Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Gandalf Travel...niepowazne traktowanie klientów!!!
Autor: Czytelnik IP 62.21.77.*
Data wysłania: 2006-10-29 13:57
Temat: Gandalf Travel...niepowazne traktowanie klientów!!!
Treść: Okolo 2 miesiace przed planowanym wyjazdem podpisalam umowe z posrednikiem Lodzkiego biura podrozy Gandalf Travel. Zgodnie z umowa wyjazd mial odbyc sie 26.08 o godzinie 23:30. Zblizal sie termin wyjazdu i nikt nie potwierdzal dokladnej jego godziny. 5 dni przed wyjazdem wybralam sie do biura i zapytalam czy wszystkie dane dotyczace wyjazdu sa aktualne. Dowiedzialam sie, ze prawdopodobnie tak, ale jeszcze ktos do mnie zadzwoni i to potwierdzi. Kiedy w przeddzien planowanego wyjazdu (sobota) przed poludniem nikt jeszcze nie zadzwonil, postanowila ponownie odwiedzic biuro (przeczucie? chec upewnienia sie?). Niestety w soboty bylo nieczynne, wiec weszlam na strone internetowa i skontaktowalam sie poprzez komunikator "gadu -gadu" z osoba przebywajaca aktualnie w glownej siedzibie biura Gandalf Travel w Lodzi (jak sie pozniej okazalo z sama szefowa). Powiedzialam, ze ktos mial dzwonic i potwierdzic godzine wyjazdu, na co pani najpierw sie zdziwila, ze nikt nie dzwonil (po calej historii upierala sie, ze wlasnie miala dzwonic) i powiedziala, ze zmienila sie tylko godzina wyjazdu i bedzie to 24:45. Zrozumialam to w ten sposob, ze wyjazd przesunal sie z 23:30 na 24:45. (w ogole nie ma takiej godziny jak 24:45, jak juz to 00:45, 24:45 mozna zrozumiec jako przedluzenie doby, czyli przesuniecie 45 minut po polnocy, nie uwazacie?). Okazalo sie tak naprawde, ze wyjazd byl faktycznie 45 minut po polnocy, ale nie z niedzieli na poniedzialek, tylko z soboty na niedziele, czyli kilka godzin po tym, jak rozmawialam z "szanowna pania" na gg. W ten spospob znalazlam sie na przystanku PKS, gdize zaden autokar nie dotarl. Zadzwonilam na nr tel komorkowego podany na stronie internetowej biura, a pani wrecz z pretensjami, ze wszystkie autokary do Grecji wyjechaly dzien wczesniej i co ja jej glowe w nocy zawracam, moja strata, ze nie pojechalam. Mialam jechac z Poznania, a nastepnie przesiadka w Lodzi. NIKT nie zainteresowal sie, ze i w jednym i w drugim autobusie nie bylo dwoch osob (mnie i mojego chlopaka). W jakim celu podawalismy swoje telefony komorkowe w takim razie? Wystarczylo zadzwonic, a w ciagu godziny moglibysmy sie tam zjawic...tym bardziej, ze autobus mial okolo dwugodzinne opoznienie. Wykupilismy dojazd do miejsca docelowego w innym biurze podrozy, a nastepnie, z 3 dniowym opoznieniem, skorzystalismy z pobytu i powrotu oplaconego w Gandalf Travel. Sam pobyt w Grecji wspominam bardzo dobrze. Jednak w drodze powrotnej biuro rowniez sie nie popisalo. O godiznie 10 rano musielismy sie wykwaterowac. Zawieziono nas do pobliskiej miejscowosci, wysadzono w holu pewnego hotelu, gdzie mielismy dostep jedynie do toalety, i kazano czekac do godziny 23!!!! Pani rezydent powiedziala tylko "tam jest morze, tam miasto" i zniknela. W pomieszczeniu nie bylo nawet krzesel. Byli z nami starsi ludzie, ktorzy przez kilka godzin musieli smazyc sie siedzac na kraweznikach, z mysla, ze czeka ich okolo 36 godzin w autobusie.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Gandalf Travel...niepowazne traktowanie klientów!!! [2006-10-29 22:49 195.117.234.*]
Jeśli rzeczywiście nie zostaliście powiadomieni co do dokładnej daty i godz. wyjazdu to jest to ewidentne niedopatrzenie ze strony biura. Widocznie jakiejś paniusi pseudospecjalistce od turystyki się popieprzyło /za przeproszeniem/ i zapomniała was zawiadomić. W takim wypadku należałoby złożyć reklaamcję do biura i bezwzględnie domagać się zwrotu za przejazd /który z resztą musieliście zorganizować sobie i dodatkowo za niego zapłacić/.
Z drugiej strony to trochę się wam dziwię, bo ja, gdybym usłyszała tak dziwną godz. 24.45 i tak upewniłabym się kilka razy, którego dokładnie dania o tej 24.45 jest wyjazd. Niestety, w tym przypadku wy jesteście klientami i lepiej kilka razy o to samo zapytać, bo jak widać bardzo często ma się do czynienia z niekompetencją pseudospecjalistów od turystyki. Ale w sumie i tak najwięcej potem traci klient, a im pseudospecjalistom się upiecze i nie ponoszą żadnych konsekwencji związanych z niedopełnieniem swoich obowiązków!!
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij