Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Transport

Wątek: Za opóźnienie lotu spowodowane mgłą pasażer nie może żądać o
Autor: Czytelnik IP 195.116.116.*
Data wysłania: 2006-12-08 18:36
Temat: Brak odszkodowań za opóźnienia lotów spowodowane mgłą
Treść: Witam

Wlasnie walczam w tej chwile z Wizz.
5.11.2006 lot miał być o godz 15.00 . Oni zgłosili o 14.30 że samolet jesy oczekowanie za dopiero 11 godzin!! 6.11.06 o godz 02.00. Ale nie maja pewności bo samolot ma problemy techniczne w Gdansku. ( wiedzieli że jest problem skoro samolot nawet nie startował - dlaczego noe powiedzilei przy check in??

Wizz nam mi pisali że te passażery ktore siedzieli do 02.00 dostali 16 Euro!! jedynie 16 Euro na posilki ( w Londynu!!) Ja dostałem nic.

Odzyskaliśmy sami informacji że możemy zabrać z samolotu bagaz i jeszcze raz zrobić rezerwację na następne dzien rano o 07.30 i trzeba trzymać rachunki żeby odzyskać pienądze z restauracji i z hotelu.
Powiedzieli że NIE możemy rezerwować na inne linie - tylko na Wizz ( ale w przepisach EU sie pisze że możno żąać zwrot pięnaze jeżeli opóżnienie jest więcej niż 5 godzin.

Najgorsze .... Wizz mówi że nie mamy prawo do niczego.. bo był problem technyczne.
Więć zawsze mogą powiedzić że przyczyn opóżnienia jest " przyczyn techniczny"" !!!!

Pozdrawiam
Dan Vowles
Kadyny Country Club Hotel

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij