|
Wątek:
|
Oświadczenie TUI Poland w związku z sytuacją w Egipcie
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2011-01-31 20:30
|
Temat:
|
Oświadczenie TUI Poland w związku z sytuacją w Egipcie
|
Treść:
|
Aktualność: W związku z ostatnim komunikatem MSZ, TUI Poland mając na uwadze bezpieczeństwo swoich klientów, odwołuje planowe loty do Egiptu począwszy od najbliższego poniedziałku, tj. 31 stycznia do piątku, 4 lutego.
Klientom mającym w tym czasie lecieć do Egiptu będzie proponowana bez kosztowa zmiana na inny kierunek lub całkowity zwrot kosztów wycieczki. Klienci proszeni są o zgłaszanie się do biur podróży, w których dokonywali rezerwacji. W ciągu tygodnia do Egiptu w biurem TUI Poland miało wylecieć około 400 osób.
- Powroty naszych klientów przebywających w Egipcie będą realizowane planowo. Pozostajemy jednak w gotowości interwencyjnej, co oznacza, ze w każdej chwili gotowi jesteśmy wyczarterować specjalny samolot, którym, w przypadku znaczącego zaostrzenia sytuacji w Egipcie, klienci biura mogliby bez przeszkód wrócić do Polski." - mówi Marek Andryszak, Prezes TUI Poland.
Zgodnie z zaleceniami MSZ, mówiącymi o unikaniu potencjalnych zagrożeń takich jak wizyty na bazarach, w muzeach czy centrach handlowych, TUI Poland wyeliminowało z programu wycieczek fakultatywnych, wszystkie te miejsca które mogą stwarzać potencjalnie zagrożenie dla swoich turystów.
Dalsze decyzje TUI Poland będzie podejmowało w oparciu o bieżący monitoring sytuacji w Egipcie oraz na podstawie uzgodnień na poziomie globalnym z koncertem TUI.
|