|
Wątek:
|
Błagam o pomoc
|
Autor:
|
Czytelnik IP 80.54.0.*
|
Data wysłania:
|
2009-01-12 17:29
|
Temat:
|
To poprostu świństwo
|
Treść:
|
Już od paru lat jeżdżę z biura turystycznego Golden Trawel z Bytomia i jestem z tego biura b. zadowolony.W ubiegłym roku pojechałiśmy w trzy osoby do portu En Kantui w Tunezji. Organizatorem wczasów było biuro podróży Exim Turis Sp z o.o. W dniu przyjazdu nie zapewniono nam pokoju 3 osob. tylko 2 osob. Po interwencji wstawiono nam stare łóżko, ktore blokowało wyjście na balkon. Ponieważ nie byliśmy z tego zadowoleni, to w dniu następnym zarządano od nas 50 dolarow za większy pokoj na tym samym piętrze. Nie spełniono rownież umowy dotyczącej przelotu. Zamiast przywieżć nas do Katowic Pyrzowic, to przylecieliśmy do Warszawy. Byliśmy głodni, żli i zamiast wypoczęci to musieliśmy wysłuchiwać płaczu i zrzędzenia małych zmęczonych i znudzonych dzieci. W Pyrzowicach powinniśmy być o godz.12.50 a byliśmy po godz.20-tej. Napisałem pismo do dyr.biura z reklamacją. Dostałem odpowiedz po 30-tu dniach z przeprosinami. Czy wystarczy jedno słowo ' przepraszam" za niezrealizowanie umowy???, po co podpisujemy takie umowy???? dlaczego nikt tym się nie zainteresuje?????Dlaczego nie było międzylądowania w Katowicach dla ok. 60 osób ?????
|