|
Wątek:
|
POT ogłosiła przetarg na kampanię promocyjno-informacyjną na rynku krajowym
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2010-01-06 14:55
|
Temat:
|
POT ogłosiła przetarg na kampanię promocyjno-informacyjną na rynku krajowym
|
Treść:
|
Aktualność: Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła przetarg na kampanię promującą polskie atrakcje turystyczne.
Firma, która wygra będzie miała za zadanie przygotowanie i zrealizowanie kampanii informacyjno-promocyjnej na krajowym rynku. Celem akcji ma być podniesienie poziomu wiedzy na temat produktów turystycznych polskich miast i regionów, a także promocja certyfikowanych przez POT produktów turystycznych.
Kampania realizowana będzie w ramach działania 6.3 "Promocja turystycznych walorów Polski" (osi priorytetowej 6 Polska gospodarka na rynku międzynarodowym - Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013).
|