Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: 50 klientów Alfa Star koczuje na lotnisku!
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2005-11-23 11:11
Temat: 50 klientów Alfa Star koczuje na lotnisku!
Treść: Aktualność:
Na katowickim lotnisku Pyrzowice koczuje około 50 osób, które miały polecieć do Egiptu z biurem podróży Alfa Star - napisał onet.pl.

Turyści mieli wczoraj wieczorem polecieć do Sharm el Szeik przez Poznań. Niestety, przewoźnik - linie lotnicze Centralwings - z powodu awarii odwołał lot samolotu do Poznania. Podstawił jednak autokary, które miały tam zawieźć turystów. 50 osób ze 120 osobowej grupy odmówiło transferu autokarem na poznańskie lotnisko.

Linie Centralwings twierdzą, że za sytuacje nie odpowiada przewoźnik, gdyż zapewnił on transport alternatywny, a pasażerowie, którzy pojechali autokarami do Poznania, są już w Egipcie.

Na razie nie wiadomo, jakie stanowisko w całej sprawie przyjmie organizator - biuro podróży Alfa Star - i jak sytuacja skończy się dla koczujących turystów, którzy właściwie na własne życzenie zostali w kraju.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

W gdańsku Alfa Star też nawaliło...cd [2006-10-25 08:38 81.219.100.*]
Dodam, że Pan który odebrał telefon od rodziców poinformował, ze zaraz ktoś do nich zadzwoni i poinformuje o godzinie zbiórki na lotnisku, do tej chwili nikt nie zadzwonił, jest 8.37 a zbiórka miała być o 9.00. Do tego na lotnisku otrzymaliśmy informację, że nikt nic nie wie, o ewentulanym samolocie odlatującym o 11. Moim zdaniem sprawa zaczyna wyglądać bardzo niepokojąco!!!! odpowiedz »

W Gdańsku tez Alfa Star nawaliło! [2006-10-25 08:33 81.219.100.*]
Moi rodzice mieli wczoraj wylecieć do Egiptu o 19.45, w sumie 3 razy zmieniano godzinę wylotu. Ostatecznie po przyjezdzie na lotnisko okazalo się, ze nie ma samolotu więc wrócili do domu. Okolo 7 rano zadzwonili, żeby się dowiedzieć co dalej i kolejna prawdopodobną porą wylotu ma być 11 rano dzisiejszego dnia, szkoda tylko, że to rodzice muszą wydzwaniać i dowiadywać się, że za dwie godziny mają być znowy zwarci i gotowi na lotnisku. odpowiedz »

W Gdańsku tez Alfa Star nawaliło! [2006-10-26 11:45 83.24.161.*]
To niekoniecznie jest wina biura. Jeżeli rodzice kupowali wycieczkę przez pośrednika, problemy z komunikacją mogą być po jego stronie. odpowiedz »

mm [2005-11-25 14:58 999.999.999.*]
Warto, żeby media oprócz nieustajacej nagonki na biura uświdamiały także wwiększej mierze klientom jakie sa realia organizowania imprez turystycznych. Awaria samolotu jest sytuacja losową - nie można jej przewidzieć, a tym samym z wyprzedzeniem przeciwdziałać. Z koloi załogi mają ŚCIŚLE OKREŚLONY CZAS PRACY. I jeżeli zmiana trasy samolotu związana ze zmianą czasu pracy załogi (np. dojazd autobusowy załogi na inne lotnisko wliczony jest w czas pracy załogi) przekroczy limit, to samolot po prostu dalej nie poleci. I jak wtedy wrócą klienci z Egiptu po których samolot ten leciał ? Czas przelotu związany jest również z niezwykle uciążliwą CISZĄ NOCNĄ nad OKĘCIEM. Samolot musi wyrobić się do 22.00 z powrotem (ew. max. do 24.00) - jeżeli przekroczy tą godzine to ląduje najczęściej w Balicach. wtedy klienci Z Warszawy muszą doczekać do 04.00 rano, tak aby równo o 05.00 następnego dnia - a nie wcześniej - samolot mógł wylądowac na Okęciu. Pomijając unijna dyrektywy i inne konwencje logika w takiej sytuacji wskazuje na to, żeby w sytuacjach awaryjnych klient jednak nie stroił fochów i zawierzył organizatorowi i przewoźnikowi, że ci dokładają nalezytych strań, aby jak najszybciej zrealizować przelot odpowiedz »

mm [2007-06-29 09:03 88.156.135.*]
to usprawiedliwienie czy aby prawdziwe to ALFA STAR odpowiedz »

mm [2006-10-26 12:14 81.219.100.*]
Jasne, mogą się zdarzyć pomyłki, ale klienci ktorzy płacą ogromne pieniadze za wycieczke, mogą chyba liczyć na rzetelne infromacje z biura na temat całej sytuacji. odpowiedz »

koczujący na lotnisku [2005-11-23 17:54 999.999.999.*]
pewno jakiś niedouczony mądrala podbuntował te 50-tkę odpowiedz »

a UOKiK? [2005-11-23 12:41 999.999.999.*]
No i co na to nasz ulubiony UOKiK? Pewnie znowu będzie winny touroperator. odpowiedz »

OK [2005-11-24 13:42 999.999.999.*]
UOKiK w 2004 r. wypowiedział się, że umowa tego biura podróży jest już OK odpowiedz »

problem [2005-11-23 11:11 999.999.999.*]
będą mieli problem, trudno winić tuorganizatora, skoro zapewnił świadczenie alternatywne odpowiedz »

Podobno... [2005-11-23 12:28 999.999.999.*]
Podobno świadczenie to było alternatywne ale bardzo liche :) I chyba o to się rozchodziło.... odpowiedz »

Podobno .. [2005-11-25 13:28 999.999.999.*]
Jak nie wiesz - to po co puszczasz plotki! Wstyd odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij