|
Wątek:
|
Opinie o BP Viator z Poznania ??
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.70.160.*
|
Data wysłania:
|
2012-10-12 10:57
|
Temat:
|
Opinie o BP Viator z Poznania
|
Treść:
|
Moja negatywna opinia dot biura turystycznego Viator dotyczy obłsługi posprzedażowej przez pracowników biura tj po dokonaniu zapłaty za wycieczkę do Hiszpanii. Sprzedaż oferty odbyła się przez groupon, a ze względu na termin miesięczny do wylotu miała charakter last minute. Viator, po otrzymaniu płatności od groupon, przesłał mi potwierdzenie dokonania rezerwacji hotelu. Czyli wydawało się, że wszystko jest w porządku. Jednak na 1,5 tygodnia przed wylotem biuro poinformowało mnie telefonicznie, że ponieważ cytuję: " z winy biura nastapiło zdublowanie rezerwacji" proponują mi ofertę zastępczą przekazując mailem link do nowego hotelu. Poszukałam w internecie - tak jak zawsze - opinii na jego temat i ... odechciało mi się tam jechać, wiec bezzwłocznie poinformowałam Viator mailem, że nie decyduję się na ofertę zastępczą i zg z regulaminem proszę o bezzwłoczny zwrot wpłaconych pieniędzy. No i zaczęło się!!! Biuro natychmiast wyparło się swojej winy usiłując przerzucić ją ma mnie, po to, aby nie ponosić kosztów anulacji rezerwacji. Nastąpiła bardzo mocna "przepychanka" na argumenty i nie tylko (w rozmowie zarzucono mi wręcz kłamstwo!) jednak na dwa dni przed wylotem znowu (sic!) zaproponowano mi drugą i trzecią ofertę zastępczą usiłując koniecznie wypchac mnie na wyjazd.
Czy w sytuacji, gdy biuro nie czuje się winne przedstawia klientowi oferty zastępcze?? Posiadana korespondencja mailowa,w tym potwierdzenie rezerwacji i inne stanowi niezbity dowód na niedopełnienie /zaniedbanie ze strony Viatoru.
Szczęśliwie, że płatność została dokonana przez groupon, bo prowadzone jednocześnie z grouponem rozmowy o zwrot środków w związku z niedotrzymaniem warunków umowy dały efekt w postaci szybkiego (sic!) zwrotu pieniędzy. Brawo groupon!!!
Do tej pory czekam nastomiast na zwrot kwoty, która została wpłacona bezpośrednio do biura w związku z opłatami lotniskowymi i ubezpieczeniem.
Ostatnia informacja ze strony Viatoru to taka, że zostanie naliczona mi kara w ciągu 7 dni od zakończenia imprezy. Na jakiej podstawie????
Sprawę kieruję do radcy prawnego, a Państwa informuję o ww przypadku ku przestrodze. Ewa GB
|