Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Transport

Wątek: Lataj.pl UWAGA!!!!!
Autor: Czytelnik IP 89.77.98.*
Data wysłania: 2008-06-12 22:00
Temat: Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady
Treść: Drodzy czytelnicy, przeprasza się, jak ma się za co, a z tego co czytam to raczej nie ma za co, sama pracuję w tej branży, i zasady i warunki zmian biletów są wyraźnie opisywane w warunkach taryf, jak jest napisane 30eur za jedną zmianę (czyli zmianę jednego lotu, jesli jest zmiana obu lotów to razy 2) to agent ma tyle pobrać i już, nie może się porozumieć, jak to pięknie ujęła pani Anna, z linią lotniczą i pobrać sobie tyle, ile ustalą. To jest troszkę bardziej skomplikowane, ale chyba lichy mózg pani Anny tego nie obejmuje.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2012-06-11 14:50 95.48.244.*]
Popieram!! Mózg Pani Anny niech zakoduje że się pisze "Klient" a nie "Klijent" .. równiez siedzę w tej branzy, choć nie współpracuje z lataj.pl... jak się nie znacie to nie komentujcie!! odpowiedz »

Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2012-07-28 10:24 77.114.152.*]
Smieszą mnie opinie niezadowolonych klientów, którzy nie wiedzą jak i co zamawiają, a później z pretensjami do całego świata. Co roku wykupuję bilety na lataj.pl i nigdy nie było z tym problemu i dalej będę korzystał z tego portalu. odpowiedz »

Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2008-06-13 18:25 83.26.161.*]
Przyjaciele mówią : " Zapomnij! Nie warto" I mają rację:)) Bilety na liczne podróże kupuje na opodo.de i wszystkim gorąco polecam. A rodzime firmy pozdrawiam cieplutko i życze Wszystkim Pracownikom wielu sukcesów.....
Ania J.
odpowiedz »

Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2008-09-23 14:52 83.20.52.*]
Pani Aniu- gratulacje!!!! ; a lataj.pl to taka firma co bez rozsądku wydała kaski zbyt dużo na jakieś obrazki na swojej stronie...szanowne kierownictwo firmy lataj.pl ...tyle pieniędzy (dla autora) trzeba było na poprawę standardów obsługi klienta przeznaczyć....zamiast..... odpowiedz »

Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2008-09-23 15:05 83.17.84.*]
Obsługa Klienta jest podstawą działania każdej firmy oferującej usługi .. tak online, jak i offline. Pragnę w tym miejscu podkreślić, iż środki wydatkowane są zgodnie z racjonalnym planem szkoleń podnoszących kwalifikacje naszych pracowników oraz na nowe platformy kontaktu z Klientami. Fakt istnienia (lub nie) sporu lub nieścisłości pomiędzy firmą a dostawcami nie przekłada się w żadnym stopniu na relacje Klient - firma. z poważaniem, Bartosz Sujka
CEO www.Lataj.pl
odpowiedz »

Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2008-09-23 15:26 83.20.52.*]
Szanowny Panie Bartoszu, rozumiem, ze broni się Pan teraz- ale za fuszerkę jaką Pan zamówił za takie pieniądze!!! (mam nadzieję, że Pana szef ma wiekszą wyobraźnie jeśli chodzi o środki wydatkowana na promocję ).....ale rzecz gustu - fakt ...a z opiniami niepozytywnymi na temat firmy lataj.pl zgadzam sie w zupełnosci, potwierdzam odpowiedz »

Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2008-09-23 16:03 83.17.84.*]
Trudno dyskutować z "Czytelnikiem", który nie ma dość odwagi cywilnej aby podpisać się pod swoją wypowiedzią. Co do formy promocji .. cóż, każde przedsiębiorstwo ma pewną wizję, która nie koniecznie musi iść w zgodzie z ogólnym trendem (vide: reklamówki Play, MobilKing a ostatnio nawet ING). Niektóre działania są wręcz planowane jako wywołujące zdziwienie. Ja osobiście nie nazwałbym wykonanej pracy "fuszerką"..... Enigmatyczne stwierdzenie o "niepozytywnych doświadczeniach" pozostawię bez komentarza.
Bartek Sujka
CEO www.lataj.pl
odpowiedz »

Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2009-07-11 22:07 83.31.117.*]
ogolnie chcialem podziekowac wszystkim udzielajacym sie w tej branzy gdyz pokazaliscie klase i odkryliscie te swoje podchwitliwe umowy itp. teraz juz wiem czemu lot tak upadl:))))))) hahahhahahahahhahahhihiihihihihihihohoho hohoh pozdrawiam odpowiedz »

Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2009-08-17 14:48 83.17.84.*]
A co ma Lot do lataj.pl głąbie - ile masz lat 12? Lot to linia lotnicza, a lataj.pl nie. Piszecie głupoty, żeby znać sie na zasadach wystawiania biletów lotniczych trzeba przejść kilka szkoleń, zrobic papiery. Mniewam, że wy wszyscy tego nie macie - więc piszecie głupoty jak to powinno wyglądać z waszego punktu widzenia. Natomiast kasjer lotniczy musi sie stosowac do pewnych zasad i tyle. A są one nie do przeskoczenia. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij