Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Inne związane z branżą

Wątek: Podsumowanie kampanii reklamowej "Śląskie. Na wyciągnięcie ręki"
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2009-06-26 12:18
Temat: Podsumowanie kampanii reklamowej "Śląskie. Na wyciągnięcie ręki"
Treść: Aktualność:
Władze województwa śląskiego podsumowały kampanię promocyjną skierowana do mieszkańców regionu. Akcja pod hasłem "Śląskie. Na wyciągnięcie ręki" miała zachęcić Ślązaków do odwiedzenia bliskich, a często nieznanych im atrakcji turystycznych.

Jak powiedział wicemarszałek województwa Zbyszek Zaborowski, kampanię efektywnie zapamiętało 18,6% respondentów, a blisko 40% badanych rozpoznało ją po okazaniu layoutu.

W ramach akcji przeprowadzono także konkurs dla mieszkańców. Zwiedzający mieli zbierać pieczątki w 30 obiektach turystyki sakralnej, aktywnej, kulturowej i industrialnej. Ponad 50 turystów zebrało komplet znaczków.

Ponadto w centrach handlowych można było zagrać w grę komputerową pod takim tytułem, jak cała kampania. Zorganizowano też konkurs fotograficzny. Zdjęcia musiały ukazać obiekty turystyczne zgodnie z ideą kampanii, czyli by były widoczne "na wyciągnięcie ręki".

Kampania "Śląskie. Na wyciągnięcie ręki" była kontynuacją po ubiegłorocznej regionalnej akcji reklamowej prowadzonej pod hasłem "Śląskie. Pozytywna energia" oraz tegorocznej ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej "Pozytywnie nakręceni polecają". Jej celem było zachęcenie mieszkańców innych regionów do odwiedzania województwa śląskiego. Istotna była też zmiana negatywnego wizerunku regionu.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

"Śląskie. Na wyciągnięcie ręki" -... [2009-06-27 10:13 83.16.121.*]
Czy kampania promująca Śląsk jest rzeczywiście przemyślana ? Czy ograniczanie jej zasięgu, to nie marnotrawienie pieniędzy ? Dlaczego "Ślaśkie na wyciagnięcie ręki" ma zachęcać wyłacznie Ślązaków? Brakuje jeszcze hasła "Ślaskie dla Ślązaków", bo mieszkańcy małopolskich Kęt nie mają tu głosu. Wydano masę pieniedzy na ładne brązowe tabliczki informujace o atrakcjach turystycznych woj. ślaskiego ale wyłącznie w języku polskim. Czy ktoś pomyslał, iż Węgier lub Austriak udajacy się przez Śląsk do Warszawy lub Krakowa przeczyta to, nie zrozumie i nadal będzie kojarzył Sląsk z krajobrazami Huty Katowice. Czemu w Poslce wszystko robi sie bez wyobraźni a ludzie za to odpowiedzialni mają tak wąskie horyzonty ? Warto podpatrywać sąsiadów do których przecież urzędnicy odpowiedzialni za promocję jeżdżą np. na targi turystyczne . Zamiast tam imprezować trzeba się czegos od lepszych nauczyć, podpatrzeć i wykorzystać i siebie odpowiedz »

"Śląskie. Na wyciągnięcie ręki" -... [2009-06-26 12:18 83.15.101.*]
Kampanię "Śląskie. Na wyciągnięcie ręki" przygotowała inna firma, niż te 'zmyślone', poprzednie... I chyba też stąd sukces... odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij