|
Wątek:
|
Ruszyła wizerunkowa kampania internetowa MPL Kraków-Balice
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2008-06-30 20:29
|
Temat:
|
Ruszyła wizerunkowa kampania internetowa MPL Kraków-Balice
|
Treść:
|
Aktualność: 23 czerwca ruszyła wizerunkowa kampania internetowa dla Międzynarodowego Portu Lotniczego w Krakowie. Działania reklamowe, pod hasłem "Dla tych, którzy kochają latać" potrwają do połowy lipca.
Na portalach Onet.pl i TVN 24, na serwisach Youtube i Wrzuta oraz na stronie internetowej krakowairport.pl można zobaczyć dwa filmy wizerunkowe o MPL Kraków-Balice. Będą one również wyświetlane na ekranach umieszczonych w budynkach terminali lotniska.
Kampanię zrealizował Schulz. Nadzór nad pracami ze strony Schulz prowadzą Jan Sikora - creative supervisor, Łukasz Skalik - copywriter oraz Olga Maj - account executive. Obecna kampania internetowa jest kolejnym efektem współpracy Schulz i lotniska w Krakowie.
W 2007 roku agencja ta przygotowała nową identyfikację wizualną lotniska. Kampania launchingowa nowej nazwy i logo Kraków Airport, pod hasłem "Świat zaczyna się tutaj", miała miejsce w prasie oraz na billboardach w dużych miastach południowej Polski.
|