Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Witryny turystyczne a obsługa klienta
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2009-11-03 15:54
Temat: Witryny turystyczne a obsługa klienta
Treść: Aktualność:
W ostatnich czasach coraz więcej klientów zyskują sobie witryny internetowe, w których można kupić wczasy i różne imprezy turystyczne. Dotyczy to zarówno Europy jak i Polski. Niestety wg przeprowadzonych ostatnio badań, na najbardziej rozwiniętym pod tym względem rynku, firmy te niezbyt dobrze traktują swoich klientów - często nie odpowiadają na ich zapytania i dowolnie dysponują powierzonymi sobie danymi osobowymi.

Wspomniane badania przeprowadziła bostońska organizacja - The Customer Respect Group (CRG). Wyniki mówią same za siebie. 25% witryn objętych testem nie odpowiedziało na zapytania klientów, a 33% odpowiedziało dopiero po ponad 24 godzinach od otrzymanego zapytania.

Nie najlepiej jest także, jeśli chodzi o prywatność klientów witryn turystycznych. 28% z nich obraca danymi konsumentów bez ich zgody, a 10% w ogóle nie wyjaśnia, jak zamierza z tymi danymi się obchodzić. Szczególnie kiepsko wypadają pod tym względem linie lotnicze.

Pomimo takich wyników, branża turystyczna i tak nie wypada najgorzej w ocenie CRG. Organizacja ta sprawdziła podejście do klienta w różnych branżach i podała wyniki w skali o 1 do 10, gdzie dziesięć to najlepsza ocena. Branża turystyczna otrzymała 6,8 punktu i jest to powyżej średniej, która wynosi 5,9 pkt.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

komunikacja internetowa w turystyce [2009-11-03 15:54 83.7.162.*]
Jeszcze kilka lat temu firmy nie brały na poważnie Internetu jako kanału komunikacji z klientami. Dziś każdy wie, że jeśli firmy nie ma w Sieci to nie istnieje. Jednak posiadanie firmowej strony, to nie wszystko. Trzeba ją dobrze rozreklamować, a strona musi by odpowiednio zbudowana, aby klient czuł się na niej swobodnie i bez trudu odnajdywał potrzebne mu informacje.
O tym jak promować się w Internecie pisze na swoim blogu Bartłomiej Juszczyk (http://turystykamalopolska. pl/eksperci/uid/146/item/profil)
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij