Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Inne związane z branżą

Wątek: Jaki powinien być restaurator?
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2005-11-09 20:51
Temat: Jaki powinien być restaurator?
Treść:

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

jaki powinien być restaurator [2005-11-15 00:07 999.999.999.*]
poza elementami, które pozostawiam bez komentarza: lokalizacja, klimat lokalu, uważam za najważniejsze dobre"zmontowanie" ZAŁOGI, obsługi, personelu,... ludzi, którzy mają w tej pracy "jazdę" Bez tego można wydać masę "pieniędzy" i dziwić się dlaczego nie ma stałych klientów, imprez zamkniętych,cateringu,... Znam w Krakowie lokale, które zostały otwarte małym nakładem finansowym i mają sukces, dlaczego bo ludzie pracujący tam są wspaniali! Sukces w tym zawodzie polega na szacunku, cierpliwości, uczciwości w kuchni i gościnnej rozrzutności ! GC odpowiedz »

promocja lokalu [2006-05-26 15:37 83.27.228.*]
czy jest jakis złoty srodek na wypromowanie lokalu tanim kosztem? Ja staram się o to od 2 miesięcy ale jest ciężko. Mam stałych klientów, którzy chwalą sobie serwowane przeze mnie jadło ale nadal musze dopłacać do działalności. Proszę o poradę jakie kierunki promocji daja największy efekt. Moze jacys doświadczeni koledzy czy koleżanki po fachu są na tyle uprzejmi i pomogą z góry dzięki. Krzysiek odpowiedz »

hotelik Mawi [2005-11-09 20:51 999.999.999.*]
Tak naprawdę to jesteśmy w pracy 24 godziny , bo oprócz restauracji prowadzimy hotel. Jeśli chodzi o jedzenie to jemy w przerwach kiedy nie ma klientów, więc są to różne pory. Jeśli chodzi o sukces restauracji to przede wszystkim dobre i dużo jedzenia, żeby klijent wyszedł mówiąc już nie mogę.Ponieważ my prowadzimy restaurację w lesie około 30 km od Łodzi , żądzi się ona swoimi prawami. Klijent przychodzi dla tego kotleta , czy tego smaku. Ale lubimy to co robimy i to wynagradza nam brak snu. odpowiedz »

hotelik Mawi [2007-04-30 20:31 212.191.170.*]
Uprzejmie informuję ową Panią Manager że "klient" pisze się "klient" a nie "kli....(uwaga) je---- nt)(klijent). odpowiedz »

hotelik Mawi [2005-11-13 15:58 999.999.999.*]
Zgadza się, że zawód restauratora to ciężka i odpowiedzialna praca, ale to nie oznacza że mają tam pracować osoby nie znające języka polskiego. Zgodnie z zasadami pisowni słowo "Klient" pisze się przez jedno "i" a nie przez "ij". Poza tym utarło się w powszechnym obiegu uzywanie słowa Gość lub Goście w oznaczeniu do osób korzystających z restauracji, a ponieważ prowadzicie Państwo również hotel to może warto czasami skorzystać ze słownika. Pozdrawiam, Polonista odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij