Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Gastronomia

Wątek: Promotor - świetna reklama czy wrzód na tyłku?
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2013-05-15 21:04
Temat: Promotor - świetna reklama czy wrzód na tyłku?
Treść: Aktualność:
Można ich spotkać na ulicach każdego dużego miasta. Z szerokim uśmiechem zapraszają do odwiedzenia klubów czy restauracji, nierzadko proponują kupony zniżkowe. Zawód promotora lokalu wzbudza kontrowersje. Jedni uważają ludzi pracujących w ten sposób za magnes przyciągający klientów, inni za natarczywych naganiaczy zakłócających spokój przechodniom.

Ci, którzy nie zatrudniają promotorów uważają, że są oni potrzebni w lokalach, które świecą pustkami. Twierdzą, że dobry, renomowany lokal sam się obroni i przyciągnie klientów. Z kolei sami promotorzy, i ich pracodawcy podkreślają, że dzięki ich pracy zwiększają się obroty lokali.

Mieszkańcy miast i turyści odnoszą się do nich raczej niechętnie, mało kto lubi być zaczepiany na ulicy i poddawany dość intensywnej reklamie.

"Naganiacze pojawili się u nas dwa, trzy sezony temu i jak każda nowość budzą sprzeczne opinie. Nie możemy zabronić promotorom wykonywać ich pracy. Jeśli natomiast ludzie będą na nich w ten sposób reagować, to funkcja naganiacza umrze śmiercią naturalną. Restauratorzy sami z nich zrezygnują, jeśli zauważą, że ich działanie przynosi skutek odwrotny od zamierzonego"- mówi Michał Piotrowski z Biura Prasowego Urzędu Miasta w Gdańsku.

Promotorzy chwalą się, że odnoszą dobre wyniki. Niektórzy z nich potrafią zaciągnąć do lokalu nawet 5 osób w ciągu pół godziny. Podkreślają, iż są twarzami lokalu i ich praca przekłada się na większe dochody pracodawców.

Istnieją lokale, które nie potrzebują tego typu reklamy, ponieważ mają renomę zdobytą poprzez wiele lat ciężkiej pracy i zbierania doświadczeń. Jednakże, młode lokale, które dopiero wchodzą na rynek, w obliczu sporej konkurencji nie mogą zrezygnować z tego sposobu dotarcia do klienta. W obecnych, trudnych czasach każdy sposób na przyciągnięcie gości jest dobry.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Reklama dźwignią handlu [2013-05-15 21:04 80.52.226.*]
No proszę kiedyś oburzano się na żart"Polska 100 lat za Murzynami", a teraz - dogoniliśmy! odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij