Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Błagam o pomoc
Autor: Czytelnik IP 193.189.116.*
Data wysłania: 2008-06-14 00:51
Temat: Błagam o pomoc
Treść: ludzie nie kupujcie wycieczek fakultatywnych u rezydentów, ponieważ w umowie z Exim pisze ze nie odpowiadają oni za te wycieczki. Byliśmy w tym roku w Turcji i wycieczka do Kapadocji była tragiczna, prowadził ją Turek, który kompletnie nie znał polskiego. Lepiej kupić czy to w Turcji czy w Egipcie u tubylców i oni jak mówią że po polsku, to lepiej niż z Exim i za połowę ceny. Fakturę przysyłają po miesiącu od powrotu, pomimo, że została zamówiona od razu, a opis jej jest żenujący: Usługa turystyczna szt.1, ani ilości osób ani niczego. Byłam pierwszy i ostatni raz z Eximem. Jednak ani na Alfa Star, ani na Scan Holiday nigdy się nie zawiodłam ( przynajmniej na razie), nawet z Triadą było lepiej.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Błagam o pomoNIGDY wiećej z tym biurem zadna... [2008-06-25 16:23 83.27.164.*]
Witam to biuro to KOSZMAR!!!!! właśnie wróciłam z Turcji, gdzie miałam wykupiony Hotel HERMES - na katalogu wszystko pięknie ( 3 gwiazdkowy) a w rzeczywiśtości SYF!!!!! nie ma żadnej gwiazdki,nawet nikt z mieszkańców Turcji nie potrafił określić gdzie hotel sie znajduje. Taki popularny nie!!!!! Obsługa nie zna jężyków i do bani.oczywiście All inclusive, gdzie spotkała mnie porażka!!!!! Barek był pusty jak bęben a serwowano same piwo zero soków, nic. A na deser serwowano suche ciasto drozdżowe.
Brak całkowitej organizacji wobec turystów, brudne naczynia, sztućce, hotel to totalna melina-brud, syf i ubóstwo. Brak ręczników( dobrze ze miałam swój) rezydenci mieli nas w dupie!!!!! Klimatyzacji nie działała, wyrzuciłam pieniądze w błoto. A po skończeniu turnusu wyrzucili Mnie do Holu 2 godziny wcześniej niż przewidywano. OKROPNE BIURO I WIELKI SYF!!!!!
Kto z Waszego Biura z Polski sprawdzał ten Hotel i jego organizację i wysyła tam ludzi?????
Ela z Wrocławia.
odpowiedz »

Błagam o pomoNIGDY wiećej z tym biurem zadna... [2008-08-01 22:29 212.76.37.*]
wylot do Egiptu miał być dzisiaj (01.08.08) o 7 rano, więc wszyscy byliśmy już o 5-tej na lotnisku w Warszawie. O godz. ok. 9-tej poinformowano nas, że wylecimy o 12.30. Jednak i ta godzina okazała się nieaktualna. Ok. 15-tej przetransportowano nas z lotniska do hotelu Gromada.
O godzinie 18-tej dowiedzieliśmy się, że odlot będzie najprawdopodobniej jutro ok. 15.30. Ale czy będzie na 100% - tego nikt nam nie może zagwarantować. Ja mam wykupione 2 tygodnie, ale bardzo współczuję ludziom, którzy wykupili tylko 7 dni. Przecież oni są już 2 dni stratni - a 7 dni kosztowało ponad 2 tys. zł. Słyszę, że chcą się wycofać, odstąpić od umowy powołując się na regulamin. W biurze - siedzibie firmy Exim tours pani na informacji mówi, że jak się wycofają, to biuro odda im tylko 20% (mimo, że to biuro zmienia warunki umowy !), bo taka jest polityka biura !
Jednak Dyrektor z Exim tours będąc na lotnisku obiecał im zwrot 100% wpłaconej kwoty, ale czy dotrzyma obietnicy ???? Po przeczytaniu tych opinii mam wątpliwości.
Jak będę coś wiedzieć więcej- napiszę na tym forum
odpowiedz »

Nigdy więcej z eximem - Kuba [2008-08-03 14:09 213.158.196.*]
Życzę więc powodzenia. Właśnie w zeszłym tygodniu wróciłam z Kuby, gdzie wykupiłam hotel 5 gwiazdkowy Marcelo Marina Palac all inclusiv za ponad 7 tys. od osoby a od dziecka 2,5 letniego 5600 zł. Przygoda nasza rozpoczęła się na lotnisku gdzie zostaliśmy odprawieni bez problemów a przed samym wejściem do samolotu cofnięto mojego męża i jego kolegę i jeszcze jakąś parę ponieważ są obcokrajowcami i nie posiadali wizy Kanadyjskiej. Biuro EXim niestety o tym Nas nie poinformowało. Poleciałyśmy same. Nasi mężowie dolecieli rejsowym samolotem jak narazie na swój koszt. Hotel w jakim mieszkaliśmy był czysty ale do 5 * to niestety dużo mu brakowało. Wersja all inclusiv polegała na 3 posiłkach dziennie w formie bufetu a żeby napić się mochito to brakowało mięty, soki były tzw syropy rozcięczone z wodą często sfermetowane. Jak już napisałam powyżej dla dziecka 2 letniego wogóle nic albo niewiele można było podać do jedzenia (pierwszy tydzień całkowita głodówka gdyż moja córka nic nie chciała tam ruszyć). Restauracje które biuro tak zawzięcie opisuje np grill bar - jest niestety nieczynny, a przekąski 24 na dobę to nic innego jak hod dog, hamburger, pizza i trotilla. Więc czym nakarmić malucha. W całym hotelu oprócz posiłków głównych nie zobaczycie lodów. Restauracje do których trzeba robić rezerwacje i można iść do nich raz w tygodniu (hiszpańska i włoska) połowe potraw z karty nie posiada. Aby być dobrze obsłużonym - posprzątany pokój, sok do obiadu itp nalezy obficie dawać obsłudze łapówki (nie można tego nazwać napiwkami, ponieważ najpierw trzeba dać aby coś otrzymać). W pokoju jest mini bar w którym jest butelka wody,1 piwo,1 napój cytrynowy i kola.
Wszyscy którzy podróżują z dziećmi niech zabiorą ze sobą kaszki itp bo niestety w sklepach tego nie kupicie. Więc tak naprawdę gdyby nie kiepski początek z podróżą mężów i brak jedzenia dla dziecka przy takiej cenie wszystko inne ujdzie w tłoku.
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

ryba maślana


© 2019 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij