| 
						|  |  
							| Wątek: | Agenci zapłacą za bankructwo Sky Clubu |  
							| Autor: | Czytelnik IP 178.73.16.* |  
							| Data wysłania: | 2012-07-04 22:28 |  
							| Temat: | Kosztowny chargeback od agentów |  
							| Treść: | Pracuję w branży turystycznej od kilku lat; nie twierdzę, że nie mówiło się o problemach Triady ( póki istaniała), o problemach Sky'a na pewno dużo mniej.Zdarzały sie sytuacje, jak i u innych touroperatorów, ze jakiś wyjazd nie został potwierdzony ( nie zebrała sie wystarczająca liczba uczestników) czy został zamieniony( inny hotel, data wyjazdu...a to kontrahnet nie potwierdził, a to remont itd. itd); nikt z nas - pracowników biur agencyjnych nie wiedział, ze dojdzie do bankructwa. Jest mi bardzo przykro z powodu stresu, straconych przynjamniej na jakis czas pieniedzy przez Klientów.
 Tym bardziej jest mi przykro, ze zawierzyli nam - sprzedawcom- swoje wakacje, a teraz mamy związane ręcę i nie mamy im jak pomóc. Pieniądze, które wpłacali nam, zgodnie z umową agencyjną (między biurem Organizatorem wycieczki a pośrednikiem) zostały przelane na konto Sky Cub. Nie jesteśmy dyspozytariuszami tych pieniedzy i nie mozemy zaksiegować ich na inny wyjazd...
 Też czujemy się ozukani... Byliśmy okłamywani, ze sytuacja finansowa biura jest dobra...
 Rozumiem rozżalenie i wściekłość wszystkich poszkodowanych, ale proszę pomyślcie, zastanówcie sie
 
 Jaki mamy interes w sprzedaży ofert biura, które upada? Pomijam oczywistą kwestię zdenerwowanych Klientów, ale i dla nas jest to tylko strata... za sprzedaną ofertę nic nie dostajemy - jesli wycieczka nie dochodzi do skutku, zostaje odwolona, biuro bankrutuje - nie mamy prowizji. Jeslibym wiedziała, że SKy CLub upadnie  w imię czego sprzedawałabym ich wycieczki? Czy chciałabym otwierając biuro spotkać tam 20 rozgoryczonych Klientów, przez cały dzień odbierać telefony maile....itd, itd???  Nie
 |  
 
 
 Odpowiedzi: Kosztowny chargeback od agentów [2012-07-05 09:45 83.11.195.*] Jakos nie moge uwierzyć, że nie wiedziałaś. Mnie agent, u którego wykupuję wycieczki od wielu lat informował o problemach SC juz w zimie. Powiedział, ze jesli sie uprę to oczywiscie sprzeda mi, ale żebym potem nie miała pretensji. Nie chce mi sie wierzyc, zeby agenci siedzący przeciez w tym biznesie nie wiedzieli. Raczej łapali klienta na siłe, a co bedzie to bedzie  odpowiedz »
  Kosztowny chargeback od agentów [2012-07-05 11:02 85.89.187.*] największą zmorą branży turystycznej są debilni klienci, którzy przychodzą do biura i chcą kupić wycieczkę na lasta za 1200 zł w 5 gwiazdkowym hotelu / all inclusive. organizatorzy mocno konkurują ze sobą i żeby nie stracić na przelocie puszczają taniej takie wycieczki - wtedy klient zarabia, ale ktoś musi stracić. wniosek jest jeden - 4 gwiazdkowy hotel na tydzień w opcji all inclusive nie powinien schodzić poniżej 2 500 za osobę. ciekawe co wtedy zrobiliby ci super klienci co przychodzą obwieszeni złotymi łańcuchami (niby że tacy bogaci i jest ich stać) którzy kupują oferty po 1 000 zł/os i szczycą się później że byli w 5 gwiazdkach w egipcie u nas w biurze w tym roku jest normalnie wysyp takich gości - co drugi przychodzi po super wycieczkę w niskich kosztach. mam zatem apel do organizatorów - skasujcie opcję last minute wtedy klienci przyzwyczają się że za 1000 zł to sobie może pojechać do pcimia dolnego na wycieczkę rowerowo-krajoznawczą. tyle w tym temacie - upadłości organizatorów będą zawsze dopóki klient nie będzie płacił normalnych pieniędzy za swój wyjazd  odpowiedz »
 |