| 
				
						 | 
						
							| 
								Wątek:
							 | 
							
								Wrocław: pasażerowie nie polecieli, bo obsługa lotniska guzd
							 | 
						
						
							| 
								Autor:
							 | 
							
								Czytelnik IP 151.83.27.*
							 | 
						
						
							| 
								Data wysłania:
							 | 
							
								2009-03-17 18:18
							 | 
						
						
							| 
								Temat:
							 | 
							
								najpierw nad "tęmpotą" własną proszę się zastanowić!
							 | 
						
						
							| 
								Treść:
							 | 
							
								Nie wyleciała Pani z własnej winy - spóźnienie to spóźnienie, 3 min czy 30 min, nie ma znaczenia. O tym jasno w regulaminie każdego przewoźnika. Pociąg też nie poczeka.  Opłata za przebukowanie biletu nie trafia do pracowników lotniska, a do linii lotniczej. A tak naprawdę to powinna być Pani zadowolona z takiego obrotu sprawy - potraktowali Panią bardzo uprzejmie, skoro nie straciła Pani biletu i mogła go przebukować. Oczywiście rozumiem jak się człowiek czuje w takiej sytuacji, bo też mi się to zdarzyło. Jednakże kieruje Pani pretensje nie pod właściwy adres. A Pani wątek jest ogólnie NIE NA TEMAT.
							 |