|
Wątek:
|
Gandalf Travel...niepowazne traktowanie klientów!!!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 195.117.234.*
|
Data wysłania:
|
2006-10-29 22:49
|
Temat:
|
Gandalf Travel...niepowazne traktowanie klientów!!!
|
Treść:
|
Jeśli rzeczywiście nie zostaliście powiadomieni co do dokładnej daty i godz. wyjazdu to jest to ewidentne niedopatrzenie ze strony biura. Widocznie jakiejś paniusi pseudospecjalistce od turystyki się popieprzyło /za przeproszeniem/ i zapomniała was zawiadomić. W takim wypadku należałoby złożyć reklaamcję do biura i bezwzględnie domagać się zwrotu za przejazd /który z resztą musieliście zorganizować sobie i dodatkowo za niego zapłacić/. Z drugiej strony to trochę się wam dziwię, bo ja, gdybym usłyszała tak dziwną godz. 24.45 i tak upewniłabym się kilka razy, którego dokładnie dania o tej 24.45 jest wyjazd. Niestety, w tym przypadku wy jesteście klientami i lepiej kilka razy o to samo zapytać, bo jak widać bardzo często ma się do czynienia z niekompetencją pseudospecjalistów od turystyki. Ale w sumie i tak najwięcej potem traci klient, a im pseudospecjalistom się upiecze i nie ponoszą żadnych konsekwencji związanych z niedopełnieniem swoich obowiązków!!
|