Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: PIT: Działania zagranicznych hotelarzy wobec klientów Neckermanna były skandaliczne
Autor: Czytelnik IP 83.21.19.*
Data wysłania: 2019-09-30 11:42
Temat: PIT: Zachowanie hotelarzy było skandaliczne
Treść: nie rozumiem co za skandaliczne zachowanie hotelarzy, jest koniec wrzesnia czyli nie mają zapłacone za hotele za sierpień i wrzesień , pytanie czy dostali kasę od Thomasa Cooka za lipiec? wątpię, upadek na koniec września to powiedzmy szczerze brak zapłaty za rok pracy bo szczyt sezonu jest w wakacje i wtedy zarabia się na chleb a żyć trzeba cały rok, dziwię się, że tylko w tych wypadkach hotel e tak zrobiły a nie zrobili wszyscy, przecież Oni harowali cały sezon za darmo!!! my jako agenci dopłacamy do imprezy całość miesiąc przed wylotem a w TUI półtora MIESIĄCA PRZED WYLOTEM, TO CO Z KASĄ PRZEZ TE 3 MIESIĄCE?
przecież Ci ludzie nie mają na chleb 2020, z czego mają opłacić remonty, z czego pensje i nadgodziny w szczycie sezonu a więc , a jedzenie a prąd itd? przecież klima ciągnie i to sporo, pomijam prąd, Ci ludzie są na dnie i to jest skandaliczne, że chcą cokolwiek dostać?

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

PIT: Zachowanie hotelarzy było skandaliczne [2019-09-30 13:31 77.253.173.*]
Bardzo współczuję temu panu i wszystkim hotelarzom, którzy znaleźli się w takiej sytuacji. Jednakże nie upoważnia to nikogo do wyżywania się na turystach i wyrzucania ich. Goście, jak słusznie napisano, rozliczają się z organizatorami imprezy, a organizatorzy - z hotelarzami.
Ze swoimi roszczeniami powinni zwrócić się bezpośrednio do tych, którzy są temu winni... Czyli do organizatorów...
A turysta też jest człowiekiem i rozumie sytuację - można się spróbować dogadać - jeśli będzie go stać - zapłaci za pobyt, tym razem bezpośrednio hotelarzowi, żeby jego strata była mniejsza. Jeśli nie - są tacy ludzie, którzy cały rok w pocie czoła oszczędzają na wakacje - trudno; będzie musiał przespać się gdzieś indziej. I to jest polubowne rozwiązanie.
Poznałam hotelarzy, którzy ulitowali się nad klientami upadłego biura i zostawili ich na jedną noc, za darmo.
odpowiedz »

PIT: Zachowanie hotelarzy było skandaliczne [2019-09-30 11:49 83.21.19.*]
dodam, że Thomas Cook ma ściągniętą kasę za cały szczyt sezonu i za miesiąc do przodu czyli za październik!!!!! gdzie ta kasa?
facet prawie płacze, że musi zwolnić 9 tys ludzi których wyrzuca na bruk wtedy gdy biuro ma pełno kasy bo zgarnęło za szczyt sezonu i do października do końca włącznie
może zamiast patrzeć na cyrk z prawie płaczem bo musi zwolnić 9 tys ludzi należało by wpuścić prokuratora aby poszukał gdzie te miliardy się upłynniły, bo hotelarze nie dostali, pytanie czy linie lotnicze? jeśli 60 dni po wykonaniu imprezy to też nie, pamiętajcie że obecne lato to naprawdę dobra sprzedaż więc może przydałoby się wrzucić prokuratora i wtedy wreszcie Pan prezes będzie naprawdę płakał a nie pod publiczkę bo to jest skandal a nie to, że hotelarze nie chcą sprzedawać hopeli za długi bo za ich pracę nikt im nie zapłacił!!!!!
odpowiedz »

PIT: Zachowanie hotelarzy było skandaliczne [2019-09-30 11:52 83.21.19.*]
Neckermann Polska zapłacił do Neckermann de, czy Neckermann de zapłacił do Thomasa Cooka?jesli tak to gdzie kasa??? odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij