|
Wątek:
|
Spółki PKP będą płacić za używanie logo
|
Autor:
|
Czytelnik IP 195.94.208.*
|
Data wysłania:
|
2008-02-26 13:40
|
Temat:
|
Intercity czy PKP Intercity?
|
Treść:
|
Przelewanie z pełnego do pustego. Ktoś chce zarobić, a ktoś musi dać zarobić. Stołki kosztują. PKP ( Polskie Koleje Powolne ) w sensie marki może się kojarzyć tak samo jak marka: "chińska tandeta", która to marka występuje w wielu segmentach ale w tych segmentach mam wybór innych marek. W segmencie pasażerskich przewozów kolejowych nie mam praktycznie żadnego wyboru. Spólka Intercity też może pozwolić sobie na wyrzucanie pieniędzy na różne strategi i opłaty, bo to taka sama "bezkonkurencyjna" marka jak PKP. Ciekawe, że na rynku usług pocztowych, który jest częściowo zliberalizowany nikt nawet nie pomyśli, żeby może negocjować z Pocztą Polską o użycie tej zacnej, tradycyjnej i utrwalonej przez pokolenia marki.
|