Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI?
Autor: Czytelnik IP 84.38.18.*
Data wysłania: 2011-07-10 19:28
Temat: Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI?
Treść: Masakra!!! własnie wrocilismy z Kos, pojechalismy tam z przyjaciółmi, po wyladowaniu poinformowano nas (niestety nie naszych znajomych), że maja dla nas "nagrodę" inny hotel. Odmówiliśmy ponieważ planowaliśmy wakacje ze znajomymi a nie oddzielnie... Rezydentka bezczelnie skłamała, że to wina Greków... że nie mają miejsca w naszym hotelu, że są tacy niesolidni...Na nasze szczęcie Pani Rzydent była zbyt leniwa, aby pojechac autobusem rozwożącym do hoteli...oczywiscie nie przyznalismy się, że zmieniono nam hotel i pojechalismy do "naszego wybranego hotelu". Nie było nas na liście gości, ale ci "źli Grecy" dali nam pokój bez problemów, byli bardzo mili i solidni...Nie polecam tego biura... stres, nerwy, brak opieki rezydenta...

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2011-09-14 10:53 77.254.79.*]
Ja również podpisuję sie pod tą opinią na KOS rezydent jest LENIWY i NIESOLIDNY. Reklamacje do TUI są bezsensowne bo oni maja klienta za nikogo wogóle o niego nie dbają. ODRADZAM!!!! Naprawde wybierzcie inne biuro bo to jest beznadzejne, liczą tylko na zyski a klient sie nie liczy!!! odpowiedz »

Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2011-10-25 15:11 83.16.99.*]
Same tumany tu się wypisują.
Przede wszystkim - rezydent TUI nigdy nie woził z lotniska do hotelu.
I nie z powodu lenistwa tylko takie są zasady.
Nieszczęśliwi ! - zostańcie w domu.
Wyspa KOS bez was będzie jeszcze pięknięjsza. Dobrze zorientowany i zadiwolony !
odpowiedz »

Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2013-06-03 14:54 62.233.169.*]
A to ciekawe,bo nasz nas zawiozła a potem miała z nią spotkanie w hotelu-to kto to był,pilotka i rezydentka w jednym? odpowiedz »

Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2011-09-16 10:57 213.195.179.*]
Dwa dni temu wróciłem z Riwiery Tureckiej. O jakości pracy rzeszowskiego oddziału TUI (galeria Nowy Świat) mogę się wypowiadać w samych superlatywach. Od samego początku full obsługa: życzliwa, miła, rzeczowa. Transfer z lotniska do hotelu (Eftalia Aytur w Alanya'i) nie pozostawiał żadnych wątpliwości. Przy wyjściu z lotniska czekała Pani z karteczka stosownej treści, która pokierowała nas do właściwego stanowiska TUI, skąd z kolei poszliśmy do autokaru. Sam hotel godny polecenia. Nie ma tam jakichś luksusów, ale jest czysto, miła i komunikatywna obsługa. Jest fajnie i korzystnie położony. M. in. do plaży jakieś 100 m. Jedyna niedogodność to godziny posiłków. Same śniadania ok - bez zastrzeżeń, ale tzw. obiadokolacja dopiero o godz. 19.00. Dla ludzi lubiących zjeść to trochę późno. Ale prawdę powiedziawszy jest to mało znaczący drobiazg. Za to same posiłki smaczne, świeże i urozmaicone (bufet szwedzki). Reasumując: za 1599 zł spędziliśmy udany urlop i dlatego oferta TUI jest jak najbardziej godna polecenia. Ryszard z Rzeszowa odpowiedz »

Czy ktoś może skomentować biuro podróży TUI? [2011-07-18 19:04 194.36.168.*]
Przede wszystkim zacznijmy od tego, że w hotelu były dwie rezydentki z czego jedna się rozchorowała, a druga oprócz tego, że dobrze wyglądała to nie wiem co tam robiła. Mieliśmy 12godzinne opóźnienie lotu ponieważ była awaria samolotu za co nikogo nie winię, ale nikt DOKŁADNIE nikt nie podawał nam żadnych informacji dot. tego kiedy będziemy mieli odlot. Nasza rezydentka nie odbierała telefonów, druga tak samo, aż brak słów. Również biuro podróży TIU nie zrobiło nic w tej sprawie, nikogo nie podesłano. Dzwoniliśmy do informacji TUI, ale niestety pan powiedział, że jedyne co może zrobić to wezwać karetkę jak ktoś dostanie zawału z powodu tego zdenerwowania. Dopiero telefon do KONSULATU POLSKIEGO gdzie pani była wręcz zdziwiona, że nikt z biura przez 12godzin nie ruszył dupy i się tutaj nie pojawił spowodał, że załatwiła nam samolot i podała dokładne informacje. Lotnisko w Warszawie nie wiedziało nic o naszym "spóźnieniu" i ogólnie cała obługa lotniska z którą się wykłuciliśmy nikt nic nie wiedział. Po 3h czekania dostaliśmy bon na 6euro co starczało na pół kanapki i Coca-Cole po 6h otrzymaliśmy 12euro aż w końcu po trudach wsiedliśmy do samolotu innego przewoźnika lecącego z Hiszpanii zresztą była to właśnie hiszpańska linia. Mając pierwszy lot o 9.40 wsiedliśmy do samolotu około 23.30 odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij