Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Inne związane z branżą

Wątek: Uwaga na Booking.com BV.
Autor: Czytelnik IP 178.180.118.*
Data wysłania: 2012-09-16 14:13
Temat: Uwaga na Booking.com BV.
Treść: Uwaga na Booking.com BV.
W lutym bieżącego roku nawiązaliśmy współpracę z platformą rezerwacyjną Booking.com. Nasza wiedza o partnerze była zachęcająca, duży międzynarodowy portal, przejrzyste relacje, sprawny system rezerwacyjny. Rzucające się w oczy niedostatki takie jak mało intuicyjny system, słabe zabezpieczenie danych, czy archaiczna forma kontaktu za pośrednictwem faksu wydawały nam się stosunkowo drugorzędnymi. Współpraca stopniowo się docierała. Pierwsze ostrzeżenie przyszło w maju. Zupełnie przypadkowo, znalazłem artykuł na Wirtualnej Polsce o bazie noclegowej na Euro 2012 i w tym kontekście wzmiankę o naciągaczach z Warszawy. Z czystej ciekawości poszedłem drogą notatki i okazało się iż przywołany przez autora naciągacz to niejaki Warsaw Football Fans Camp. Najciekawsze w tym było to iż oferuje on noclegi w namiotach posługując się naszym adresem, a sprzedaje je za pośrednictwem Booking.com. Niezwłocznie skontaktowałem się infolinią informując o sytuacji i ku mojemu zdumieniu zostałem zbyty informacją iż jest to ich stały klient i że nie obchodzi ich co oferuje. Oferta Warsaw Football Fans Camp nie została zdjęta ze strony Booking.com, nie wiem ile osób zostało naciągniętych. Okres Mistrzostw to okres ogromnego zamieszania, w zależności od wyników spotkań przyjmowaliśmy nowe rezerwacje, a odwoływaliśmy część starych, a tu nagle seria telefonów od Booking.com, nie faksów a telefonów i to wyłącznie w języku angielskim z centrali Firmy z Amsterdamu z gorącą prośbą o pomoc, bowiem "wyłożył" im się jeden obiekt i na gwałt muszą znaleźć zastępcze noclegi. Mimo dużej frekwencji, z wielkim wysiłkiem udało nam się zabezpieczyć potrzebne noclegi, sądziliśmy, że warto się postarać w imię przyszłej dobrej współpracy. Proszono nas by nie obciążać gości należnością za noclegi i wystawić fakturę dla Booking.com, a oni niezwłocznie uregulują należność. Ponieważ tryb był extra ordynaryjny poprosiłem o potwierdzenie zamówienia drogą mailową i dodatkowo skontaktowałem się z warszawskim biurem Firmy celem uniknięcia oszustwa. Uspokojono mnie, że znają sprawę i również potwierdzają zamówienie. Gości przyjęliśmy, 2 faktury na łączną kwotę 13 800 zł wysłaliśmy w żądanym formacie i nic, należność nie wpłynęła. Kolejne nasze zapytania były początkowo zbywane tłumaczeniami o okresie urlopowym, następnie zapewnieniami o przesłaniu sprawy do kolejnych odpowiedzialnych osób, wreszcie ignorowane. W międzyczasie okazało się iż nie tylko my zostaliśmy oszukani. Okradzionych obiektów jest więcej.
Nie wiem, czy tego typu oszustwa są stałym elementem wpisanym w sposób funkcjonowania Booking.com, czy też firma jest niewypłacalna pragnę tylko tą drogą ostrzec inne obiekty hotelarskie przed współpracą z Booking.com.

Wojciech Król
Camping motel WOK, Warszawa
www.campingwok.warszawa.pl

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Uwaga na Booking.com BV. [2021-08-26 11:12 5.172.238.*]
Zgadzam się że Booking com .to banda oszustów!!!Nawiązałam z nimi współpracę 13 lipca 2021 ,po 3 tyg. dostałam w mail iż zerwali ze mną umowę bez jakiego kolwiek wyjaśnienia.Pomimo tego wynajmowali mój apartament i pobrali pieniądze,brak słów!!!Dzwonię od 3 tyg. I za każdym razem słyszę że nie mogą mi udzielić żadnych informacji bo konsultant nie ma dostępu Obiecują że oddzwonią i cisza ..Kto to w ogóle tym kieruje zalegają mi jakieś 3 tys zł.Czy można iść na drogę sądową? odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2021-07-01 22:38 194.53.114.*]
czy ktos moze podac mi e-mail do booking. com bo nie moge go nigdzie znalesc. z gory dziekuje pozdrawiam odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2021-06-28 13:09 5.173.222.*]
Booking.com - jeżeli chcesz rozpocząć współpracę z Booking.com to zrób to z rocznym wyprzedzeniem, a może i ten czas to za mało. Booking.com musi zobaczyć Twój obiekt zanim ci pozwoli współpracować, ale najpierw masz 20 dni na działanie i potem przychodzi ten email - zablokowany ze względu na potwierdzenie lokalizacji. Miało potrwać 10 dni (informacja z email) a trwa 1,5 miesiąca i jak dzwonisz na centralę to oczywiście oni nie mają kontaktu z nikim kto się tym zajmuje i nic nie wiedzą bo to nie ONI! Tragedia!!!. Dzwoni osoba która zarezerwowała miejsce i pyta się dlaczego zniknąłem z booking.com, czy coś jest nie tak z moim obiektem? czy nie jestem rzetelny? takie są pytania, a niestety w oczach wszystkich to booking.com jest Najlepszy więc to pewnie Twoja wina jako PARTNERA! Niestety tak jestem postrzegany, nie że booking.com nie daje rady z weryfikacją i nie ma kompetentnych pracowników tylko moja firma jest nie taka jak należy. KOSZMAR odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2022-06-14 09:53 155.133.89.*]
A jak sytuacja obiecnie w 2022 roku. Ania odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2022-01-17 11:28 195.205.134.*]
Czy już coś u Was ruszyło do przodu? odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2022-01-25 14:39 213.77.66.*]
U mnie od 30.07.2021 odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2022-01-19 13:55 31.178.199.*]
U mnie od 10-08-2021 nic.
Od kiedy czekasz?
odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2022-01-20 15:44 195.205.134.*]
U mnie to świeża sprawa bo tylko tydzień ale paraliżuje mnie Stach ze juz nie puszcza nas na sezon, który jest teraz u nas w pełni odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2022-03-02 08:24 31.178.199.*]
Ja wreszcie się doczekałem. Weryfikację miałem 28.02.2022r.
Niespełna 7 miesięcy czekałem.
odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2022-01-22 06:56 31.178.199.*]
Wystaw sobie obiekt na nocowanie.pl
Ja tak zrobiłem. Strona ta nieźle zastępuje booking. Gdyby nie oni, to niezłą kasę byłbym już w plecy. Nie czekaj na booking, bo to chyba jakaś grubsza sprawa jest. Może zamieszana jest w to polityka i jest to celowe działanie, aby nie otwierać nowych obiektów.
odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2022-01-07 21:56 37.248.138.*]
Witam.ja podłączam się pod ten sam temat.to jakiś koszmar.czy udało się wam załatwić problem? odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2022-01-11 07:32 31.178.199.*]
U mnie ciągle cisza. Obiekt wystawiony 10-08-2021r, a dziś mamy 11-01-2022r
Może licytacja? Czy ktoś mnie przebije z czasem oczekiwania?
odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2021-12-19 17:54 155.133.101.*]
Mam ten sam problem, od 1.11.21. Super obiekt, z ocenami na 10 został zamknięty z jednym dniem.Czy komuś w końcu zweryfikowali obiekt? odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2021-12-19 12:50 213.77.66.*]
U nas to samo 3 miesiące zamknięte, ciągle samo, obietnice i tyle, opinie super, żadnych przesłanek do rozwiązania umowy, klienci zadowoleni, żadnego przypadku spornego z klientem. Obiekt otwarty 1,5 miesiąca i potem mail że kontrola jakości, mająca trwać 10 dni. i tak do dzisiaj. To naprawdę wygląda na z góry zamierzone działanie nakierowane na oszustwo... odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2021-12-07 12:35 37.30.54.*]
U nas to samo, dwa obiekty ponad 2 miesiące zablokowane. Klienci obsłużeni, pozytywne opinie dostaliśmy, środki zablokowane. Na infolinii te same informacje, co w poprzednich wypowiedziach. odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2021-12-06 21:54 91.223.57.*]
U mnie ta sama sytuacja, obiekt dodany ponad 3=4 msc temu nadal czeka na weryfikację. Najpierw czekałam na przyjście listu weryfikacyjnego obiekt, miał być do 25 dni, czas mijał i nic, po wielu próbach dodzwonienia w końcu się udało dodzwonić i Pani informuję, że listów nie wysyłają, a błędna informacja wciąż widnieje na stronie booking...Pani złożyła w moim imieniu zgłoszenie, miałam czekać na videokonferencję aby potwierdzić obiekt i od 3 msc cisza...piszę wiadomości, zero odzewu. To kpina z klienta, uważałam booking za poważną firmę ale to co się dzieje jest niewiarygodne. odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2021-12-02 09:35 31.178.199.*]
I ja się dołączam do grona oczekujących na weryfikację. Obiekt zgłoszony w połowie sierpnia 2021. Mamy początek grudnia, a ja ciągle czekam na weryfikację. Jestem już po piątej rozmowie telefonicznej z polskim oddziałem booking. U mnie te same odpowiedzi działu wsparcia - CZEKAĆ CIERPLIWIE.
Czy na dzień dzisiejszy komuś tu oczekujących booking już w końcu zweryfikował obiekt???
Łukasz
odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2021-11-08 01:32 94.254.210.*]
U mnie to samo. Obiekt zamknięty od prawie 3 miesięcy. Ciągle tylko zapewnienia ,że już niebawem weryfikacja nastąpi ,że proszą o cierpliwość, ze na moja korzyść działaja pozytywne opinie od lokatorow co będzie brane pod wzgląd. I nie dzieje się nic . Co 2-3 tygodnie otrzymuje od nich wiadomość że czas weryfikacji zostanie wydłużony o kolejne 4-5 tygodni i jeżeli po tym czasie nie dojdzie do weryfikacji mam się z nimi skontaktować. Kontaktuje się i ciągle słyszę to samo. Ręce mi już opadają odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2021-08-26 11:17 5.172.238.*]
Mam ten sam problem banda oszustów !!!!zablokowali mnie po 2 Tyg. nie wiadomo z jakich powodów Środki wypłaty są wstrzymane brak słów !!!zero kontaktu nikt nic nie wie Porażka odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2021-09-06 12:41 5.173.106.*]
Jesteście klocek i nie reklamujcie się , dobrze że was nie korzystalem g... Warci naciagacze odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2021-07-25 16:51 93.89.199.*]
Niestety mam ten sam problem. Zgłosiłem obiekt w maju. W lipcu go zablokowali nie podając żadnej przyczyny. Po wielu godzinach spędzonych na telefonie dowiedziałem się, że powodem jest brak weryfikacji i potrwa to jeszcze kilkanaście tygodni. Najgorsze jest to, że wyprzedali cały sezon, a środki zablokowali. Teraz muszę realizować pobyty, a kasy długo nie zobaczę. Ponoszę koszty, płacę podatki. Klienci wystawili opinie i co z tego. Booking nie rozumie, że teraz to jest tylko moje ryzyko odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2021-08-02 12:26 93.159.188.*]
Niestety to samo, wszystko porezerwowane, kasa zablokowana zero kontaktu.
Klienci dzwonią i pytają czemu zamknięte, totalny dramat. Wynajmuje mam opinie i nic to nie zmienia. Nie wiem co robić.
odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2021-08-10 18:00 46.204.50.*]
I ja mam ten sam problem . Zostałam zablokowana w połowie czerwca i dalej zero kontaktu. Zastanawia się już nad pozwem do bookingu. odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2021-06-13 22:50 185.207.148.*]
W ostatnim czasie miałam nieprzyjemną sytuację z serwisem booking.com. Chciałam zarezerwować pobyt w hotelu, ale w trakcie płatności strona została zawieszona. Pojawił się błąd, niemniej pieniądze zostały pobrane z konta. Od razu skontaktowałam się z Booking, ale tylko mejlowo, telefonów nie odbierają. Opisałam całą sytuację, Pani łaskawie odpisała po kilku dniach i na tym cisza. Po kolejnej wiadomości napisała inna Pani. Również chciała moje dane. Po miesiącu nadal nie mam pieniędzy na koncie. Błąd wyniknął z winy booking, ale jak widać serwis nie jest w stanie rozwiązać sprawy. Cała sytuacja będzie miała finał w sądzie. Polecam rezerwować hotele bezpośrednio na stronie danego obiektu. odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2017-10-01 10:54 37.47.141.*]
Zgadzam sie to bardzo nieudolna firma ktora nie sznauje ludzi placacych im pieniadze,bezczelnosc i arogancja do tego umieszczanie opinii zupelnie nieprawdziwych typu kuchni nie bylo...a zamawial sam pokoj za to od razu zala opinia! nikt tego nie sprawdza zero szacunku dla partnera stad moja natychmiastowa rezygnacja na rynku juz sa inne portale i konkurencja poza tym OGROMNA PROWIZJA i starszna chciwosc na pieniadz jak sie spoznisz 2 dni to potrafia wyslac z 10 emaili straszac sadem itp..uciekac z daleka..i dzwnic bezposrednio do obiektu! odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2015-01-14 09:36 83.6.252.*]
Zgadzam się w 100% z opinią Wojciecha. Ostatnio klientka z Ukrainy zarezerwowała u nie pokój na tydzień po czym nie pojawiła się. Zgodnie z warunkami rezerwacji powinna ponieść koszt pierwszego noclegu. Oczywiście booking.com umyła rączki twierdząc, że rezerwacja nie była zabezpieczona kartą kredytową. Wczoraj miałem kolejnego klienta, który zarezerwował 3 noclegi w ofercie bezzwrotnej. Klient, rosjanin, przyszedł i powiedział, że rezygnuje z noclegu, żądając jednocześnie zwrotu pieniędzy. Ja natomiast otrzymałem wiadomość, że ta rezerwacja również nie była potwierdzona kartą. Oczywiście booking.com od wszystkiego umywa ręce i nie jest skory do zapłaty należnych mi pieniędzy pomimo, że pewnie sam je pobrał od klientów. W mojej opinii to po prostu złodzieje okradający nas i gości hotelowych. odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2019-01-30 11:51 94.254.240.*]
Chciał bym opisać bardzo nieprzyjemną sytuację która spotkała mnie oraz moją rodzinę w Karpaczu w obiekcie Goldem Mountain, który zarezerwowaliśmy przez portal Booking.com.
Po przybyciu na miejsce okazało się że opis obiektu nie zgadzał się ze stanem faktycznym tj. apartament miał znajdować się na parterze, miał mieć 2 salony i jedną sypialnię(zależało nam na trzech pomieszczeniach), dwa duże łóżka podwójne itd. co nie zgadzało się ze stanem faktycznym - na wszystko mam dowody w postaci zdjęć oraz zrzutów ekranu. W rzeczywistości apartament znajdował się na 2 piętrze, miał 2 salony(tylko 2 pomieszczenia-nie licząc kuchni,korytarza i łazienki), jedno łóżko podwójne (na tą chwilę ogłoszenie jest już poprawione - jednak posiadam zrzuty z ekranu jak wyglądało wcześniej) Warunki panujące w środku tj. unoszący się zapach jakiejś chemii budowlanej który szczypał w gardło i oczy nie pozwalały na pobyt w obiekcie zwłaszcza że wśród 3 osób dorosłych znajdowała się dwójka dzieci 4 i 6 letnie. Zgłosiłem całą sprawę,wyjaśniłem, wysłałem zdjęcia i zostałem postawiony przed wyborem skorzystania z 10% rabatu (co w mojej opinii w takiej sytuacji jest śmieszne) lub rezygnacji i zwrotu płatności. Prosiłem o znalezienie dla nas jakiegoś lokum w zastępstwie lub o czas na znalezienie nowego obiektu.
Mimo że przypominałem, że jest z nami dwójka małych dzieci 4 i 6 letnich dostałem dokładnie 19 minut na decyzję czyli dostałem 19 minut na znalezienie nowego apartamentu na własną rękę.
Wylądowaliśmy z dziećmi na ulicy i w nocy ok godziny 19 po 6 godzinach podróży musieliśmy szukać noclegu.
Nocleg znaleźliśmy jednak o bardzo niskim standardzie nie taki jak chcieliśmy, ale nie mieliśmy wyjścia. Ja jestem osobą niepełnosprawną, posiadam orzeczenie o niepełnosprawności o czym też informowałem centrum obsługi klienta, zależało mi na tym żeby apartament był na parterze. Apartament był nie wykończony do końca w środku na drugim poziomie znajdowały się dwa zamknięte nie wykończone pomieszczenia prawdopodobnie łazienka i sypialnia (co zgadzało by się ze wcześniejszym opisem), jeden ze stopni na schodach był odklejony i ruchomy co zagrażało bezpieczeństwu, ze ścian wystawały ostre narożniku aluminiowe i to przy wnęce-bawialni dla dzieci.
Po oficjalnej reklamacji Booking.com - teraz uwaga zaproponowało 25 Euro zadośćuczynienia.
Chciałbym wszystkich przestrzec przed tym portalem, bo w razie czego nie biorą za nic odpowiedzialności. Nie weryfikują czy apartamenty/pokoje/hotele są zgodne z opisem i stanem faktycznym.
Na dole umieszczę link do zdjęć które przedstawiają apartament, który moim zdaniem był nie ukończony i nie nadawał się do wynajęcia. Na zdjęciach są widoczne różne nie wykończone elementy które świadczą o tym że mówię prawdę odnośnie warunków panujących w środku - nieprzyjemny duszący zapach.
Na górze znajdowało się okno które było około 1 m od ziemi pod oknem znajdował się kaloryfer ok 0,5m nad ziemią. Moja córka stoi koło niego żeby pokazać jak łatwo mogło by wypaść....
odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2017-10-01 10:55 37.47.141.*]
zgadzam sie to beznadziejna firma kwestia czasu jak pojawia sie lepsze... odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2020-07-14 16:53 95.160.178.*]
Ta firma to żenada, brak rzetelnego kontaktu i profesjonalizmu!. odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2015-07-24 19:18 37.0.173.*]
Właśnie chciałabym nawiązać współpracę i niewiele wiem o minusach. Raczej w warunkach handlowych wszystko wygląda ok 15% prowizji od każdego wynajmującego pobiera portal booking, nie ma innych kosztów więc wydaje się być wszystko czytelne. a tu piszecie Państwo, że są problemy. Mogę dowiedzieć się czegoś więcej o współpracy? I jeszcze nurtuje mnie pytanie czy jak dokonam rejestracji to mogę w każdej chwili zrezygnować bezkosztowo ze współpracy , oraz czy mogę wynajmować w obiekcie pokoje indywidualnie kiedy mam z booking umowę? Proszę o odpowiedź pozdrawiam Karolina odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2016-07-07 09:37 217.153.173.*]
Radzę uważać na współpracę z booking.com. Po roku doświadczeń, w większości bardzo złych, to co można napisać....
Mnóstwo pustych rezerwacji z Ukrainy, za które nie ponoszą odpowiedzialności, a zajmują miejsce i narażają na straty, bo inny klient w tym czasie nie może zarezerwować. Na 1000 rezerwacji, około 700 pochodziła z Ukrainy. Czas spędzony, na anulowaniu itp. Natomiast w drugą stronę, oprócz znaczącej prowizji, potrafią naliczać opłaty i to znaczne w przypadku overbokingu, oraz jak ostatnio zauważyłem jakieś inne mało zrozumiała opłata pt: "niewłaściwie oznaczony niedojazd". Właśnie czekam na wyjaśnienie, co to może być. Brak działań z ich strony do poprawy czegokolwiek, bardzo miła, ale zła i fatalne rozwiązywanie spraw. Dla mnie to koniec współpracy z nimi i przestrzegam innych!
odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2013-12-20 11:14 62.233.160.*]
Popieram ta firma nieczysto gra nie dba o wspólny interes tylko o swój ,tak że na pewno dobrze nie wychodzą na ty klienci i hotele czy pensjonaty. odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2014-03-02 14:31 194.181.135.*]
Potwierdzam. Trudna firma do współpracy. Niestety zazwyczaj dbają o interes gości a nie hotelarzy na których tak naprawdę zarabiają. Chyba to nie tak powinno być..... odpowiedz »

Uwaga na Booking.com BV. [2019-11-17 00:03 89.64.47.*]
Niestety Booking com dba wyłącznie o własny interes.Pośredniczy w sprzedaży noclegów lecz kompletnie nie interesuje ich zachowanie gości.Piszę to z perspektywy właściciela obiektu. Zdarzają się 7-8 osobowe grupy mężczyzn przyjeżdżające do Sopotu w celach imprezowych( choć wyraźnie jest to zakazane) i to co pozostawiają po sobie to istny horror.Demolują obiekt,zaśmiecają otoczenie i zakłócają ciszę nocną.W żaden sposób Booking nie panuje nad tymi sytuacjami. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij