|
Wątek:
|
Wakacje.pl wchodzą w nowe sektory turystyki
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2007-01-09 14:33
|
Temat:
|
Wakacje.pl wchodzą w nowe sektory turystyki
|
Treść:
|
Aktualność: Rok 2006 był dla branży internetowej wyjątkowo udany. Polski e - handel to dzisiaj szybko rosnąca liczba internautów i prawie 2,5 tysiąca sklepów internetowych, które w minionym roku osiągnęły obrót w wysokości prawie 4 mld zł. Nie dziwi więc fakt, że portale o stabilnej pozycji na rynku decydują się na tworzenie nowych serwisów. Dlatego z początkiem 2007 roku Wakacje.pl wystartowały aż z czterema nowymi witrynami - Lecimy.pl, Plyniemy.pl, Spimy.pl oraz Jedziemy.pl.
Nowe portale zajmują się odpowiednio sprzedażą biletów lotniczych, rezerwacjami noclegów w dowolnym miejscu na świecie, wynajmem samochodów i autokarów, czyli transportem lądowym oraz szeroko pojętą turystyką morską.
Prace nad nowymi serwisami rezerwacyjnymi trwały ponad rok. Pierwszym krokiem był dobór odpowiednich domen - spójnych ze sobą oraz dających obraz tego, czego można oczekiwać po wejściu na daną stronę - mówi Mariusz Panek, Vice Prezes Zarządu Spółki Wakacje.pl - Budując grupę czterech serwisów chcieliśmy dać naszym klientom pełną możliwość dokonania najtrafniejszych rezerwacji w ramach jednorodnych koncepcyjnie stron.
Szata graficzna każdego z wortali, przejrzystość wizualna, a przede wszystkim kompleksowa baza informacji dotycząca konkretnego działu turystyki w skuteczny sposób ułatwiają zaplanowanie najbardziej wyszukanej podróży oraz odnalezienie pożądanych informacji turystycznych. W każdym serwisie działa funkcjonalna, intuicyjna wyszukiwarka oraz jedno z najpopularniejszych forum turystycznych. Standardem jest już możliwość rezerwacji on - line ze wsparciem infolinii oraz płatność kartą kredytową lub przelewem on line.
Wakacje.pl postarały się o to, by zapewnić klientom atrakcyjne propozycje od sprawdzonych firm współpracujących. - Gwarancją wiarygodności nowych serwisów jest internetowy system wymiany danych ze stale aktualizowaną bazą informacji oraz wielowątkowe forum, na którym internauci wymieniają się opiniami i informacjami na temat odwiedzanych miejsc. - mówi Mariusz Panek. - Naszym celem było, aby każdy z klientów mógł w najbardziej wygodny, bezpieczny i łatwy sposób zaplanować wymarzoną podróż - dodaje.
Nowopowstałe witryny to na pewno nie ostatnie słowo twórców portalu wakacje.pl. - Stale obserwujemy nowe trendy w turystyce internetowej i wyraźnie widzimy konieczność silnego rozwoju nowych serwisów. Jednocześnie chcemy wykorzystywać nasze 8-letnie doświadczenie w branży do dalszej ekspansji na nowe rynki. - zapowiada portal.
|
Odpowiedzi:
ecimy.pl, Plyniemy.pl, Spimy.pl, Jedziemy.pl [2007-01-09 22:24 212.76.37.*]
I to jest w tym wszystkim najsmytniejsze, że twozy się maksymalnie dużo (może i dobranych lepiej czasem gorzej) serwisów, które tak naprawde zawierają w sobie to co inne pozostałe lub tylko ich fragment, a nie stawia się na to by jakoś wspopmóc w podjęciu decyzji klientom biur podróży. Mam nadzieje że kiedyś powstanie portal, który spojrzy na turystyke z punktu widzenia klienta, a nie biura/agenta chcącego zarobić na słabo zorientowanych klinetach. odpowiedz » ecimy.pl, Plyniemy.pl, Spimy.pl, Jedziemy.pl [2007-01-18 14:47 212.160.10.*]
Bardzo mądre słowa, kiedy wreszcie skończy się dyktat biur podróży, a zacznie się normalna turystyka. odpowiedz » ecimy.pl, Plyniemy.pl, Spimy.pl, Jedziemy.pl [2007-02-04 10:37 83.6.101.*]
jaka dyktatura? Jak komus nie pasuje leciec, jechac z biurem podozy to nie kupuje wycieczki tylko rusza z plecakiem. Biura podróży mają tyle ofert (promocje, wczesna rezerwacja, rabaty, wyc. fakultatywna gratis, oferty typu fortuna czu joker, lasty i wiele innych ) , że nie widze tu dyktatury ...natomiast wyłania mi się obraz rozkapryszonego turysty, który chciałby kupić zagraniczne wakacje taniej niż pensjonat nad polskim morzem. A potem zdziwienie ..oo biuro upadło. Ludzie, ruszcie sie wreszzcie po rozum do głowy - nie można wciąż dokładać do interesu. Na branży np. spożywczej marża jest min 40-50 proc, a średnio ok 100 proc, tymczasem w branży turystycznej organizator ma ok 20 proc, a pośrednik jedynie 10 proc. Wiec jak kogos nie stac to nie leci...a portale sa ok. - od warunkiem, że działaja dobrze. Osobiście mam doświadczenia pozwalające stwierdzić, że klienci wciąż wolą tradycyjne biura niż infolinie i www - co oczywiście bardzo mnie cieszy. odpowiedz » ecimy.pl, Plyniemy.pl, Spimy.pl, Jedziemy.pl [2007-01-12 15:48 83.25.129.*]
Bardzo mądra opinia. Właśnie tworze koncepcje takiego portalu/strony. Wszelkie uwagi mile widziane... odpowiedz » ecimy.pl, Plyniemy.pl, Spimy.pl, Jedziemy.pl [2007-01-09 14:33 83.24.52.*]
przebojowa w branży jest anna travel podejmujemy klientów prezentami/co miesiąc inne/ w karnawale dajemy złote gwiazdki''gwiazdka dla gwiazdy'' anna travel obsługuje top vips,celebrites jest ulubienicą polityków,vipów,gwiazd ostatnio jest namiętnością adama michnika a viva la vitae! odpowiedz »
|