Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Transport

Wątek: Coraz więcej skarg na linie lotnicze!
Autor: Czytelnik IP 83.16.86.*
Data wysłania: 2006-06-26 13:27
Temat: niesolidni przewoznicy
Treść: tak Centralwings jak i Fischer nie sa solidnymi przewoznikami. A dlaczego - nie maja maszyn, a oczywiście cierpi klient. Turoperatorzy powinni zrezygnować z takich przewożników, gdyz cierpi na tym dobre imie touroperatora. Jest teraz sezon torustyczny i radzę turoperatorom szybko wycofac się z umów z niesolidnymi przewożnikami. Sama tego doświadczyłam parę dni temu wracając z Krety. Na szczęście było to opóżnienie tylko jednogodzinne. Samoloty dwa na krzyż są eksploatowane 24 godziny na dobę bez żadnego harmonogramu. Coś trzeba z tym zrobić.

krystyna

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

brak kompetencji biura; http://www.ltour.pl/w busku [2007-07-19 04:57 83.27.233.*]
znalazłam biuro ; http://www.ltour.pl/na stronie internetowej i zamówiłam sobie internetowo bilet autokarowy z wrocławia do edynburga liniami eurolines. bilet wydawał mi się nie bardzo jasny więc zadzwoniłam do biura i poprosiłam pana o dokładną informację jak ma byc z tą przesiadka w londynie do edynburga.Pan mi odpowiedział ,że wszystko powie mi pilot w autokarze, zamiast wydać mi solidną informację, że w londynie czekam az 10 godzin i że mam odjazd do edynburga z innej stacji autobusowej. w związku z tym dziecko było narazone na 10 godzinne czekanie w londynie oraz zakupienie biletu w przechowalni bagażu (10 funtów)w związku z czym proszę o przebukowanie mojegu biletu (open) z linii eurolines na linie Polonia transport jeśli chodzi o powrót dziecka we wrześniu. Proszę również o dokonanie tego bezpłatnie w ramach rekompensaty za poniesione straty moralne i materialne związane z niesolidną informacją biura , w przeciwnym razie moja skarga trafi do Izby turystycznej
z powazaniem Krystyna Rajtar - Kryczenkowa , wrocław
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij