Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Transport

Wątek: 5 przykazań dla Twoich klientów
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2013-02-22 23:59
Temat: 5 przykazań dla Twoich klientów
Treść: Aktualność:
Mnóstwo ludzi robi obecnie zakupy w internecie. Niestety wiele z tych osób popełnia błędy. Często są to również klienci biur podróży, którzy kupują imprezę turystyczną, bilety lotnicze lub autokarowe. Robią literówki, nie czytają regulaminu, a nawet mylą datę wylotu. Później mają pretensje do sprzedawcy i to niekoniecznie tego, u którego dokonali zakupu. Konsultanci serwisu BiletyAutokarowe.pl, na podstawie swoich doświadczeń, postanowi przygotować listę z przykazaniami dla klientów sklepów online.

Internet nie jest jednym wielkim sklepem

Dla mnóstwa osób globalna sieć to miejsce obsługiwane przez jedną ekipę. Możesz kupować w Żabce, Biedronce albo w Internecie. Nie jesteś zadowolony z zakupu? Chcesz złożyć reklamację? Zadzwoń do "Internetu".

Gdybyśmy dostawali złotówkę za każdym razem, kiedy ktoś przyszedł do nas z pytaniem związanym z zakupami w innym portalu... mielibyśmy kilkaset złotych. Pomyłki naprawdę są tak częste, a zatem pamiętaj, gdzie kupujesz, zapisz firmowy numer telefonu i nie kasuj mailowej korespondencji.

Kupuj uważnie, bo błędy trudno odkręcić

Sytuacja sprzed paru dni. Ciemna noc; na numer awaryjny dzwoni klientka, która kupiła bilet na przejazd zagraniczny, ale zrobiła literówkę i chce ją poprawić. Tylko że nie kupiła biletu w naszym portalu. Więc w jakim? Tego nie pamięta.

W końcu znaleźliśmy właściwego przewoźnika, który pomógł uporać się z błędem, ale serwis, który nie ma numeru awaryjnego, nie byłby taki pomocny. Wniosek? Kupuj uważnie, bo jeśli później pojawi się problem, możesz nie mieć okazji, żeby go poprawić.

Nie żartuj, kiedy nie pora

Internet jest taki wesoły. Flirtujesz przez Facebooka, wymieniasz się zdjęciami kotów, komentujesz śmieszne wpisy. Wszystko to jest bardzo zabawne, ale zakup online to prawdziwy zakup. Wydajesz realne pieniądze. Podejdź do tego poważnie.

Prawdziwa historia, zasłyszana w radiu: pewien Polak z Niemiec słał do żony w Polsce przelewy z zabawnymi tytułami: "za ostatnią noc", "za eskortę", "za upojny wieczór". Do mieszkania żony w końcu zapukała policja. Bank doniósł, że uprawiała prostytucję.

Nikomu nie było do śmiechu. Oprócz 38 milionów Polaków, ale nie w tym rzecz. Morał brzmi: podczas operowania pieniędzmi bądź poważny. Dla własnego dobra.

Nie zdrabniaj imienia swego

Ważne zwłaszcza za granicą. Kiedy kontroler spojrzy na twój bilet, a potem na paszport, może dojść do wniosku, że Gosia Kowalska to nie Małgorzata Anna Nowak-Kowalska, tylko jakaś inna osoba. Oj, zdarzało się naszym pasażerom. Dlatego też Jasiu, Madziu, Gosiu, Jurku, z całym szacunkiem - nie macie pięciu lat. Podpisujcie się jak dorośli ludzie.

Ustalaj szczegóły przed zakupem, a nie po nim. I czytaj regulamin!

Jeśli kupisz bilet, opłacisz go i odbierzesz, a potem zapytasz, czy możesz oddać miejsce siostrze, będziemy bardzo smutni. Będziemy zmuszeni powiedzieć "nie", bo nie można robić takich rzeczy.

Fakt, edycja zamówienia jest możliwa, ale tylko w pewnym zakresie i w określonym czasie. W jakim? Odpowiedzi na wszystkie pytania znajdziesz w regulaminie, który rzekomo przeczytałeś - przecież potwierdziłeś, że go akceptujesz.

Ekipa BiletyAutokarowe.pl radzi: stosuj się do powyższych zasad, a uprzyjemnisz sobie internetowe zakupy. W końcu sklepy online powstały po to, aby ułatwić Ci życie. Zachowaj minimum ostrożności i rozwagi, a nie spotka Cię rozczarowanie.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Jak kupować w internecie [2013-02-23 23:55 83.243.105.*]
Najwięcej, w zasadzie nagminnych problemów, mają biura z kobietami niestety. A właściwie to one mają problem, przy odprawie. Płacą gapowe bo zapomniały, że wzięły sobie na ślubie podwójne nazwisko lub, że w ogóle zmieniły... na rezerwacji podają nowe, a paszport wręczają z panieńskim nazwiskiem. Ale same zasłużyły nie myśląc na stresy przed wylotem odpowiedz »

Jak kupować w internecie [2013-02-22 23:59 93.105.182.*]
ojtam...ja mialam kiedys przypadek, ze kasjer lotniczy imie mojej klientki Magda poprawil sam na Magdalena a klienta Max na Maksymilian. Wiec to dziala tez w dwie strony. Sa rozne imiona, wiec nie poprawiajmy ich na sile, bo zrobimy klientowi kuku, a zmiany sa kosztowne...z reguly:) odpowiedz »

Jak kupować w internecie [2013-02-23 15:33 91.94.103.*]
Max yo inne imie niz Maksymilian.To nie zdrobnienie,choc jako zdrobnienie tez funkcjonuje. odpowiedz »

Jak kupować w internecie [2013-02-23 14:19 95.41.43.*]
Taka pomyłka to koszt biura, dlatego najlepiej dane sprawdzać na podstawie dowodu lub paszportu lub wysyłać maila do weryfikacji... odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij