Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Ecco Holiday stawia na dojazd własny
Autor: Czytelnik IP 83.243.105.*
Data wysłania: 2012-10-06 22:16
Temat: Ecco Holiday stawia na dojazd własny
Treść: Jeśli jesteś z branży dobrze wiesz czemu Ecco przetrwało i nadal trwa... a jeśli turystą to Ci odpowiem. Przetrwali, bo nie wzięli absolutnie żadnego ryzyka na siebie w postaci czarterów. Nie mają nawet pół swojego samolotu, nawet małego bloczku, nic, wszystko anulowali! Zamawiają na bieżąco miejsca od innych organizatorów. Czasami muszą zmienić klientom termin wyjazdu, bo inny TO ma wyloty w czwartki, a nie w piątki, nie mają wyjścia tylko szkoda, że kosztem nabitego w butelkę klienta. To jest nic innego jak oszustwo. Na sezon zima jest identycznie, nie mają nic swojego. Na lato też nie planują własnych samolotó, znowu będzie "dobieranka" z rynku. I tylko dlatego jeszcze jakoś przędą, na oparach, ale próbują przetrwać jak desperaci. Może innym turystom to odpowiada, że nie mają ryzyka w postaci samolotów więc wooow może nie updaną. Ja wolę jednak nie kupować kota w worku w postaci "wirtualnej" wycieczki, po której zarezerwowaniu szukają miejsc u innych TO, a jak nie znajdą to uprzejmie zmieniają termin wylotu. Przetrwają tylko najsilniejsi? Zgadza się, ale Ecco do nich w 100% NIE NALEŻY!

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Ecco Holiday stawia na dojazd własny [2012-10-06 23:04 89.69.166.*]
Zaraz, zaraz... Co to znaczy "nie wzięli na siebie żadnego ryzyka" ? Że nie brnęli w nadmierne ryzyko jakim jest nadmiar czarterówki ? Dowodów dookoła aż nadto. Powinieneś burzyć się teraz,dziś, że Itaka, Rainbow, TUI odwołują swoje czartery na najbliższe miesiące ,,, Dlaczego to robią? "aby nie brnąć nadal w nadmierne ryzyko" Słusznie robią, czy nie? W czyim interesie działają ? Tylko swoim, czy także Klientów, aby Marszałkowie nie musieli im zapewniać powrotów z tych destynacji? "Oszustwem" jak starasz się nazywać odpowiedzialne unikanie nadmiernego ryzyka dla firmy i w konsekwencji pozostałych jej klientów, jest bezrefleksyjne trwanie TO w rozwiązaniach narażających innych uczestników rynku ( w tym Agentów) na ponoszenie konsekwencji ich bezwzględnej (zabójczej) wojnie cenowej. Do czego to prowadzi powinieneś wiedzieć, Jakby policzyć ile milionów z nieodzyskiwalnych prowizji po upadku SKY Clubu i innych, z charge backu, z obniżania ponad zdrowy rozsądek cen wycieczek. nie wpłynie do kieszeni Agentów, radziłbym odrobinę bardziej refleksyjnie podejśc do oceny sytuacji na rynku i słuszności lub nie wyborów dokonywanych jego uczestników. Ja mam prawo ryzykować tylko własnym majątkiem i na własny rachunek, nie mam prawa żądać aby inni brali moje, lub nadmierne ryzyko na siebie. Tobie sugerował bym to samo. Pozdrawiam. odpowiedz »

Ecco Holiday stawia na dojazd własny [2012-10-07 23:20 83.243.105.*]
Nie czytacie ze zrozumieniem...Oszustwem nazywam zmianę z dnia na dzień terminu wyjazdu klienta na wycieczkę, bo nie udało im się złapać jakiegokolwiek miejsca w samolocie u innego oraganizatora. W żadnym zdaniu nie nazywam oszustwem brak ryzyka jakie wzięli na siebie. Oszustwem jest to, ze podają w ofercie dokładny termin wylotu z godziną, a tak naprawdę nie mają tego zakontraktowanego. Jeśli zaczną oferować Egipt z dojazdem własnym to wtedy będą działać zgodnie z wymaganiami ustawy. Nie mam nic przeciwko innowacyjnym pomysłom prowadzącym do rozwoju a nie upadku biura. Wszystko byłoby super i nie nazywałbym ich oszustami, gdyby oferowali wyłącznie ofertę z dojazdem własnym. Często latam na nurkowanie i nie jestem samobójcą, który będzie czekał czy Alfa Star, Exim, etc odsprzedadzą im te miejsca czy nie. Mam w nosie co się dzieje z agentami, ich prowizjami i działalnością po upadku innych. Kupuję zawsze bezpośrednio u TO. Nie oburza mnie też to, że Itaka czy Rainbow odwołują loty, które nie przyniosły im tylu klientów co się spodziewali... To są dwie odmienne sytuacje. Tu anulują cały czarter i wszelkie imprezy, bo się nie uzbierało tylu chętnych, ustawa pozwala na to. Ecco anuluje imprezy bo nie znalzało na rynku wolnych miejsc! I to jest niezgodne z ustawą. Działalność TO polega też m.in. na zapewnieniu dojazdu do celu klientom. A nie robieniu sobie z nich jaj na kilka dni przed wylotem. Nie potrafią, niech sie za czartery nie biorą. Poza tym ciekawe jakby sobie takie Ecco poradziło, gdyby Itaka, Rainbow czy Alfa nie brały na siebie żadnego ryzyka z czarterami... A może Itaka czy Alfa przejrzała na oczy i nie odsprzedaje już nic Ecco skoro chcą tylko 1 czy 2 miejsca co tydzień. Po co im taki partner. I w sumie dobrze. Szybciej przejdą wyłącznie na dojazd własny. Jak to zrobią, dostosują produkt to wtedy nazwę ich solidnym organizatorem. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij