Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Centrum Turystyki Oskar
Autor: Czytelnik IP 91.228.42.*
Data wysłania: 2019-07-26 13:10
Temat: Centrum Turystyki Oskar
Treść: Wakajce w Albanii, hotel Erdano. Tragedia. Już w autokarze był problem, gdyż wykupilysmy miejsca z wyprzedzeniem za dopłatą i jeszcze 2 dni przed wyjazdem miejsca te były potwierdzane, po czym okazało się że na naszych miejscach siedzi jakieś małżeństwo, jak się okazało.. Po znajomości, bo Pan się "dogadał z Krzysiem"... Kimkolwiek Krzysiu jest. Dobre chociaż to, że pilot po telefonie do biura oddał pieniądze za rezerwację. Po przyjeździe do hotelu okazało się, że para, która miała nasze miejsca w autobusie, otrzymała tez nasz pokój, a my jako jedyne miałyśmy pokój z łazienką na korytarzu. W katalogu, ani w rozmowie z osobą rezerwującą nie było mowy o tym, że jakikolwiek pokój ma łazienkę na korytarzu. Po interwencji u rezydentki - Julity, dowiedzialysmy się jedynie, że jej przeszkadzamy pracować, bo ona musi się nami cały czas zajmować, przy czym cały czas obejmowało 10 minut rozmowy w biegu po chodniku. Po telefonie do Pana Mateusza S., który zajmował się nasza rezerwacja również się dowiedzialysmy, że pokoje przydziela system, co nie jest prawdą, bo już przy rezerwacji wczasów w rozmowie telefonicznej z Panem Mateuszem było ustalane, który pokoj mamy mieć konkretnie i nie było z tym żadnego problemu. Ponadto jak Pani rezydentka wyjela swoją kartkę z rozpisanymi pokojami, to również przyznała, że numer naszego pokoju został przydzileony po znajomosci. Na spotkaniu informacyjnym po zwrócenie uwagi przez inne osoby, że przydałby się pokój, w którym w dniu wyjazdu można zostawić rzeczy i się wykąpać pani rezydentka skomentowała, że "zanim będziemy mieć problemy i roszczenia to warto by poczytać o tym gdzie jedziemy". Łazienka nie była sprzątana przez 3 dni - dopiero po interwencji sprzątaczki zaczęły łaskawie zajmować się pracą, a rezydentka powiedziała że pokoje sa sprzątane co 2 dzień, co nie jest prawdą, bo przez pierwsze kilka dni sprzątane było codziennie. Na brud w pokojach skarżyły się także inne osoby, a w jednym z pokoi był uszkodzony sedes, co było zgłaszane na spotkaniu informacyjnym - nic nie zostało z tym zrobione, a w dniu wyjazdu hotel zażądał od osób zajmujących ten pokój pieniędzy za sedes. Jeśli chodzi o żywność, to na śniadaniu kilka razy zabrakło podstaowowych pdoruktów takich jak ser i szynka, herbaty zawsze były resztki - obojętnie o której sie przyszło na śniadanie. Śniadanie było wydawane między 8, a 9, ale jedzenie nie było dokładane i w efekcie jak ktoś przyszedł 20 po 8 to już zostawały mu resztki. Zachowanie obsługi wskazywało na to, że goście jedynie im przeszkadzają. Rezydentka jest miła do czasu, aż pojawi się problem. Jakikolwiek problem zbywany był słowami " miłego dnia" i odchodzeniem w trakcie rozmowy i to nie tylko w naszym wypadku, ale również w rozmowach z innymi uczestnikami turnusu. Na koniec wyjazdu kierowcy dosłowanie rzucali bagażami, czego efektem były uszkodzenia bagażu większości pasażerów. Także chamskie komentarze kierowców w stylu "myśleli, ze jak jadą autokarem to mogą sobie napakować ile chcą" dodawały urokowi podróży powrotnej. W dodatku na jednym z postojów została zarządzona przerwa obiadowa i czas powrotu do autokaru o godzinie 16:30. Gdy o tej godzinie wszyscy zjawili się pod autobusem, pilot zaczął się czepiać ludzi, że mieliśmy być o 16:20, bo oni tu już czekają, mimo że każdy wyraźnie słyszał godzinę 16:30. To biuro jest porażką na całej linii. Brak kompetencji, profesjonalizmu, ludzie pracują tam za karę, a każda próba rozmowy jest zbywana, bo przecież to klienci mają nieuzasadnione roszczenia. Z tym biurem byłśmy także kilka lat temu w Hiszpanii i wyjazd także był tragiczny - poczynając od nieudolnej pilotki i również chamskich kierowców, a kończąc na tym, że w dniu wyjazdu przyjechał za mały autokar i dwie osoby musiały zostać dłużej. W tym roku postanowiłyśmy pojechać, bo po nowej stronie internetowej i zdjęciach zakupionych autokarów wyglądało na to, ze standrad biura wzrósł. Niestety zakup nowych autokarów to jeszcze nie wszystko, żeby móc prowadzić biuro podróży. Opinia ta była dodana na stronie fb Oskara, ale została usunięta przez administratorów.
Dla równowagi dodam, że w tamtym roku również byłam w Albanii, tylko że z biurem Funclub i nie było żadnego problemu. Wszystko zgodne z opisem, rezerwacja, rezydent świetny - wszystko potrafił załatwić, z jakimkolwiek problemem się do niego nie przyszło to siedział w hotelu tak długo, aż to załatwił i mimo "roszczeń" był w stanie załatwić wspólny pokój na zostawienie bagażu i wzięcie prysznica i nie traktował swojej pracy jako obozu pracy przymusowej, czego o pracownikach Oskara powiedzieć nie można.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Centrum Turystyki Oskar [2019-08-13 19:20 83.21.58.*]
Byłam na wycieczce w Sarandzie z biurem podróży Oskar w terminie 22.07-02.08. Zdecydowanie nie polecam pobytu w hotelu Erdano.
Minusów było bardzo dużo.. Postaram się opowiedzieć o tych najważniejszych.
W momencie przyjazdu do Sarandy Pani rezydentka pojawiła się tylko na chwilę koło autobusu, aby w pośpiechu zakomunikować, gdzie znajdują się nasze pokoje po czym zniknęła i zakomunikowała, że pojawi się wieczorem. To mnie mocno zszokowało.. Wszyscy zmęczeni po 40 godzinach jazdy, chyba nawet nie wszyscy dosłyszeli info odnośnie swojego pokoju, ponieważ był chaos ogólny, nic nie wiadomo.. Recepcji w tym hotelu nie ma-tzn. recepcja niby jest, ale nie ma nikogo. Tak więc nie ma w teorii kogo się spytać o cokolwiek.. Kiedy w końcu znaleźliśmy pokój (był zupelnie z innej strony hotelu) okazało się, że musimy czekać aż go posprzątają. Przypomnę, że jechaliśmy ok.40 godzin w totalnym upale i każdy z nas marzył tylko o tym, żeby się wreszcie odświeżyć a tu jeszcze trzeba czekać na pokój.. Z pokojowką się też nie dogadacie- mówi tylko po albańsku..
Standard pokoi jest co najmniej kiepski, a ja trafiłam na jeden z najgorszych pokoi. Był z drugiej strony i wchodzilo się do niego na samą górę po stromych i ciężkich schodach. Najgorsza była łazienka. Otóż stare kafelki, sam brodzik (bez kabiny) i maluteńkie okienko przez co nie było w tej łazience żadnej wentylacji.. Mieliśmy w niej non stop brudno po kąpieli, ponieważ woda leciała na całą łazienkę.. Dodam tutaj, że sprzątanie w tym hotelu jest bardzo różnie.. Nasz pokój był sprzątany chyba tylko 2 razy podczas całego pobytu! Do tego sama łazienka nie była od samego początku dobrze posprzątana- świadczyły o tym choćby stare zacieki na pdsstawkach, prysznicu. Odnośnie śniadań.. Tutaj była chyba największa porażka. Otóż śniadanie wyglądało tak: stary suchy chleb,1 wędlina, biały mega słony ser, kilka plastrów sera żółtego, niedojrzałe pomidory, suche ogórki. Na ciepło były jajka sadzone, czasami jajka na twardo lub jakiś placek z jajek i mega niedobre plastry kiełbasy na ciepło. TAK BYŁO DZIEŃ W DZIEŃ PRZEZ CAŁE 9 DNI POBYTU!! Do tego sok (czasem był inny), ziołowa niedobra herbata, i ich kawa podawana w termosie jak na biwaku... Wszystko było codziennie to samo i uwierzcie naprawdę niesmaczne, że ja już po 4 dniach myślałam, że zwymiotuję. Ja nie oczekuje dużo, ale to jedzenie naprawdę nikomu nie smakowało a zresztą jak można podawać przez 9 dni to samo??!! Rezydentka Julita- owszem ma dużą wiedzę o Albanii, ale to wszystko. Była u nas tylko na śniadaniach i wtedy tylko można było o coś zapytać. Poza tym odniosłam wrażenie, jakby bardziej "była z Albańczykami" niż chciała pomóc nam Polakom. Tak naprawdę ja nie czułam, że mogę się do niej zwrócić w każdej potrzebie, a przecież po to chyba tam jest dla nas? Była bo była i wszystko. Chce Wam zwrócić uwagę na jeszcze 2 kwestie. Reklamowany przez biuro taras koło hotelu, to nie jest taras dla nas. Jest to taras tylko i wyłącznie dla turystów z...
odpowiedz »

Centrum Turystyki Oskar [2019-08-13 19:17 83.21.58.*]
Ja również byłam byłam na wycieczce w Sarandzie z biurem podróży Oskar w terminie 22.07-02.08. Zdecydowanie nie polecam pobytu w hotelu Erdano. Zgadzam się całkowicie z poprzednim wpisem.
Minusów było bardzo dużo.. Postaram się opowiedzieć o tych najważniejszych.
W momencie przyjazdu do Sarandy Pani rezydentka pojawiła się tylko na chwilę koło autobusu, aby w pośpiechu zakomunikować, gdzie znajdują się nasze pokoje po czym zniknęła i zakomunikowała, że pojawi się wieczorem. To mnie mocno zszokowało.. Wszyscy zmęczeni po 40 godzinach jazdy, chyba nawet nie wszyscy dosłyszeli info odnośnie swojego pokoju, ponieważ był chaos ogólny, nic nie wiadomo.. Recepcji w tym hotelu nie ma-tzn. recepcja niby jest, ale nie ma nikogo. Tak więc nie ma w teorii kogo się spytać o cokolwiek.. Kiedy w końcu znaleźliśmy pokój (był zupełnie z innej strony hotelu) okazało się, że musimy czekać aż go posprzątają. Przypomnę, że jechaliśmy ok.40 godzin w totalnym upale i każdy z nas marzył tylko o tym, żeby się wreszcie odświeżyć a tu jeszcze trzeba czekać na pokój.. Z pokojówką się też nie dogadacie- mówi tylko po albańsku..
Standard pokoi jest co najmniej kiepski, a ja trafiłam na jeden z najgorszych pokoi. Był z drugiej strony i wchodziło się do niego na samą górę po stromych i ciężkich schodach. Najgorsza była łazienka. Otóż stare kafelki, sam brodzik (bez kabiny) i maluteńkie okienko przez co nie było w tej łazience żadnej wentylacji.. Mieliśmy w niej non stop brudno po kąpieli, ponieważ woda leciała na całą łazienkę.. Dodam tutaj, że sprzątanie w tym hotelu jest bardzo różnie.. Nasz pokój był sprzątany chyba tylko 2 razy podczas całego pobytu! Do tego sama łazienka nie była od samego początku dobrze posprzątana- świadczyły o tym choćby stare zacieki na podstawkach, prysznicu. Odnośnie śniadań.. Tutaj była chyba największa porażka. Otóż śniadanie wyglądało tak: stary suchy chleb,1 wędlina, biały mega słony ser, kilka plastrów sera żółtego, niedojrzałe pomidory, suche ogórki. Na ciepło były jajka sadzone, czasami jajka na twardo lub jakiś placek z jajek i mega niedobre plastry kiełbasy na ciepło. TAK BYŁO DZIEŃ W DZIEŃ PRZEZ CAŁE 9 DNI POBYTU!! Do tego sok (czasem był inny), ziołowa niedobra herbata, i ich kawa podawana w termosie jak na biwaku... Wszystko było codziennie to samo i uwierzcie naprawdę niesmaczne, że ja już po 4 dniach myślałam, że zwymiotuję. Ja nie oczekuje dużo, ale to jedzenie naprawdę nikomu nie smakowało a zresztą jak można podawać przez 9 dni to samo??!! Rezydentka Julita- owszem ma dużą wiedzę o Albanii, ale to wszystko. Była u nas tylko na śniadaniach i wtedy tylko można było o coś zapytać. Poza tym odniosłam wrażenie, jakby bardziej "była z Albańczykami" niż chciała pomóc nam Polakom.Była miła "do czasu", kiedy nie zgłosiliśmy uwag. Wtedy już nie była miła. Tak naprawdę ja nie czułam, że mogę się do niej zwrócić w każdej potrzebie, a przecież po to chyba tam jest dla nas? Była bo była i wszystko. Chce Wam...
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij