|
Wątek:
|
Rainbow Tours rozszerza Tour Guide
|
Autor:
|
Czytelnik IP 80.50.54.*
|
Data wysłania:
|
2011-11-16 17:04
|
Temat:
|
Rainbow Tours rozszerza Tour Guide
|
Treść:
|
Co znaczy na "cwaniackich zasadach"? To, że touroperator podnosi jakość obsługi klienta, podnosi jakość pracy swoich pilotów czy przewodników to są te właśnie zasady? Czy uważasz, że klient nie zapłaci tych kilkunastu euro więcej do całej imprezy otrzymując za to lepszą jakość zwiedzania?
Ktoś słusznie zauważył, że to standard na zachodzie - tyle że nie w Polsce... Wystarczy spojrzeć, ile biur zapewnia te systemy swoim klientom... Jest Nomada, która jako pierwsza te systemy wprowadziła, jest VIAGGI.PL - oni kompleksowo na wszystkich, ALMATUR - który miał je w tym roku na wszystkich imprezach włoskich. Teraz RAINBOW TOURS - i chwała za to tym wszystkim, którzy myślą. Nie wiem, gdzie tu widzisz Szanowny Przedmówco miejsce na dodatkowy zysk biura - urządzenia przecież kosztują i nie mają ich za darmo...
|