Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: wyjazd z bp: Teneryfa - karnawal
Autor: Czytelnik IP 83.6.207.*
Data wysłania: 2009-01-21 10:46
Temat: wyjazd z bp: Teneryfa - karnawal
Treść: mam zaplanowana podroz na Teneryfe, chce zahaczyc o karnawal podobno jeden z piekniejszych, wykupilem wyjazd w alfastar, czy ktos wie cos o rezydencie???? i ogolnie o wyspie? wybralem hotel tenerife tour, podobno 3 gwiazdki i standard odpowiedni?

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

wyjazd z bp: Teneryfa - karnawal [2009-01-23 16:24 83.24.115.*]
na Teneryfie jest rezydentka ;) , obrotna, sporo ciekawych rzeczy nam zaporponowala. ja Ci osobiscie polecam dokladnie dowiedziec sie o wycieczkach fakultatywnych, nam bardzo podobaly sie parki wodne (kup bilet twinticket na oba - bedzie taniej), bardzo ladne widoczki sa jak jedzie sie zawijasami na wulkan Teide. katamaran jest dosc ciekawy chociaz na mnie nie zrobil duzego wrazenia. wspomnianego hotelu nie znam. nie wiem jak tam bedzie, ale u nas klima sluzyla tylko do chlodzenia wiec jak w nocy bedziesz marznac przyda sie jakis dlugi rekawek :) . w kazdym razie miejsce ladne i ciekawe. nam sie Alfa postarala i Teneryfa bardzo nam sie podobala. odpowiedz »

wyjazd z bp: Teneryfa - karnawal [2009-01-22 10:20 83.24.116.*]
Karnawał zaczyna się w lutym w okolicy połowy miesiąca (CHYBA, głowy nie dam). Jest świetny, warto naprawdę i dobre biuro wybrałeś :) odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

ryba maślana


© 2021 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij