Aktualność: Thomas Cook, największe brytyjskie biuro podróży borykające się od dłuższego czasu z problemami finansowymi, rozpoczęło nową kampanię promocyjną.
Zabawna reklama szturmuje zagraniczne media. Głównymi bohaterami filmiku są turyści, którzy wracają z wakacji. Jak się okazuje nie wszyscy jednak marzą o powrocie do domu.
Reklama warta 5 mln funtów to przede wszystkim chwytliwy slogan i zabawny 30-sekundowy filmik, którego próbkę prezentujemy poniżej:
Nowa kampania reklamowa Thomas Cook [2013-01-02 14:43 88.156.210.*] To nie jest nawet słaby brytyjski humor... a że 5 mln zł, ja mogę załatwić znacznie lepszy filmik za 0,5 mln zł. W sumie nic dziwnego, że mają problemy finansowe jak tak są bezmyślni w wydawaniu pieniędzy...odpowiedz »
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie. OK, zamknij