Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Biuro zapłaci turystom tylko 9200 pln odszkodowania
Autor: Czytelnik IP 217.153.224.*
Data wysłania: 2007-08-23 11:48
Temat: Biuro zapłaci turystom tylko 9200 pln odszkodowania
Treść: Witam, 3 dni temu wróciłam z wycieczki z biurem wezyr. Hotel był ok, ale za organizacja OKROPNA!!!! Ostrzegam wszystkich. Żeby nie wymieniać wszytskich "niedociągnięć" przytoczę 2 przykłady: mieliśmy jechać na wycieczkę Quadami. Została odwołana i przełożona na dzień następny - zostaliśmy poinformowani, potwierdziliśmy chęć udziału. Następnego dnia czekaliśmy w miejscy zbiórki przy recepcji 15 minut wcześniej. Po 15 po czasie zadzwoniłam do rezudentki, uzyskałam info, że dowie się w biurze, co się dzieje, ale do mnie nie oddzwoni, bo nie może i żebym ja zadzwoniła. Pierwszy zonk - to ja mam dzwonić i prosić o wyjaśnienie? Powienien przedstawiciel się poczuć do obowiązku! Zadzwoniłam za 5 min i uzyskałam zapewnienie, że transport już jedzie. Nic nie przyjechało. Zabawa powtórzyła się jeszcze dwukrotnie, po czym po godzinie czekania pod recepcją i denerwowania się, zadzwoniła inna pani z informacją, że samochów był, ale pojechał!!!!! (i już nie było problemu, że nie może dzwonić do klienta) I nie wiadomo, co się stalo, dlaczego nas nie zabrał. A może w ogóle nie przyjechał??? Po południu miała przyjechać rezydentka i oddać nam pieniądze. Okazało się, że "zrezygnowaliśmy" z wycieczki i dostaniemy tylko połowę!!!!!O mało mnie szlag nie trafił. Po dyskucji z rezydentką i biurem mieliśmy dostać całą kwotę podczas transferu na lotnisko. No i co się okazało?? Że oczywiście kolejna dziewczyna nic nie wiedziała i miała dla nas połowę pieniędzy. Po kosultacji z biurem, stwierdziła że tyle tylko nam oddadzą!!!! Nie dość, że zepsuli mi dzień, przez godzinę powtarzali, że wszystko ok, juz samochów jedzie, to jeszcze dostaliśmy połowę należnej nam kwoty!!!!! Ostrzegam - oprócz tego było jeszcze kilka rzeczy, w tym to, że mój towarzysz dostał voucher na bilet powrotny po wielu telefonach i pytanich dopiero na lotnisku, w drodze powrotnej. Biuro jest totlanie nieodpowiedzialne i fatalnie zorganizowane.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Ostrzegam wszystkich prze tym... [2008-10-14 14:01 217.76.116.*]
Rezydenci nieodpowiedzialni, nieprofesjonalni - beznadzieja. Liczę na odszkodowanie za stracone nerwy w trakcie pobytu w Alanii w hotelu "Utopia World". Transfer z lotniska trwał o godzinę dłużej niż lot z Polski do Turcji!!!. Po przyjeździe do hotelu okazało się,że nie ma wolnych pokoi?!!! Nastąpiło wyrzucanie przed hotel naszych osobistych bagaży, obrażanie rezydentki, łącznie z rękoczynami wobec Niej ze strony recepcjonisty!!!!
Po kilkugodzinnej przepychance (grupa od kilkunastu godzin nic nie jadła!) wywieziono nas do zastępczego hotelu , oddalonego od "Utopii" o 60 km!!!).
Na następny dzień, znów podróż autokarem, a na miejscu rezydent mówi,że chyba jest PROBLEM z pokojami!!!!. CYRK , ale dopiero teraz wydaje się śmieszne.
Na napisaną na miejscu reklamację przyszła odpowiedź na dzień przed wylotem, na dodatek kłamliwa sugerująca odrzucenie propozycji darmowej wycieczki w ramach rekompensaty!!!
Po powrocie do kraju przesłałam pismo do "Wezyr Holiday", z opisem tej skandalicznej sytuacji. W przypadku niezałatwienia sprawy po mojej myśli wystąpię na drogę sądową
Od wielu lat wyjeżdżam, co najmniej raz w roku na zagraniczną wycieczkę, ale po raz pierwszy spotkałam się z takim brakiem profesjonalizmu, ignorancją i chamstwem ze strony rezydentów!!!!
UNIKAJCIE TEGO BIURA JAK OGNIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz »

- [2007-12-07 09:33 87.99.22.*]
Gdyby nie fakt, że mimo, iż zapłaciłam za ten hotel to nigdy mnie w nim nie zakwaterowano - wszystkich "wrzucano" do Mirette (standard okropny!!) - dopiero po interwencji i straceniu całego dnia na recepcji zakwaterowano nas w el Palcio (w pokojach z widokiem na mur) ale już czystszych niż w Mirette. Całe zamieszanie jest efektem, że te trzy hotele należą do tej samej sieci Sunny Days - przez co dublują sobie rezerwacje. Więc kto pierwszy ten lepszy - a po przyjeździe ostatnich strugaj głupa, że na jedną noc do Mirette (nie dajcie się zrobić w balona bo jak raz ulegniecie to już do końca pobytu zostawią was w Mirette (totalna porażka). Sama Palma de Mirette wygląda oki - kameralny i wogole (dlatego go wybrali�my) szkoda tylko, że Panowie w recepcji potrafią kłamać w żywe oczy...
W niedziele kiedy to (po przespanej nocy w mirette) mieliśmy dostać wkoncu nasze pokoje w Palma de mirette - jeden mówił - tak za godzine pokoje już będą gotowe - po czym po 30min inny mówił - nie pokoi już nie ma będą za 2 dni !!!!! Ktoś w którymś momencie wziol w łape bo nawet ten który mówił ze pokoje sa - pozniej rozkładał tylko rece i strugal wariata ze nie wie o co chodzi - wszystko mamy nagrane!!!!!
Pobyt totalnie nie udany "rzucali nami jak workiem ziemniaków" Sami Egipcjanie nie SA wymagający - wiele im do życia nie trzeba - stad podejście - a co za różnica w jakim hotelu będziesz - ciesz się ze jesteś w Egipcie - no owszem tylko jeżeli się płaci za jakis hotel to ma się jakies oczekiwania - ja naprawdę nie jestem wymagająca - nie będę narzekać na inne niedociągnięcia bo i po co - ale całe te zamieszanie z rezerwacjami itp. nikomu nie polecam tego co my przeżylismy - tego, ze nic nie moglismy zaplanować - zaznaczam, ze w El Palacio zakwaterowano nas na 2 dni (gdzie na drugi dzień rezydentka poinformowała nas ze zostajemy tu na końca pobytu 5 dni) - gdzie po tych 2 dniach recepcja wydzwaniała, że dlaczego się nie wymeldowalismy!! Bo niby pokoje w Palma de Mirette na nas czekają (wkońcu) - po telefonie do rezydentki okazało się, że i owszem czekają - wiec zaczelismy się pakować a po 1h otrzymalismy smsa, że pokoje w Palma de Mirette nie nadają się do zamieszkania i do konca pobytu zostajemy w El Palacio - i ze recepcja nie będzie nas już nekac - nie no tego się nie da opisać - pozatym, że w zakwaterowaniu jest totalny bałagan to na dodatek rezydentki firmy WEZYR - sa tam chyba na wakacjach zamiast w pracy - bo wogole nie ułatwiły nam pobytu. NIE POLECAM - FIRMY WEZYR jak i HOTELU z uwagi na recepcjonistów i bałagan z zakwaterowaniem - sam hotel jest ładny i kameralny
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

ryba maślana


© 2022 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij