynam się zastanawiać... Jeśli znajdziecie jakieś wiarygodnie opinie na temat tego biura, to bardzo proszę udostępnijcie je tutaj lub podajcie mi na e-mail - stszala@tlen.pl. Pozdrawiam odpowiedz »

Biuro Filiz Tour [2011-08-17 18:40 79.185.136.*]
HEY, właśnie wróciłem z programu MARGARITA z FILIZEM, wyjazd jest ok. ale strasznie męczący, spóźnienie w Stambule mieliśmy 9 godzin w drodze powrotnej 7 godzin. Różnica czasu między Polską a Turcją. Na pewno nie opłaca się wymieniać u nas lir tureckich, tam stoją po około: 1 euro - 2,4 lira odpowiedz »

Biuro Filiz Tour [2011-08-26 13:13 95.48.57.*]
Tak, różnica czasu między Turcją a Polską wynosi między 7, a 9 godzin, tak? Co za brednie! Ja w odróżnieniu od autora tego wpisu NAPRAWDĘ byłam na tej objazdówce, i spóźnienia nie wynikały z różnic czasowych. Spóźnienia wynikały z karygodnie złej organizacji wyjazdu, z amatorszczyzny, z zagubienia pilotów, przewodników tudzież kierowców. Wyjazd absolutnie nie jest godny polecenia. Pod żadnym pozorem nie polecam biura Filiz, jeżeli nie chcesz spędzić całego urlopu w stresie, bałaganie, jeżeli nie chcesz być naciągnięty zarówno w sklepach, do których Cię zawiozą, jak i na przejażdżce po Bosforze i biletach wstępów. Krótko mówiąc ODRADZAM! odpowiedz »

Biuro Filiz Tour [2011-09-17 17:22 79.185.136.*]
gościu, napisałem, że spóźnienie w drodze do turcji wynosiło 9 godzin a w drodze powrotnej 7 godzin i te dwie godziny różnicy to jest efekt zmiany strefy czasowej, Ty już lepiej nie odpisuj na żadne posty, napisz tylko jakie zioła jarasz? odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »



© 2022 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij