Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: SART wystawia faktury..
Autor: Czytelnik IP 178.180.157.*
Data wysłania: 2013-01-17 23:42
Temat: do szanownego Public Relaation SARTweb
Treść: Witam Państwa.
W umowie w punkcie 12 zapisane jest, iż ustalony został abonament na poziomie 0 zł, co moim zdaniem całą sprawę załatwia. Punkt 13 i jakieś podpunkty nie mogą mieć już znaczenia, gdyż w poprzednim punkcie stoi, iż opłata wynosi 0zł.
Sartwebie - proszę powiedzieć - dlaczego agenci się tu teraz buntują i mają do Was pretensje? Uważacie, że postąpiliście dobrze i fair? Skąd zatem ten wątek na forum? Skąd wątpliwości agentów?
Proszę się chwilkę zastanowić.
Informacja mailowa wysyłana przez Państwa oraz kontakt telefoniczny (automat) z biurami agencyjnymi to nie odpowiedni kanał do informowaniu o zmianach tak istotnych. W wielu agencjach właściciel nie pracuje osobiście, nie odbiera telefonów i nie przegląda maili - zwłaszcza wysyłanych przez - proszę wybaczyć - system rezerwacyjny na co dzień nie używany.
O tak istotnych zmianach wszyscy, zawsze informują aneksami, listami poleconymi itp. Państwo postanowiliście wysłać mail (mało moim skromnym zdaniem czytelny - dla osób, które pracują, a nie zajmują się tylko studiowaniem poczty wysyłanej przez operatorów systemu rezerwacyjnego - mało używanego).
Taki sposób informowania uważam za co najmniej niewystarczający i mogący doprowadzić właśnie do takich nieporozumień - jakie mamy w tej chwili.
Szanowni Państwo,
Uważam, że wystawienie faktur dopiero po 6 miesiącach to także bardzo niemiłe zagranie. Dlaczego faktury nie zostały wystawiane z miesiąca na miesiąc?
Cała Państwa dyskusja o programie szyba i programie lojalnościowym wydaje mi się mało przekonywująca. Z Państwa strony jedyne, co wynika to to, że można dokonać zakupu dosłownie wszystkiego po cenach w miarę rynkowych. Z programu lojalnościowego i nagród zrobiliście Państwo sklep online.
Uważam całe posunięcie za żałosne i zupełnie niepotrzebne.
Jeśli - jak Państwo piszą działać chcieliście w imieniu małych i średnich TO mogliście to zrobić w sposób nie uderzający w agenta - wystarczyło wysłać informację listem poleconym w postaci aneksu lub po prostu napisać maila o tytule UWAGA - WPROWADZAMY OPŁATY ZA SYSTEM SART.
Z góry dziękuję za odpowiedź, która i tak nie wiele mi da.
Ja osobiście czuję się przez Państwa oszukany i wprowadzony w błąd. Nie zamierzam w Państwem dalej współpracować - a szkoda. Szkoda nie tylko dla mnie, ale dla tych wszystkich małych i średnich TO, których tak wspierać chcieliście.
Mam nadzieję, że udało Wam się tą akcją osiągnąć zamierzony cel - jakikolwiek on by nie był. Bo ja (to tylko moje zdanie) nie wierzę, że celem tej akcji było promowanie małych TO.
Pozdrawiam
Wasz były Partner.
PS
Proszę nie fatygować się ze sprawdzaniem IP (używam proxy).

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Sklep z nagrodami dla lojalnych Agencji [2013-01-18 12:37 89.25.243.*]
Z dniem 1 lipca wprowadziliśmy system lojalnościowy, który umożliwia zbieranie punktów lojalnościowych. 1 zł obrotu to 1 punkt lojalnościowy. Za punkty lojalnościowe można nabywać nagrody, między innymi telefony SMARTFON do bezpłatnych rozmów pomiędzy Agencjami Turystycznymi i Organizatorami Turystyki. Agencja ma również wymiany punktów lojalnościowych na punkty zwykłe i zakupu za te punkty towarów i usług obejmujących ponad 22 tysiące artykułów po cenach rynkowych. Jest to dodatkowy argument, aby dokonywać rezerwacji online przez system rezerwacji SARTweb odpowiedz »

Dlaczego faktury zostały wystawione po 6 miesiącach? [2013-01-18 12:13 89.25.243.*]
System rezerwacji SARTweb, informował w wielu komunikatach, że lista promocyjna Organizatorów Turystyki została zakończona i system SARTweb od 1 lipca 2012 jest płatny 50 zł miesięcznie. Jednak są ścieżki lojalnościowe, dzięki którym system rezerwacji SARtweb dalej może być bezpłatny. 1 ścieżka
Mam portal turystyczny i nie płacę abonamentu za system SARTweb
2 ścieżka
Jestem Organizatorem Turystyki i płacę abonamentu jako agencja za system SARTweb
3 ścieżka
Robię obrót miesięczny 6000 zł !!!!
4 ścieżka
Robię 6 rezerwacji w miesiącu
5 ścieżka
Przystępuję do akcji "szyba" i mam gwarancję bezpłatnego abonamentu SARTweb
6 miesięcy prowadziliśmy akcję informacyjną i promocyjną. Na wielu stronach systemu rezerwacji, wiele maili i komunikatów wyszło do Agencji Turystycznych. Dzwoniliśmy i informowaliśmy pracowników Agencji Turystycznej, o tym, że lista promocyjna Organizatorów jest zakończona. Po 6 miesiącach akcji informacyjnej podsumowaliśmy punkty i je konwertowaliśmy zgodnie z umową na abonamenty systemu SARTweb, a w przypadku braku wyników w sprzedaży na faktury za utrzymanie abonamentu systemu SARTweb. Faktury nie zostały wystawione wcześniej, ponieważ był okres abolicji, i każda agencja turystyczna, która wzięła udział w akcji "szyba" miała abonament wstecz anulowany, nawet za poprzednie miesiące. Akcję zakończyliśmy 31 grudnia 2012.
Jedynym powodem tak długiego okresu rozliczeniowego była działalność w celu wykazania naszej rzetelności, gry fair play i możliwości opieszałości ze strony Agencji Turystycznej. Ale fakty są takie, że nieprzystąpienie do akcji lub ścieżki związane jest z płatnością - abonamentem dostępu do systemu rezerwacji SARTweb.
odpowiedz »

Dlaczego Agenci buntują się i mają pretensję? [2013-01-18 11:43 89.25.243.*]
Dlatego, że system SARTweb wymaga lojalności. I od 1 lipca 2012 Agenci mają drobne zobowiązania 6 rezerwacji lub 6000 zł obrotu. Jednakże najbardziej buntują się, ponieważ rezerwując przez SARTweb nie mogą odrobić "pańszczyzny" w innych systemach rezerwacyjnych.
Dlatego widząc, jak ciężką sytuację mają agencje turystyczne, wprowadziliśmy akcję "szyba" - gwarancję bezpłatnego abonamentu SARTweb.
Dlatego w dobie konkurencyjnych działań i zobowiązań "pańszczyźnianych" uważamy, że postąpiliśmy dobrze i fair play. Jednak z wypowiedzi Forumowicza wnioskujemy, że Państwa Agencja Turystyczna nie przystąpiła do akcji "szyba", dlatego informujemy, że mogą Państwo przystąpić do akcji "szyba" w tym miesiącu i mieć od teraz dostęp do systemu rezerwacji SARTweb - gwarantowany bezpłatny. (Public Relation SARTweb)
odpowiedz »

Umowa, a opłata, dla lojalnych agentów system jest... [2013-01-18 11:36 89.25.243.*]
Umowa nie zmieniła się. Zakończyliśmy 30 czerwca 2012 listę promocyjną Organizatorów Turystyki. Dlatego opłata wymieniona w umowie stała się zasadna. Dodatkowo wprowadziliśmy program lojalnościowy i akcję "szyba", która dalej gwarantuje bezpłatny abonament. (Public Relation SARTweb) odpowiedz »

do szanownego Public Relaation SARTweb [2013-01-18 08:48 89.73.84.*]
Zgadzam się w 100%, te 2 punkty wzajemnie się wykluczają. A zasypywanie mailami w stylu dołącz do naszego programu lojalnościowego to lekka przesada, czy jesteście systemem rezerwacyjnym czy czymś w stylu payback? Widać że zmiany zaszkodziły, chociażby dlatego że co najmniej kilka TO przestało korzystać z Państwa usług, wybierają inne systemy. odpowiedz »

Zmiany w SARTweb, a Organizatorzy, którzy przestali... [2013-01-18 11:31 89.25.243.*]
W 2012 roku z systemu SARTweb zrezygnowało biuro Matimpex. Od umowy odstąpiliśmy z biurem OKservices Travel i biurem Regent, o czym informowaliśmy o tym fakcie w komunikacie mailowym. W 2012 roku do systemu SARTweb pozyskaliśmy 18 Organizatorów Turystyki. Jeden Organizator Turystyki - Matiworld naruszając warunki gwarancji ubezpieczeniowej został odłączony od systemu rezerwacji SARTweb. Kilka podmiotów turystycznych zakończyło działalność, tj. 6, z czego 4 przeorganizowały się w nowe podmioty. Biorąc pod uwagę te statystyki i trudny rynek turystyczny, zwłaszcza sytuację trudną Organizatorów Turystyki w związku z zapaścią sprzedaży system rezerwacji SARTweb jest usatysfakcjonowany z wyników współpracy (Public Relation SARTweb) odpowiedz »

SARTweb jest systemem rezerwacyjnym i systemem... [2013-01-18 11:23 89.25.243.*]
SARTweb oczywiście jest systemem rezerwacyjnym i systemem lojalnościowym. Jak wiecie drodzy Agenci SARTweb jest bezpłatny dla lojalnych agencji turystycznych. Nie jesteśmy w zmowie z innymi systemami rezerwacyjnymi. Ale jak wiecie konkurencyjne systemy rezerwacyjne wprowadziły dla Was opłaty za udział w systemie rezerwacyjnym, z opłatą zmniejszającą się za każdą rezerwację - czyli systemem lojalnościowym. Więc jak widzicie tym samym inne systemy rezerwacyjne zmuszając Was do lojalności powodowały, że sprzedaż przez system SARTweb była dla Was mniej opłacalna, bardziej opłacało się Wam rezerwować przez nakładkę.Ze względu na to, że nasz system SARTweb był do 30 czerwca 2012 całkowicie bezpłatnie, nie było żadnych wymagań stawianych Agencji Turystycznej, nie było też wymagań lojalnościowych. Dlatego wprowadzając 1 lipca 2012 system lojalnościowy oraz to, że lista Organizatorów Turystyki promocyjna została zamknięta w związku z brakiem lojalności Agencji Turystycznych wobec małych i średnich Organizatorów, po zapoznaniu się z rynkiem wprowadziliśmy - akcję "szyba", aby dla Agencji Turystycznych, które reklamują małych i średnich Organizatorów - zachować gwarancję bezpłatnego systemu rezerwacji, a więc bez żadnych wymagań, tyczek z limitem rezerwacji lub zmniejszającym się abonamentem za dokonane rezerwacje. Czysto, jasno i w sposób fair play. Jednakże część biur stwierdziła, że prowadzi działalność wyłącznie przez Internet, dlatego wprowadziliśmy modyfikację i każda agencja za umieszczenie ofert promowanych na stronie internetowej też została objęta akcją "szyba". Dla tych, którzy nie mogą brać udział w akcji "szyba", bo mają zabronione przez franczyzodawcę zaproponowaliśmy limit obrotu miesięcznego 6000 zł, a dla tych co sprzedają tylko weekendy 6 rezerwacji miesięcznie. Dlatego czytając, te wpisy na forum, możemy odpowiadać i bronić swojego stanowiska uczciwie. (Public Relation SARTWeb) odpowiedz »

Agent jest lojalny wobec Klienta, a nie systemu SART [2013-01-18 11:44 213.158.217.*]
Co to znaczy lojalna agencja systemie SARTweb?
Agencja turystyczna zajmuje się sprzedażą imprez turystycznych swoim Klientom. Zajmuje się obsługą swoich Klientów i tylko wobec Klientów Agent ma być lojalny. Agent nie będzie lojalny wobec Was i Waszego systemu. Jesteście tylko systemem rezerwacyjnym - choć już zaczynam w to wątpić.
Nie możecie pisać, ze SART jest dla lojalnych wobec siebie.. Nie macie praw wymagać tego od Agenta. Agent działa w swoim dobrym imieniu i dbając o swojego Klienta. Agent zawsze poleca najlepsze z jego punktu widzenia oferty dla Klienta. Agent dba o to, aby Klient do niego wrócił i był zadowolony z tego, co mu agent zaoferował. Jeśli ktoś sprzedaje przez SART to tylko dlatego, że ma Klientów, którzy potrzebują takiej oferty, a nie dlatego, że system SART oferuje jakiś program lojalnościowy. Skąd Wy się urwaliście? O czym w ogóle mówicie?
Agent działa dla Klienta - nie dla systemu SART.
odpowiedz »

Agent ma prawo być lojalnym SARTweb i dobrym... [2013-01-22 12:31 89.25.243.*]
Z wypowiedzi Forumowicza widać, że Pan(i) nie do końca rozumie funkcję Agenta. O tej funkcji, której pisze Forumowicz - jest to funkcja Pośrednika Turystycznego. Agencja Turystyczna występuje w imieniu Organizatora Turystyki i zgodnie z umowami agencyjnymi jest zobowiązana do aktywnej reklamy ofert tychże Organizatorów. Ale jeśli ta wiedza przydała się, i zmieni spojrzenie na problem, mam nadzieję, że moja odpowiedź przyda się. Jak mają Klienci wiedzieć, że jest taka ciekawa oferta Organizatorów Turystyki z systemu SARTweb u Agenta, jeśli Agent nie reklamuje ich. Ciekawe... Agent ma być lojalny wobec Organizatora Turystyki, tak samo wobec systemu rezerwacji SARTweb. System rezerwacji SARTweb jest lojalny wobec Agencji Turystycznych i wynagradza też Agencje Turystycznej za takie lojalne działania. Prawo do lojalności, to prawo etyki biznesowej, ale biorąc pod uwagę rok 2012, byliśmy skłonni wprowadzić opłaty i program lojalnościowy, aby konkurować właśnie z brakiem lojalności ze strony Agencji Turystycznej. Nie trzeba być lojalnym wystarczy, sprzedawać: 6000 zł obrotu miesięcznie, albo 6 rezerwacji. Agent działa dla Klienta, ale Klient kupuje ten towar i usługi, które mu Agent zaoferuje i Agent ma prawo do wolnego wyboru i oferowania ofert wielu Organizatorów Turystyki, aby być konkurencyjnym. Aby nie mijać się w działaniach warto przemyśleć te wszystkie za i przeciw. (Public Relation SARTweb) odpowiedz »

SARTweb jest systemem rezerwacyjnym i systemem... [2013-01-18 11:34 83.4.129.*]
Wszystko się zgadza, tylko podpisując umowę z innymi systemami, jasno i czytelnie jest napisane że płacimy tyle a tyle. W Państwa umowie jest zapis 0 pln za korzystanie z listy promocyjnej , natomiast nie ma podanej daty zakończenia promocji. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij