|
Wątek:
|
Łódź reklamuje się w BBC World
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2007-09-08 08:04
|
Temat:
|
Łódź reklamuje się w BBC World
|
Treść:
|
Aktualność: Łódź wykupiła europejską kampanię reklamową na kanale BBC World. Reklama będzie emitowana jesienią i wiosną 2008 roku.
- To pierwsze polskie miasto, które wykupiło u nas reklamę. Dlatego jestem pewien, że Łódź może liczyć na szczególne zainteresowanie widzów - mówi Nicholas Robinson z kanału BBC World. - Podczas kręcenia klipu postanowiliśmy humorystycznie wykorzystać nazwę miasta. Zazwyczaj obcokrajowcy mają problem z wymową słowa Łódź. Dlatego połączyliśmy je ze angielskim "would you" czyli czy chciałbyś. Hasłem kampanii jest więc: Would you in Łódź? - dodaje.
Jak uważa BBC reklama powinna dotrzeć do 96 milionów gospodarstw domowych, będzie ona puszczana o różnych porach od wczesnego ranka po bloki reklamowe przed wieczornymi wiadomościami. - Dla mnie ważne jest i to, że BBC World to niezwykle popularny kanał w hotelach. Chcemy dotrzeć z naszym zaproszeniem do biznesu i zamożnych turystów - mówi Jerzy Kropiwnicki, prezydent Łodzi. - Koszty kampanii to 700 tys. zł i jestem przekonany, że to dobrze wydane pieniądze- dodaje.
Reklama zaczyna się widokiem panoramy ulicy Piotrkowskiej z pl. Wolności. Następnie w skrócie dowiadujemy się, że Łódź to miasto, które nie zasypia, pełne pubów i restauracji oraz o wysokiej kulturze o czym świadczą znakomite przedstawienia teatralne. Jedyne nazwisko, które "firmuje" zaproszenie to gwiazda Romana Polańskiego wmurowana przed Grand Hotelem.
|