|
Wątek:
|
Pasażer.com ponownie apeluje ...
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2006-07-24 17:15
|
Temat:
|
Pasażer.com ponownie apeluje ...
|
Treść:
|
Aktualność: Jak można przeczytać na serwisie Pasazer.com, serwis ten od dawna apeluje do linii lotniczych o przejrzystość podawania opłat za przeloty lotnicze, gdyż ceny biletów reklamowane przez przewoźników nie mają nic wspólnego z ostateczną kwotą, jaką pasażer musi zapłacić za bilet.
Pomysł słuszny i dobry dla turystów, jednak ten sam serwis wyświetla na swoich stronach reklamy przewoźników oferujące bilety "za złotówkę". W takiej sytuacji wszelkie apele są tylko medialnymi zagraniami pod publikę i liczeniem na darmową reklamę portalu, dzięki której turyści, którzy wejdą na jego stronę mają szanse ... kupić bliet "za złotówkę".
|