Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Inne związane z branżą

Wątek: Uwaga na Booking.com BV.
Autor: Czytelnik IP 5.173.222.*
Data wysłania: 2021-06-28 13:09
Temat: Uwaga na Booking.com BV.
Treść: Booking.com - jeżeli chcesz rozpocząć współpracę z Booking.com to zrób to z rocznym wyprzedzeniem, a może i ten czas to za mało. Booking.com musi zobaczyć Twój obiekt zanim ci pozwoli współpracować, ale najpierw masz 20 dni na działanie i potem przychodzi ten email - zablokowany ze względu na potwierdzenie lokalizacji. Miało potrwać 10 dni (informacja z email) a trwa 1,5 miesiąca i jak dzwonisz na centralę to oczywiście oni nie mają kontaktu z nikim kto się tym zajmuje i nic nie wiedzą bo to nie ONI! Tragedia!!!. Dzwoni osoba która zarezerwowała miejsce i pyta się dlaczego zniknąłem z booking.com, czy coś jest nie tak z moim obiektem? czy nie jestem rzetelny? takie są pytania, a niestety w oczach wszystkich to booking.com jest Najlepszy więc to pewnie Twoja wina jako PARTNERA! Niestety tak jestem postrzegany, nie że booking.com nie daje rady z weryfikacją i nie ma kompetentnych pracowników tylko moja firma jest nie taka jak należy. KOSZMAR

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Uwaga na Booking.com BV. [2022-06-14 09:53 155.133.89.*]
A jak sytuacja obiecnie w 2022 roku. Ania odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2022-01-17 11:28 195.205.134.*]
Czy już coś u Was ruszyło do przodu? odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2022-01-25 14:39 213.77.66.*]
U mnie od 30.07.2021 odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2022-01-19 13:55 31.178.199.*]
U mnie od 10-08-2021 nic.
Od kiedy czekasz?
odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2022-01-20 15:44 195.205.134.*]
U mnie to świeża sprawa bo tylko tydzień ale paraliżuje mnie Stach ze juz nie puszcza nas na sezon, który jest teraz u nas w pełni odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2022-03-02 08:24 31.178.199.*]
Ja wreszcie się doczekałem. Weryfikację miałem 28.02.2022r.
Niespełna 7 miesięcy czekałem.
odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2022-01-22 06:56 31.178.199.*]
Wystaw sobie obiekt na nocowanie.pl
Ja tak zrobiłem. Strona ta nieźle zastępuje booking. Gdyby nie oni, to niezłą kasę byłbym już w plecy. Nie czekaj na booking, bo to chyba jakaś grubsza sprawa jest. Może zamieszana jest w to polityka i jest to celowe działanie, aby nie otwierać nowych obiektów.
odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2022-01-07 21:56 37.248.138.*]
Witam.ja podłączam się pod ten sam temat.to jakiś koszmar.czy udało się wam załatwić problem? odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2022-01-11 07:32 31.178.199.*]
U mnie ciągle cisza. Obiekt wystawiony 10-08-2021r, a dziś mamy 11-01-2022r
Może licytacja? Czy ktoś mnie przebije z czasem oczekiwania?
odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2021-12-19 17:54 155.133.101.*]
Mam ten sam problem, od 1.11.21. Super obiekt, z ocenami na 10 został zamknięty z jednym dniem.Czy komuś w końcu zweryfikowali obiekt? odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2021-12-19 12:50 213.77.66.*]
U nas to samo 3 miesiące zamknięte, ciągle samo, obietnice i tyle, opinie super, żadnych przesłanek do rozwiązania umowy, klienci zadowoleni, żadnego przypadku spornego z klientem. Obiekt otwarty 1,5 miesiąca i potem mail że kontrola jakości, mająca trwać 10 dni. i tak do dzisiaj. To naprawdę wygląda na z góry zamierzone działanie nakierowane na oszustwo... odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2021-12-07 12:35 37.30.54.*]
U nas to samo, dwa obiekty ponad 2 miesiące zablokowane. Klienci obsłużeni, pozytywne opinie dostaliśmy, środki zablokowane. Na infolinii te same informacje, co w poprzednich wypowiedziach. odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2021-12-06 21:54 91.223.57.*]
U mnie ta sama sytuacja, obiekt dodany ponad 3=4 msc temu nadal czeka na weryfikację. Najpierw czekałam na przyjście listu weryfikacyjnego obiekt, miał być do 25 dni, czas mijał i nic, po wielu próbach dodzwonienia w końcu się udało dodzwonić i Pani informuję, że listów nie wysyłają, a błędna informacja wciąż widnieje na stronie booking...Pani złożyła w moim imieniu zgłoszenie, miałam czekać na videokonferencję aby potwierdzić obiekt i od 3 msc cisza...piszę wiadomości, zero odzewu. To kpina z klienta, uważałam booking za poważną firmę ale to co się dzieje jest niewiarygodne. odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2021-12-02 09:35 31.178.199.*]
I ja się dołączam do grona oczekujących na weryfikację. Obiekt zgłoszony w połowie sierpnia 2021. Mamy początek grudnia, a ja ciągle czekam na weryfikację. Jestem już po piątej rozmowie telefonicznej z polskim oddziałem booking. U mnie te same odpowiedzi działu wsparcia - CZEKAĆ CIERPLIWIE.
Czy na dzień dzisiejszy komuś tu oczekujących booking już w końcu zweryfikował obiekt???
Łukasz
odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2021-11-08 01:32 94.254.210.*]
U mnie to samo. Obiekt zamknięty od prawie 3 miesięcy. Ciągle tylko zapewnienia ,że już niebawem weryfikacja nastąpi ,że proszą o cierpliwość, ze na moja korzyść działaja pozytywne opinie od lokatorow co będzie brane pod wzgląd. I nie dzieje się nic . Co 2-3 tygodnie otrzymuje od nich wiadomość że czas weryfikacji zostanie wydłużony o kolejne 4-5 tygodni i jeżeli po tym czasie nie dojdzie do weryfikacji mam się z nimi skontaktować. Kontaktuje się i ciągle słyszę to samo. Ręce mi już opadają odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2021-08-26 11:17 5.172.238.*]
Mam ten sam problem banda oszustów !!!!zablokowali mnie po 2 Tyg. nie wiadomo z jakich powodów Środki wypłaty są wstrzymane brak słów !!!zero kontaktu nikt nic nie wie Porażka odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2021-09-06 12:41 5.173.106.*]
Jesteście klocek i nie reklamujcie się , dobrze że was nie korzystalem g... Warci naciagacze odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2021-07-25 16:51 93.89.199.*]
Niestety mam ten sam problem. Zgłosiłem obiekt w maju. W lipcu go zablokowali nie podając żadnej przyczyny. Po wielu godzinach spędzonych na telefonie dowiedziałem się, że powodem jest brak weryfikacji i potrwa to jeszcze kilkanaście tygodni. Najgorsze jest to, że wyprzedali cały sezon, a środki zablokowali. Teraz muszę realizować pobyty, a kasy długo nie zobaczę. Ponoszę koszty, płacę podatki. Klienci wystawili opinie i co z tego. Booking nie rozumie, że teraz to jest tylko moje ryzyko odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2021-08-02 12:26 93.159.188.*]
Niestety to samo, wszystko porezerwowane, kasa zablokowana zero kontaktu.
Klienci dzwonią i pytają czemu zamknięte, totalny dramat. Wynajmuje mam opinie i nic to nie zmienia. Nie wiem co robić.
odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2021-08-10 18:00 46.204.50.*]
I ja mam ten sam problem . Zostałam zablokowana w połowie czerwca i dalej zero kontaktu. Zastanawia się już nad pozwem do bookingu. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij