Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Transport

Wątek: Zamieszanie na Okęciu!
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2011-08-03 12:31
Temat: Zamieszanie na Okęciu!
Treść: Aktualność:
Pasażerowie korzystający z usług Okęcia mają już dość tego lotniska. Nie dość, że trzeba stać w ogromnych kolejkach i ścisku to jeszcze czasem na bagaż trzeba oczekiwać niemal 2 godziny.

Zamieszanie panuję również na oddanej w listopadzie 2006 roku hali przylotów. Nerwy pasażerów spowodowane są długim oczekiwaniem na wydanie bagażów.

- Ostatnio po godzinnym locie z Hamburga na walizkę czekałam aż 45 min - relacjonuje jedna z podróżnych. Niekiedy czas ten wydłuża się nawet do 1 godziny 40 minut.

- Leciałem LOT-em do Paryża. Po odprawie wsiedliśmy do autobusu, który stał na płycie lotniska przez 40 minut. Nikt nie raczył nas poinformować, dlaczego nie ruszamy. Dopiero potem, już w samolocie, dowiedzieliśmy się, że w terminalu zarządzono ewakuację z powodu alarmu - opowiada inny pasażer.

Porty Lotnicze nie uważają, że ponoszą winę za zaistniałą sytuację, uważają, że winne są firmy, które obsługują podróżnych - m.in. dowożą walizki do samolotów, zabierają pasażerów autobusami na pokład. Najwięcej uwag kierowanych jest pod adresem firmy Lot Ground Services, która jest partnerem LOT-u.

- Partaczą swoją robotę. Jednak LOT-owi najwyraźniej nie zależy na dobrym standardzie usług - mówi anonimowo jeden z pracowników Portów Lotniczych. - Firma LGS stara się tylko o pasażerów linii, które nie należą do Star Alliance, LOT jest jego członkiem. Boją się utracić tamtych klientów - dodaje.

Krzysztof Kamieński, Wiceprezes firmy Lot Ground Services nie chciał wypowiedzieć się na temat stawianych im zarzutów. - Firma LGS nie jest winna opóźnieniom z wydawaniem bagażu - tłumaczy rzecznik LOT-u Wojciecha Kądziołki.

- Ze zniecierpliwieniem czekamy na zakończenie rozbudowy terminalu. Wtedy takich problemów nie będzie - zapewnia. - Na wakacje firma zatrudniła dodatkowe osoby, które mają m.in. zajmować się rozładunkiem bagażu i pomocą pasażerom przy odprawie - dodaje.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Kiepskie Okęcie [2011-08-03 12:31 195.95.144.*]
jest to najgorsze lotnisko na jakim bylam !!! brak organizacji brak kultury pracownikow !! na dodatek lotnisko jak i samoloty sie zozpadaja !! burza na lotniski pokazala wszystkie jego wady na lot do wroclawia czekalo sie 10 godzin i kazdy mial gdzies pasazerow !! to co widzialam na tym lotnisku jest karygodne i godne pozalowania !! odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij