|
Wątek:
|
Za opóźnienie lotu spowodowane mgłą pasażer nie może żądać o
|
Autor:
|
Czytelnik IP 195.116.116.*
|
Data wysłania:
|
2006-12-08 18:36
|
Temat:
|
Brak odszkodowań za opóźnienia lotów spowodowane mgłą
|
Treść:
|
Witam
Wlasnie walczam w tej chwile z Wizz. 5.11.2006 lot miał być o godz 15.00 . Oni zgłosili o 14.30 że samolet jesy oczekowanie za dopiero 11 godzin!! 6.11.06 o godz 02.00. Ale nie maja pewności bo samolot ma problemy techniczne w Gdansku. ( wiedzieli że jest problem skoro samolot nawet nie startował - dlaczego noe powiedzilei przy check in??
Wizz nam mi pisali że te passażery ktore siedzieli do 02.00 dostali 16 Euro!! jedynie 16 Euro na posilki ( w Londynu!!) Ja dostałem nic.
Odzyskaliśmy sami informacji że możemy zabrać z samolotu bagaz i jeszcze raz zrobić rezerwację na następne dzien rano o 07.30 i trzeba trzymać rachunki żeby odzyskać pienądze z restauracji i z hotelu. Powiedzieli że NIE możemy rezerwować na inne linie - tylko na Wizz ( ale w przepisach EU sie pisze że możno żąać zwrot pięnaze jeżeli opóżnienie jest więcej niż 5 godzin.
Najgorsze .... Wizz mówi że nie mamy prawo do niczego.. bo był problem technyczne. Więć zawsze mogą powiedzić że przyczyn opóżnienia jest " przyczyn techniczny"" !!!!
Pozdrawiam Dan Vowles Kadyny Country Club Hotel
|