|
Wątek:
|
Strategia Warmii i Mazur już jest gotowa
|
Autor:
|
Czytelnik IP 88.156.30.*
|
Data wysłania:
|
2009-04-28 20:45
|
Temat:
|
Warmia i Mazury mają strategię
|
Treść:
|
Oparcie koncepcji reklamowej o podstawowy walor regionu jakim jest NATURA, ze zmienna elementów przyrodniczo-krajobrazowych wydaje się rozsądna i trafiona. Pozostaje tylko w kampanii reklamowej nie zapominając o rozpoznawalnych "diamentach" takich jak; Jeziora, Krutynia, Kanał, Zamki, wykreować nowe produkty i nośne hasła. Koncepcja Cittaslow, to pomysł przyszłościowy nad którym trzeba będzie mocno popracować aby stał się atrakcyjny ! W otoczeniu czystej i ożywczej natury chce się regenerować siły uprawiając turystykę aktywna. A jak się ma koncepcja budowy infrastruktury i tras rowerowych ?
|