|
Wątek:
|
Zakup biletów przez Internet obarczony ryzykiem
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2008-03-18 16:21
|
Temat:
|
Zakup biletów przez Internet obarczony ryzykiem
|
Treść:
|
Aktualność: Jedna z klientek LOT zakupiła w maju na stronie internetowej przewoźnika dwa bilety na loty do Paryża i z powrotem. Przewoźnik obciążył kartę kredytową klientki, ale nie wydano jej biletów z powodu "problemów technicznych".
Wkrótce do niedoszłej pasażarki zadzwonił przedstawiciel LOT-u z informacją, że niska cena na stronie internetowej polskiego przewoźnika była wynikiem błędu systemu a umowa sprzedaży jest nieważna. UOKiK uważa, że umowa powinna zostać wykonana. Handel online ciągle nie budzi zaufania większości Polaków a jeden zawiedziony klient może zniechęcić wielu innych. Rzecznik PLL LOT stwierdził, że reklamacja niedoszłej pasażerki została uznana i jako rekompensatę otrzyma ona darmowe bilety na przelot do dowolnego europejskiego miasta.
|