|  | 
						
							| Wątek: | Sky Club upadł! | 
						
							| Autor: | Czytelnik IP 178.73.16.* | 
						
							| Data wysłania: | 2012-07-04 22:31 | 
						
							| Temat: | Bankructwo Sky Clubu | 
						
							| Treść: | Pracuję w branży turystycznej od kilku lat; nie twierdzę, że nie mówiło się o problemach Triady ( póki istaniała), o problemach Sky'a na pewno dużo mniej.Zdarzały sie sytuacje, jak i u innych touroperatorów, ze jakiś wyjazd nie został potwierdzony ( nie zebrała sie wystarczająca liczba uczestników) czy został zamieniony( inny hotel, data wyjazdu...a to kontrahnet nie potwierdził, a to remont itd. itd); nikt z nas - pracowników biur agencyjnych nie wiedział, ze dojdzie do bankructwa. Jest mi bardzo przykro z powodu stresu, straconych przynjamniej na jakis czas pieniedzy przez Klientów.
 Tym bardziej jest mi przykro, ze zawierzyli nam - sprzedawcom- swoje wakacje, a teraz mamy związane ręcę i nie mamy im jak pomóc. Pieniądze, które wpłacali nam, zgodnie z umową agencyjną (między biurem Organizatorem wycieczki a pośrednikiem) zostały przelane na konto Sky Cub. Nie jesteśmy dyspozytariuszami tych pieniedzy i nie mozemy zaksiegować ich na inny wyjazd...
 Też czujemy się ozukani... Byliśmy okłamywani, ze sytuacja finansowa biura jest dobra...
 Rozumiem rozżalenie i wściekłość wszystkich poszkodowanych, ale proszę pomyślcie, zastanówcie sie
 
 Jaki mamy interes w sprzedaży ofert biura, które upada? Pomijam oczywistą kwestię zdenerwowanych Klientów, ale i dla nas jest to tylko strata... za sprzedaną ofertę nic nie dostajemy - jesli wycieczka nie dochodzi do skutku, zostaje odwolona, biuro bankrutuje - nie mamy prowizji. Jeslibym wiedziała, że SKy CLub upadnie  w imię czego sprzedawałabym ich wycieczki? Czy chciałabym otwierając biuro spotkać tam 20 rozgoryczonych Klientów, przez cały dzień odbierać telefony maile....itd, itd???  Nie
 |