|
Wątek:
|
220 turystów ma problemy z powrotem z Tunezji!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 87.206.73.*
|
Data wysłania:
|
2006-08-16 20:55
|
Temat:
|
Fisher Air, Exim i Klienci - kto kogo i za co...
|
Treść:
|
Tu nie chodzi o nasyłanie prokuratury na przewoźników. Cały ULC i przepisy dotyczące lotów cywilnych wymagają reformy! Samoloty czarterowe są cały czas w powietrzu! One latają non stop a na przeglądy techniczne w sezonie naprawdę nie ma czasu. A co dopiero na solidne naprawy usterek! Wszystkie naprawy robione są "na szybkiego" i bez testów jakie normalnie są wymagane. Wszyscy pamiętamy katastrofę z ubiegłego sezony pod Atenami. Wtedy przyczyną było nadmierne wyeksploatowanie samolotu. Problem ten dotyczy większości maszyn czarterowych na Polskim rynku. Przepisy powinny być bardziej surowe pod tym względem. Drugim problemem i to dość istotnym w Polskim lotnictwie cywilnym jest korupcja. Pracuję w przemyśle lotniczym, nie zdradzę na jakim stanowisku ale dość ważnym i to co czasem widzę mnie przeraża. Nie zdają sobie Państwo nawet sprawy z tego jakie kwoty mam na myśli ale aby touroperator mógł dopuścić swoje maszyny do urzytku chwyta się wszelkich możliwych sposobów a takich sposobów (niezgodnych z prawem) jest sporo.
|