Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Witryny turystyczne a obsługa klienta
Autor: Czytelnik IP 83.7.162.*
Data wysłania: 2009-11-03 15:54
Temat: komunikacja internetowa w turystyce
Treść: Jeszcze kilka lat temu firmy nie brały na poważnie Internetu jako kanału komunikacji z klientami. Dziś każdy wie, że jeśli firmy nie ma w Sieci to nie istnieje. Jednak posiadanie firmowej strony, to nie wszystko. Trzeba ją dobrze rozreklamować, a strona musi by odpowiednio zbudowana, aby klient czuł się na niej swobodnie i bez trudu odnajdywał potrzebne mu informacje.
O tym jak promować się w Internecie pisze na swoim blogu Bartłomiej Juszczyk (http://turystykamalopolska. pl/eksperci/uid/146/item/profil)

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij