Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Temat dowolny

Wątek: TUI-opinie
Autor: Czytelnik IP 81.190.103.*
Data wysłania: 2007-06-21 16:38
Temat: TUI-opinie
Treść: Proszę o opinie o TUI czy to co oferują w katalogach ma odzwierciedlenie w rzeczywistości, czy warto tak przepłacać ?

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

TUI-opinie [2014-06-09 14:03 78.129.174.*]
No niestety tui ma gdzieś polskiego Klienta i to co otrzymujemy na miejscu ma się nijak do rzeczywistości. A potem czeka człowieka walka z pseudo rezydentem który najczęściej nie mówi po polsku i angielsku (ale za to po niemiecku i czesku) i w góra 4 godziny ma się nowy apartament z mniejszą ilością brudu i widokiem na sąsiedni budynek odpowiedz »

TUI-opinie [2014-05-23 14:22 81.219.25.*]
uwaga!!!
tui odwołuje wakacje na 3 tygodnie przed wyjazdem, chcesz mieć spi…lony urlop wybierz tui uwaga!!!
tui odwołuje wakacje na 3 tygodnie przed wyjazdem, chcesz mieć spi…lony urlop wybierz tui uwaga!!!
tui odwołuje wakacje na 3 tygodnie przed wyjazdem, chcesz mieć spi…lony urlop wybierz tui
odpowiedz »

TUI-opinie [2013-11-21 16:27 93.159.23.*]
Kupiłem bilet lotniczy Katowice-Agadir-Katowice 1,5 miesiąca przed wylotem dla 2 osób za kwotę 3500 pln. 2 dni przed wylotem poinformowano mnie, że jest "over booking" i nie ma miejsca dla nas w samolocie. Zaproponowali wyjazd w innym terminie (2 tygodnie później) z Warszawy?! Żenada. Przestrzegam przed kupowaniem biletów czarterowych w firmie TUI.
No chyba że ktoś chce mieć zepsuty urlop.
odpowiedz »

Fuerteventura listopad 2012 [2013-11-07 14:13 83.24.203.*]
Przy zakupie wycieczki godziny wylotu i przylotu były normalne. Potem okazało się, że odlot z Warszawy zmienił się na godzinę 3:30 nad ranem ( potem jeszcze samolot się opóźnił o godzinę), a przylot powrotny ok 4 rano w poniedziałek(!). Tak więc wylatując na tydzień nie spałam 2 noce, trzeba było brać dodatkowy dzień urlopu w poniedziałek, aby dojść do siebie, budzić w środku nocy dziecko w wieku przedszkolnym, aby przeszło kontrole lotniskowe... Bilans: po urlopie byłam zmęczona, a nie wypoczęta. Oczywiście zmiana godzin wylotu/przylotu na SKANDALICZNE nie była dla TUI podstawą do zwrotu pieniędzy (chciałam zrezygnować). Nie polecam- u TUI absolutny brak zrozumienia, że celem urlopu jest WYPOCZYNEK. odpowiedz »

TUI-opinie [2012-10-13 23:38 90.199.170.*]
TUI TO ZART hotel 4gwiazdki w grecji to gora 2 !!! najgorsze pokoje dla polakow te niby po remoncie to chyba w latach 80tych wycieczki fakultatywne drogie lepiej wynajac samochod do tego nie ma info ze jedzenie i bilety do muzeum itp nie sa wliczone w cene wycieczki najgorsze to zmiany wylotow i przylotow nasz wlot opoznil sie 13 godzin z 4 rano na 4 po poludniu koczowanie na lotnisku do tego wylo z grecji rowniez takze na wlasna reke trzeba bylo przedluzac pokoj 70 euro dodatkoy koszt do tego zmiana pokoju bo nasz juz byl zarezerwowany dodatkowo platne miejsca obok siebie w samolocie i extra ubezpieczenie to strata czasu Prezent za kupno przez internet ...ja na swoj nadal czekam !!! 3 msc UCIEKAJ JAK NJDALEJ OD TEGO BIURA!!!! odpowiedz »

TUI-opinie [2012-07-20 15:15 83.23.92.*]
11.07.2012 lecieliśmy ze znajomymi do Turcji, wycieczka wykupiona w grudniu ubiegłego roku, w sumie leciało nas 10 osób. Za dodatkową opłatą (90 zł) wybraliśmy wylot i powrót do Bydgoszczy (tam mamy najbliżej). W trakcie pobytu dowiedzieliśmy się, że 8 osób wraca normalnie do Bydgoszczy a dla 2 osób nie ma miejsca w samolocie i musimy lecieć do Gdańska do tego wyjazd z hotelu o 1.40. Rezydentka nie potrafiła nam nic wyjaśnić więc zadzwoniliśmy na numer alarmowy TUI. Na drugi dzień dowiedzieliśmy się, że BP zapewni nam transfer z Gdańska do Bydgoszczy busem (w pierwszej wersji chcieli dać nam pieniądze na pociąg!). Dzień przed wylotem okazało się, że wyjazd mamy o 7 z hotelu, czyli jak znajomi dotarli do domu to my dopiero lądowaliśmy w Gdańsku. 20 km przed lotniskiem zepsuł się autokar i czekaliśmy aż przyślą po nas jakieś busy, w końcu jak zawieźli nas na lotnisko okazało się, że rezydentka podała nam zły numer terminala i dużo nie brakowało żebyśmy spóźnili się na samolot. W Gdańsku co prawda czekał bus ale kierowca nie był poinformowany kogo ma zabrać więc siedział sobie w samochodzie bo padał deszcz, my dostaliśmy z BP informację że przed wyjściem z lotniska będzie ktoś na nas czekał z tabliczką z nazwiskiem a musieliśmy biegać po parkingu w deszczu i szukać naszego busa.
Dzisiaj jadę składać reklamację do BP ale czytając wypowiedzi na forach nie liczę na zbyt wiele.
odpowiedz »

TUI-opinie [2012-07-04 22:13 87.99.122.*]
Czerwiec 2012, Chorwacja, Porec, Hotel Zorna. Wycieczka zgodna z opisem w katalogu dojazd własny ogólnie OK ale
BRAK REZYDENTA MÓWIĄCEGO PO POLSKU ANI NAWET PO ANGIELSKU. Rezydentka która miała się nami opiekować mówiła tylko po niemiecku. Na domiar złego nie podjęła żadnej próby komunikacji z nami. Po prostu olała sprawę.
odpowiedz »

TUI-opinie [2012-08-25 13:11 31.63.169.*]
człowieku jeśli wykupujesz wycieczke z niemieckiego biura podrózy to chyba oczywiste ze rezydent mówi tylko po niemiecku,a pozatym przy rezerwacji wycieczki jest się o tym informowany,że nie ma polskiego rezydenta.My byliśmy w lipcu w Poreciu z TUI w hotelu Valamar Rubin i wszystko było ok.Nastepnym razem poczytaj sobie opinie o hotelu przed wykupieniem wycieczki są bardziej wiarygodne.Zadowolony urlopowicz odpowiedz »

TUI-opinie [2012-07-27 09:45 78.8.85.*]
Informacje o tym że są tylko przedstawiciele TUI mówiący po niemiecku są w katalogu, jeśli się tego nie akceptuje to nie wykupuje się wyjazdu ! , trzeba czytać ofertę biur podróży a nie narzekać . odpowiedz »

TUI-opinie [2012-06-17 21:30 62.21.46.*]
Witam właśnie w piątek to jest 15.06.2012 r. wróciłem z tygodniowego pobytu w tym Hotelu generalnie w porządku poza wodą w basenach bardzo zimna to znaczy taka sama jak w Oceanie. Dobre jedzenie i tak dalej. Jedziesz na wycieczkę to bardzo nędzne śniadanie żadnego prowiantu na drogę. Problem i to poważny jest z Polskim TUI Serwis myślę że za wszelką cenę chcą wykazać max zysków przy minimalnym nakładzie. W hotelu Pani rezydentka skupiła się nie na przekazaniu praktycznych informacji ale na sprzedaży wycieczek fakultatywnych. Rozpoczęcie spotkania z rezydentem przeciągało się bo komputer nie mógł odpalić. Po czym gadu gadu i sprzedaż wycieczek na pytanie gdzie jest informator hotelowy w języku Polski pani odpowiedziała nawaliła drukarnia itp.
Osobny temat to realizacja wycieczek przestrzegam wszystkich przed zapisaniem się z Polską grupą czyli u Polskiej rezydentki. Autokary zdezelowane i wyeksploatowane że strach wsiadać a poza tym jaki wstyd gdy inne nacje wsiadają do autokaru spełniającego wszystkie wymogi. Wycieczka do Lizbony z polskim przewodnikiem bez Polskiego lub bardziej dosłownie żadnego przewodnika nie był tylko stękająca rezydentka. Zgłoszona reklamacja skończyła się zakupem butelki likieru i sprawa zamknięta to jest najdroższa butelka podrzędnego likieru. Prosiłem dokumenty takie jak licencja pilota, przewodnika badania techniczne autobusu dopuszczające do jazdy z szybkością 100km/godz żadnych nie było . Teraz tylko droga sądowa . Wycieczka do Sewilli polegała na zawiezieniu na plac i macie czas wolny to relacja jej uczestników. Panie rezydentki nie wydały potwierdzenia zgłoszonej reklamacji bo nie i już.
odpowiedz »

TUI-opinie [2012-06-17 21:29 62.21.46.*]
Witam właśnie w piątek to jest 15.06.2012 r. wróciłem z tygodniowego pobytu w tym Hotelu generalnie w porządku poza wodą w basenach bardzo zimna to znaczy taka sama jak w Oceanie. Dobre jedzenie i tak dalej. Jedziesz na wycieczkę to bardzo nędzne śniadanie żadnego prowiantu na drogę. Problem i to poważny jest z Polskim TUI Serwis myślę że za wszelką cenę chcą wykazać max zysków przy minimalnym nakładzie. W hotelu Pani rezydentka skupiła się nie na przekazaniu praktycznych informacji ale na sprzedaży wycieczek fakultatywnych. Rozpoczęcie spotkania z rezydentem przeciągało się bo komputer nie mógł odpalić. Po czym gadu gadu i sprzedaż wycieczek na pytanie gdzie jest informator hotelowy w języku Polski pani odpowiedziała nawaliła drukarnia itp.
Osobny temat to realizacja wycieczek przestrzegam wszystkich przed zapisaniem się z Polską grupą czyli u Polskiej rezydentki. Autokary zdezelowane i wyeksploatowane że strach wsiadać a poza tym jaki wstyd gdy inne nacje wsiadają do autokaru spełniającego wszystkie wymogi. Wycieczka do Lizbony z polskim przewodnikiem bez Polskiego lub bardziej dosłownie żadnego przewodnika nie był tylko stękająca rezydentka. Zgłoszona reklamacja skończyła się zakupem butelki likieru i sprawa zamknięta to jest najdroższa butelka podrzędnego likieru. Prosiłem dokumenty takie jak licencja pilota, przewodnika badania techniczne autobusu dopuszczające do jazdy z szybkością 100km/godz żadnych nie było . Teraz tylko droga sądowa . Wycieczka do Sewilli polegała na zawiezieniu na plac i macie czas wolny to relacja jej uczestników. Panie rezydentki nie wydały potwierdzenia zgłoszonej reklamacji bo nie i już.
odpowiedz »

TUI-opinie [2012-01-25 11:20 188.147.157.*]
Bylismy oburzeni opieka Pani rezydent, a wlasciwie brakiem opieki (wyjazd w listopadzie 2011 na Gran Canarie). Rezydent nie podala wsojego nr telefonu, a nr w hotelowej ksiazce informacyjnej TUI byl telefonem do innego rezydenta (Hiszpana), ktory i tak nie odbieral telefonu. Rezydentka pytana o opieke medyczna potrafila tylko powiedziec, ze moze nam zalatwic prywatna wizyte za 90 EUR (pomimo ubezpieczenia wykupionego w TUI), nie poinformowala o mozliwosci bezplatnej opieki medycznej na podstawie Europejskiej Karty Zdrowia, nie wiedziala nawet gdzie jest panstwowa przychodnia (a byla taka w tej samej miejscowosci). Rezydentka zajmowala sie tylko sprzedaza wycieczek fakultatywnych w trakcie spotkania drugiego dnia pobytu; nastepnie przez 2 tygodnie nie pojawila sie ani razu w hotelu. Rezydentka nie potrafila rowniez polecic zadnej wypozyczalni samochodow ani poinformowac o wlasciwych cenach wynajmu.
Hotel (Valentin Marieta) znacznie gorszy niz wynika z opisu i zdjec, przede wszystkim pod wzgledem jakosci wyposazenia (rozpadajace sie lozko) i czystosci. Jednak posilki dobre, obsluga mila. Basen pomimo ze caloroczny, to zima nie jest podgrzewany, wiec do wody moga wejsc tylko "morsy". Hotel chcielismy traktowac tylko jako miejsce do spania, ale ze wzgledu na chorobe dzieci musialismy tam spedzic kilka pelnych dni i wowczas niezbyt przyjazde otoczenie w pokoju zaczelo dosyc doskwierac (+ alergia na kurz w meblach i w zaslonach). Pokoj od strony ruchliwej ulicy z widokiem na dachy sklepow/bazaru.
Ubezpieczenie oferowane przez TUI w Eurpaische Reiseversicherung jest drogie i niepelne, tzn. nawet przy opcji wykupienia wersji maksymalnej trzeba placic za wizyty lekarskie i nie sa te koszty zwracane w calosci (za kazda osobe, ktora skorzysta z porady lekarskiej trzeba dodatkowo jednorazowo doplacic 25 EUR czyli ok. 100zl...).Ponadto osoby na infolinii ubezpieczyciela nie sa kompetentne (oczekiwalam ok. 2h na informacje do jakiej placowki moge sie zglosic z chorym dzieckiem i zostalam wyslana do placowki szpitalnej w stolicy tj. 60km dalej, tymczasem placowka panstwowa znajdowala sie 5km od hotelu, a prywatnych lekarzy mozna bylo znalezc niemal na kazdym rogu ulicy; szczesliwie sami wczesniej dowiedzielismy sie o placowce panstwowej w naszej miejscowosci).
Dorota
odpowiedz »

TUI-opinie [2012-06-17 21:30 62.21.46.*]
Witam właśnie w piątek to jest 15.06.2012 r. wróciłem z tygodniowego pobytu w tym Hotelu generalnie w porządku poza wodą w basenach bardzo zimna to znaczy taka sama jak w Oceanie. Dobre jedzenie i tak dalej. Jedziesz na wycieczkę to bardzo nędzne śniadanie żadnego prowiantu na drogę. Problem i to poważny jest z Polskim TUI Serwis myślę że za wszelką cenę chcą wykazać max zysków przy minimalnym nakładzie. W hotelu Pani rezydentka skupiła się nie na przekazaniu praktycznych informacji ale na sprzedaży wycieczek fakultatywnych. Rozpoczęcie spotkania z rezydentem przeciągało się bo komputer nie mógł odpalić. Po czym gadu gadu i sprzedaż wycieczek na pytanie gdzie jest informator hotelowy w języku Polski pani odpowiedziała nawaliła drukarnia itp.
Osobny temat to realizacja wycieczek przestrzegam wszystkich przed zapisaniem się z Polską grupą czyli u Polskiej rezydentki. Autokary zdezelowane i wyeksploatowane że strach wsiadać a poza tym jaki wstyd gdy inne nacje wsiadają do autokaru spełniającego wszystkie wymogi. Wycieczka do Lizbony z polskim przewodnikiem bez Polskiego lub bardziej dosłownie żadnego przewodnika nie był tylko stękająca rezydentka. Zgłoszona reklamacja skończyła się zakupem butelki likieru i sprawa zamknięta to jest najdroższa butelka podrzędnego likieru. Prosiłem dokumenty takie jak licencja pilota, przewodnika badania techniczne autobusu dopuszczające do jazdy z szybkością 100km/godz żadnych nie było . Teraz tylko droga sądowa . Wycieczka do Sewilli polegała na zawiezieniu na plac i macie czas wolny to relacja jej uczestników. Panie rezydentki nie wydały potwierdzenia zgłoszonej reklamacji bo nie i już.
odpowiedz »

TUI-opinie [2011-09-26 22:14 78.154.78.*]
dnia 15.09 wyjechałam na tydzień czasu na Ibizę, przez cały 7 dniowy pobyt NIKT ani razu nie widział naszej rezydentki w hotelu, a nas-Polaków było sporo (cały autokar), szanowna Pani nie odbierała nawet telefonu, wycieczki wykupowaliśmy sami na mieście bądź w recepcji. Ja z moim chłopakiem mieliśmy to szczęście, że znamy dość dobrze język angielski, ale jeśli np. pojechałyby tam osoby bez tej znajomości to zmuszone byłyby spędzić cały wyjazd jedynie w hotelu. MW katalogu było napisane ze tenis stołowy jest w cenie- pani w recepcji zaprzeczyła i powiedziała że opłata wynosi 5 euro za pół godziny gry, dodatkowo w cenie specjalnie dla klientów TUI oferowano mini golfa, którego nawet nie było na terenie hotelu. Denerwują mnie komentarze typu "Polacy zawsze narzekają" itp.. Jeśli zarabiam w Polsce tyle ile zarabiam i raz na kilka lat mogę sobie pozwolić na wyjazd za granicę a nie tak jak Niemcy czy Anglicy kilka razy do roku, płacę za opcję all inclusive, to chyba mogę czegoś oczekiwać prawda??? Jeśli biuro podróży zapewnia mnie, że na miejscu będzie rezydent w hotelu a nie pojawia się nawet na ustalonym PIERWSZYM spotkaniu, aby wyjaśnić nam co, jak i gdzie, to chyba mogę mieć pretensję, tak? Mam także wrażenie, że panuje jakaś dyskryminacja, wiem że to już nie wina biura podróży. Podaję przykład, wykupujemy wycieczkę z transferem do Aquaparku, jedziemy dwoma busikami, zostajemy poinformowani, że jeden bus będzie po nas o 16.30 a drugi o 17.30, jako że na rachunku mamy godzinę 16.30 jesteśmy przekonani ze wrócimy tym busem. O wyznaczonej godzinie podjeżdża kierowca, (my z chłopakiem jedyni Polacy) jako pierwsza podchodzę do kierowcy rozmawiam z nim na temat powrotu, po czym Pan zaczyna pytać stojących w grupkach ludzi "how many people?" I po kolei wpuszcza ich do busa, w konsekwencji miejsca nie starcza tylko dla mnie, mojego chłopaka i jeszcze dwójki innych turystów. Nie rozumiem tego... odpowiedz »

TUI-opinie [2011-09-26 12:26 158.66.1.*]
Ja i moja Żona jesteśmy oburzeni z powodu sposobu, w jaki zostaliśmy potraktowani przez biuro podróży TUI C.H. Blue City w Warszawie. Zostaliśmy wprowadzeni w błąd i czujemy się oszukani przez to pożal się Boże biuro podróży. Biuro oferowało bardzo atrakcyjną cenowo wycieczkę na Dominikanę na 14 dni. Zachęcony niską ceną dokonałem wstępnej rezerwacji wycieczki i zaczęło się. Okazało się, po wszystkim, że możliwość rezwracji była w "fazie testów" Cokolwiek to znaczy.Na etapie rezerwacji nikt nas jednak nie uprzedził, że nasza rezwrwacja jest "na niby". Tym bardzej jest to przykre, że Panie z TUI w C.H. Blue City zapewniały nas, że rezrwacja na pewno nie przepadnie, oraz że zostanie automatycznie przedłużona w dniu 22 sierpnia br. po godzinie 12.00, gdyż wtedy właśnie upływała jej ważność, niechcąc jednocześnie przyjąć zaliczki na jej poczet. Byliśmy zdeterminowani do zakupu wczasów na Dominikanie w terminie od 3 do 17 listopada 2011 r. z powodu atrakcyjnej ceny (4200 zł). Przypuszczamy, że wycieczka została sprzedana innemu klientowi, a nam wciska się "bajeczkę", że rezerwacja była w fazie testów. Informacja ta wydaje się mało prawdopodobna, gdyż wcześniej dokonałem rezerwacji on-line tej wycieczki w tej samej cenie ale w innym terminie, tj. 17.11 - 02.12.2011 r., która została następnie potwierdzona telefonicznie przez konsultanta TUI. Terminu tego nie przedłużyłem, wiedząc że mojej żonie udało się dokonać rezerwacji bezpośrednio w biurze TUI Centrum Podróży C.H. Blue City (Al. Jerozolimskie 179, 02-222 Warszawa) w bardziej pasującym nam terminie, tj. 03-17.11. Idąc tropem argumentacji pracownika biura TUI C.H. Blue City można przypuszczać, że rezerwacje innych wycieczek znajdujących się w ofercie Biura też są w fazie testów. Proszę uważać na testy biura. Bo marzenia o super wycieczce prysną jak bańka mydlana. Cała ta sytuacja podważyła wiarygodność biura TUI w naszych oczach. Wątpię, abyśmy z żoną jeszcze kiedykolwiek skorzystali z oferty "biura". TUI uchodzi za renomowane biuro podróży, podczas gdy działania pracowników są wysoce nieprofesjonalne i psują wizerunek firmy. odpowiedz »

TUI-opinie [2011-09-26 10:53 178.73.49.*]
trudno wyjechać z tym biurem, skoro sami pracownicy nie znają oferty. Od miesiąca nie mogę dowiedzieć się, czy w ogóle dojdzie do wycieczki objazdowej po izraelu. osoby z infolinii obiecują, że oddzwonią i oczywiście zero kontaktu. dzwonię ponownie sama i dowiaduję sie, że wycieczki we wrześniu nie ma (choć na stronie jest), ale ma być w listopadzie. Robię rezerwację wstępną, przy czym pani informuje, że jak na razie zgłosiły się tylko 4 osoby i są małe szanse by wycieczka się odbyła. za parę dni dzwoni z zapytaniem, czy zdecydowałam się na podpisanie umowy i wpłatę zaliczki - pytam jaka liczba chętnyhc, bo jak mała, to po co mam im wpłacać kasę? Pani na to, że zostały już ostatnie miejsca (minimalna liczba uczestników 20). ewidentnie kłamie, nie wierzę że w ciągu kilku dni nagle na tę wycieczkę zapisały sie takie tłumy, skoro 3 poprzednie terminy odwołano z powodu braku chętnych. na dodatek cena znacznie wyższa niż na stronie, a jeszcze trzeba dopłacić po 39 zł od osoby, żeby mieć gwwarancję niezmienności ceny. Biuro niepoważne, pracownicy nieprofejonalni, totalna żenada. odpowiedz »

TUI-opinie [2011-09-23 15:01 79.188.154.*]
Nie polecam. Radze czytac dobrze umowy i nastawic sie na brak opieki ze strony rezydenta na wypadek jakichkolwiek klopotow na miejscu. odpowiedz »

TUI-opinie [2011-06-04 20:39 89.228.214.*]
ZDecydowanie polecam TUI, nie miałem problemu ani razu, jeżdzę na wakację ze znajomymi wszystko jest tak jak powinno być, wolę zapłacić więcej i być zadowolony nie tak jak wczasowicze z ITAKI, Wezyr itp a później są rozczarowani że nie jest jak w katalogu odpowiedz »

TUI-opinie [2011-05-26 14:46 193.109.123.*]
Sprzedam Voucher na 2000zł do wykorzystania w TUI i Scan Holiday.
wojciech.winiarski@op.pl
odpowiedz »

TUI-opinie [2011-06-03 23:50 79.186.235.*]
czy jest to aktualne? proszę o odp. na gosjulia@wp.pl .m.mackowska odpowiedz »

TUI-opinie praca [2011-05-25 06:57 213.134.162.*]
a jak wyglądają zarobki w tym biurze? chodzi o stanowisko specjalista ds turystyki odpowiedz »

TUI-opinie [2011-05-18 11:55 188.33.175.*]
uwazajcie na to biuro bo jak nie dojdzie do wycieczki czy samego lotu beda krecic,kaza wydzwaniac a zwrotu i tak nie otrzymacie!!! odpowiedz »

TUI-opinie [2011-05-28 15:45 178.73.48.*]
gówno prawda! Mi jak odwołali wycieczkę, bo zlikwidowali cały kierunek, to od razu zadzwonili zaproponowali alternatywy i jeszcze zniżkę dostałem. Tak, tak, choć sytuacja była niefajna, to wiem że po prostu czasami tak bywa. Jeżdżę z TUI od wielu lat, i choć zmiana hotleu spotkała mnie po raz pierwszy to jestem zadowolony z obsługi i z pomocy przy wyborze alternatywy. TUI polecam! odpowiedz »

TUI-opinie [2011-04-22 18:45 83.238.182.*]
TUI odwołąło wyloty na Dżerbę, najpierw samo zachęcało do rezygnacji. Po odwołaniu zaproponowali.. 3% rabatu. Rezerwowaliśmy w grudniu i byibyśmy skłonni zamienić hotel po cenie grudniowej, ale mają nas gdzieś... To my ich też! odpowiedz »

TUI-opinie [2011-03-23 07:47 77.222.245.*]
Witam! nie warto przepłacać w TUI za żadne skarby. Myślałam że to dobra firma, i dlatego zapłaciłam więcej za wyjazd, który został anulowany,tłumacząc brakiem zainteresowania terminem wylotu, jakoś z innych biur brak miejsc.
Biura turystyczne bezkarnie moga anulować wyjazdy, a gdy klient chce zrezygnować z wycieczki to ponosi koszta. gdzie tu sprawiedliwość!!!
odpowiedz »

TUI-opinie [2011-03-24 19:32 83.22.70.*]
Bo to oszuści!!!! nas spotkało to samo.... odwołali wczasy powołując się na brak zainteresowania... a tak naprawde nie było wolnych miejsc na koniec czerwca i poczatek lipca już w styczniu.... a terez w ramach rekompensaty proponują zabranie nam 15% z rabatu udzielonego przy podpisywaniu umowy... mamy na to dowody ... a podobno takie prestiżowe biuro.. ha...ha... każde inne lepsze bo do tej pory nikt nie zawiódł.. Może czas na promowanie polskich biur!!!! Niemcy mają nas w d........ odpowiedz »

TUI-opinie [2010-12-03 12:48 178.36.12.*]
Witam, wykupiłam wczasy w TUI z oferty dnia. Jednak zdarzyło się tak, że nie mogłam na nie pojechać. Zadzwoniłam specjalnie na infolinię, żeby dowiedzieć się na jakie zwroty kosztów mogę liczyć. Dowiedziałam się, że 15% i to mnie usatysfakcjonowało. Jednak później okazało się, że to będzie tylko 5% , których do tej pory nie odzyskałam zresztą (minęło ponad 4 miesiące). Najbardziej chodzi mi o to, że TUI świadomie okłamuje klientów (inaczej nie mogę tego nazwać- znają nr rezerwacji, wiedzą jaka to była wycieczka a jednak podają błędne informacje naciągając ludzi). Dla mnie jest to firma- złodziej! odpowiedz »

TUI-opinie [2010-09-25 11:00 79.185.132.*]
Rezydent TUI w Hotelu Beach Albatros w Hurghadzie w dniach od 18.09.2010-24.09.2010 to osoba bez kompetencji, nieodpowiedzialna i oszukująca. Zapomniała zostawić bilety na wycieczkę po Hurghadzie, podała zaniżoną cenę nurkowania w swojej zaprzyjaźnionej firmie Synuś, podała nieprawdziwe informacje dotyczące schow 1001 nocy(dotyczy pani Gosi która to podobno była w zastępstwie Pani Natalii) a na końcu zapomniała nas poinformować że nam przesunęli wylot o 22 godziny prędzej i mieliśmy 5 minut na spakowanie się o 6 rano. Jednym słowem osoba ta na pewno nie nadaje się na rezydenta takiego biura. odpowiedz »

TUI-opinie [2011-01-10 16:29 41.153.213.*]
w tym samym czasie bylam w tym hotelu i absolutnie sie z wami nie zgadzam. bilety na wycieczke zawsze sa wystawiane w obecnosci goscia wiec co wy piszecie ze zapomnial rezydent zostawic??????? co do nurkowania to moze was oszukali w tym centrum nurkowym bo to tam placicie i nurkujecie. a poza tym rezydenci tui sa co dwa dni w hotelu wiec jak ktos czegos nie zrozumial na spotkaniach to zawsze sie mozna dopytac. nasz pobyt tylko dzieki tej pani byl udany wiec prosze nikogo nie obrazac bo to co piszecie to podpada pod znieslawienie. Marta Konieczna Katowice odpowiedz »

TUI-opinie [2009-11-29 06:06 83.29.9.*]
tui wielka porazka.Na miejscu w Egipcie kazali dopłacić po 225 euro od osoby za wstępy i obiady o czy wcale nie informowali przy zakupie wycieczki.Nie tylko nas ale również innych uczestników.Było napisane drobnym druczkiem,ale nikt o tym nie wspomniał.A potem rezydent powiedział jeśli nie zapłacicie nigdzie nie jedziemy.Nie wszyscy mieli tyle k
asy dodatkowo bo nikt się nie spodziewał.Na lotnisku w Hurgadzie rezydentka się nie pojawiła.Przysłała Araba.Do hotelu też z nami nie pojechała.Trzeba było samemu dogadywać się w recepcji.Zmieniono termin wylotu.Pokój trzeba było opuścić do 12.00 a wyjazd z hotelu na lotnisko 22.30.Koczowaliśmy w holu na walizkach 10 godzin.Rezydentka się nie pojawiła.Dodam że była to wycieczka grupowa 14 osób razem.
odpowiedz »

TUI-opinie [2009-10-04 14:02 85.222.86.*]
Szanowni Państwo, w tym roku we wrzesniu bylam na organizowanej przez TUI wycieczce objazdowej Perly Turcji Osmanskie.Kraj b.piekny, przewodnik kompetentny i z dobrym kontaktem ‘ Hotele jednak, a dokladnie pokoje, które mi przydzielano absolutnie nie odpowiadaly moim oczekiwaniom biorac pod uwage cene jaka zapłaciłam za wycieczke. Przewaznie był to pokoj z widokiem na sciane albo krzaki. Np w hotelu Zeytinada Bodrum pokoj z widokiem na sciane, mini barek pusty .Chcąc się czegoś napic musiałam zamawiac do pokoju.Dodatkowo rano dokladnie sprawdzono pokoj i musiałam tłumaczyć dlaczego lodowka jest pusta! Nie pozwolono mi tez korzystac z basenu ,mimo, ze wczesniej pani z recepcji zapewniala mnie iż basen jest czynny do 22. Może są to drobiazgi, ale jeżeli mam krotki urlop i place za tydzień ok. 3500zl to chciałabym , aby nie oszczędzano na mnie i aby nic nie psulo wakacji.Pomijam juz fakt ze wyjazd byl pozny, a powrot wczesny co skracalo pobyt. Jezdzilam z firmami zagranicznymi i proszę mi wierzyc, było lepiej i taniej. Ciekawe czy to tylko Polacy sa w tej firmie tak traktowani?
Beata Karwowska, Warszawa
odpowiedz »

TUI-opinie [2009-07-14 19:47 89.77.225.*]
Odradzam wszystkim to biuro , dokonałam rezerwacji w grudniu 2008 na wyjazd do Egiptu w lipcu, w maju dowiedziałam się o zmianie terminu , natomiast na 8 dni przed wylotem o braku pokoju rodzinnego, który rezerwowaliśmy 6 M-CY wcześniej, w zamian zaproponowano wycieczkę w DWUKROTNIE wyższej cenie. odpowiedz »

TUI-opinie [2009-09-18 13:56 217.172.237.*]
Nie polecam TUI. Byłam z nimi dwa razy w Egipcie i zawsze oferta była inna niż warunki w rzeczywistości. Po pierwszym razie myślałam, że to przypadek, ale po drugim to już nie. Wole jechać na te same warunki z innym tańszym biurem. Reklamacja została oczywiście odrzucona, bo podobno wiedziałam, że będą takie warunki, a przy zakupie wycieczki sprzedające biuro zapewniało mnie , ze będą inne. Kupujcie gdzie indziej, bo na pewno będzie taniej, a dostaniecie to samo. odpowiedz »

TUI-opinie 7 dni z TUI [2009-05-19 12:16 87.205.221.*]
Wczasy z Tui mam od 10 do 17,szkoda tylko,że na miejscu w Egipcie będziemy 10-go wieczorem,a 17-go o szóstej rano trzeba być na lotnisku.Z siedmiu dni zrobiło się sześć .Biuro uważa,że spełnia warunki umowy,bo przecież śpimy 7 nocek.Kpina ,bo ten jeden dzień dla naszej czwórki to niemałe pieniądze.Szczęśliwie jestem ubezpieczony od kosztów rezygnacji i może z tego skorzystam odpowiedz »

TUI-opinie [2009-02-19 14:32 83.19.220.*]
długo jeżdziłem z TUI aż do tego roku kiedy to skrócono mi pobyt z 7 dni do 6 dni i nie chcą oddać kasy. Przy ich cenach jeden dzień na dwie
osoby to prawie 600 pln. Chyba będę musiał spotkać się z tym biurem
w sądzie. Choć 6 stówek to nie jest majątek ale muszę to zrobić dla Ciebie, żeby Ciebie tak nie potraktowano jak mnie. Pozdrawiam. Jacek
odpowiedz »

TUI-opinie [2012-06-08 19:04 77.253.29.*]
a jaki był wynik tej reklamacji, spotkała mnie dokładnie ta sama sytuacja :( odpowiedz »

TUI-opinie [2008-12-10 10:36 85.219.177.*]
Nikomu nie polecam TUI. Korzystałem z ich "usług" we wrześniu 2008r. To co opisali w katalogu odbiegało znacznie od rzeczywistości zastanej na miejscu. Są nierzetelni. Hotel w którym byliśmy nie miał bazy wypoczynkowej ani też wyposażenia pokoju takiego jak oni przedstawili. Ich miejscowy przedstawiciel sam dziwił sie jakie głupoty napisali w katalogu. Nie dajcie nabierać się na "letnie plusy TUI". Nie otrzymaliśmy żadnego z tych świadczeń. W wyniku reklamacji TUI wypłaciło nam smieszną kwotę nie stanowiącą nawet 10% kosztów imprezy. odpowiedz »

TUI-opinie [2008-11-15 18:45 83.5.54.*]
12 listopada 2008 wrocilam z Egiptu hotel Aqua Blu .W ofercie 3 restauracje a la carte,podgrzewane baseny,mini pociag dla gosci TUI,rowery wodne ale na miejscu okazuje sie ze nic z tych rzeczy nie ma,zaplacilam za pokoj z tarasem lub balkonem a oni daja mi pokoj z oknem na ulice,przez godzine walczylam o inny pokoj.TUI jest do niczego to jest juz drugi raz i ostatni, z innych biur mozna jechac za mniejsze pieniadze i bedzie tak samo.Gdy sie zna jezyk angielski niemiecki lub rosyjski to samemu mozna wszystko na miejscu zalatwic odpowiedz »

TUI-opinie [2008-11-26 16:25 83.24.53.*]
A jaki jest wynik reklamacji? Kiedyś miałem podobną sytuację, wszystko zostało wyjaśnione, okazało się, że zawinił hotel, a nie biuro podróży, ale i tak dostałem bon podróżny :) odpowiedz »

TUI-opinie [2008-03-25 18:36 80.55.208.*]
ha,ha ja już nie chce nic od TUI,żenada tyle powiem....na dalekich kierunkach nawet nie ma rezydenta polskiego.
Ja byłam wraz z rodziną dwa razy z tego biura i więcej nie pojadę,czuję się oszukana.
odpowiedz »

TUI-opinie [2008-08-23 00:17 77.242.225.*]
W dzisiejszych czasach nawet sklepowa zna język angielski ...(uwaga o braku rezydenta) Nie wiem jak można narzekać na TUI Jeżdżę z nimi od lat i zawsze było profesjonalnie i niedługo znów jedziemy z nimi. Obsługa miła, wszystko jest zawsze tak jak obiecują. PROFESJONALNE BIURO Kachna odpowiedz »

TUI-opinie [2008-11-19 16:30 83.24.63.*]
Różnie to bywa, zwłaszcza ze sklepowymi (niczego im nie ujmując). jednak co samego biura się zgadzam. Na razie od kilku lat bez większych zastrzeżeń. odpowiedz »

TUI-opinie [2008-09-04 13:30 83.3.45.*]
tak tak nawet sklepowa.... a co do biura to beznadzieja sam pobyt pólbiedy ale organizacja transporu tragedia. Moj brat był z nimi na teneryfie w drodze na urlop w samolocie była zapchana toaleta i mogły korzystać z niej tylko dzieci!!!!!!! A z powrotem było jeszcze weselej bo powrót był opóxnony o jakies 20 godzin i mimo, że ze zarówno wylot jak i przylot miał byc z warszawy, to powrót biuro zagwarantowalo do katowic, a potem dopiero autokarem do wawy. A jak jeden z uczestników zadzwonił do siedziby biura w Polsce to usłyszał od "miłej" Pani ze jak nie chce leciec do Katowic to może zostać na Teneryfie bo jej to nie obchodzi. A co do samego pobytu... w jednym z hoteli basen był podzielony na dwie cześci i jedna z nich była przeznaczona tylko i wyłącznie dla dzieci niemieckich a w drugiej mogli kąpać sie ci gorsi odpowiedz »

TUI-opinie [2008-09-11 14:28 83.31.4.*]
Czasami samoloty nie moga ladowac na lotnisku docelowym ze wzgledu na zła pogode i zamiast w Warszawie laduja w Katowicach, albo Krakowie. Ale na to zadne biuro podrozy nie ma wpływu, bo to decyzja kontrolerów z lotniska, podejmowana w trybie nagłym. Co do wspomnianego uczestnika, to on chyba nie byl mily dla pani z biura. Patrzac ze streszczenia rozmowy podejrzewam, ze zachowywal sie w sposob dosc ordynarny. Ale tak to jest jak tkos nigdy nie lecial samolotem i pierwszy raz jedzie na wycieczke zagraniczna. odpowiedz »

TUI-opinie [2008-09-26 23:01 213.158.196.*]
Akurat tak się składa, że tego dnia samoloty spokojnie mogły lądować w W-wie jesli chodzi o warunki klimatyczne, samolot nie lądował w W-wie, bo miał takie opóźnienie, że W-wa go nie przyjeła /przerwa w godzinach 24-5/. A czemu doszło do spóźnienia, bo wspaniałe biuro podróży podpisało kontrakt na przewozy z dziadowizną, firmą, która od początku sezonu jest nierzetelna i spóźnienia sa nagminne. Jeśli płace to wymagam bo płace nie mało i nie widzę powodu dlaczego mam otrzymywać usługi inne niż te zawarte w umowie. To nie było jakieś tak last minute a wycieczka za 10 tys zł. Ale dopóki będą takie podejścia jak Twoje - no problem to nic się nie zmieni na rynku usług turystycznych. Trzeba się szanować i wiedzieć czego się chce i wymagac za co się płaci aha, i nie mierzyć innych swoją miarką ... odpowiedz »

TUI-opinie [2008-09-29 16:45 83.24.67.*]
Ja znam podobne sytuacje z drugiej strony i uwierz mi - akurat w tym biurze jest dobrze. Problemem są często właśnie ludzie z podejściem "trzeba się szanować" zmodyfikowanym do poziomy "trzeba tylko siebie szanować". Nie jest to zarzut pod twoim zadresem, ale chamstwo wycieczkowiczów przykrywane tekstem "zapłaciłem, to mogę robić co chcę" jest powodem większości problemów, a nie sama wycieczka, czy hotel. Ot, taka refleksja, żeby nie patrzeć na to jednostronnie. odpowiedz »

TUI-opinie [2008-10-04 13:53 213.158.196.*]
Ok, rozumiem, że są "tacy" turyści, którzy potrafią zrobić z g.... problem i czepiać się dosłownie do wszystkiego, tak z natruy mają, że muszę pomarudzić. Ale w przypadku naszej czyli powyższej sytuacji nie widzę powodu, dlaczego mam pogodzić się z tego typu sytuacjami. Nie raz korzystalam z uslug TUI, bywaly wpadki ale wlaśnie tak jak Ty rozumiałam, ok zdażyło się, że rezydent był niekompetentny itp. było mineło, dawno zapomniałam. Ale są sytuacje, przegięcia, których nie można tak poprostu odpuścić, bo po pierwsze, własnie dlatego wybralam TAKIEGO biuro, zeby mieć pewność a po drugie byłam z malym dzieciem i Jego dobro blo dla mnie najważniejsze. Miałam zaufanie do firmy, która nas kompletnie olała! odpowiedz »

TUI-opinie [2014-06-09 14:03 78.129.174.*]
No niestety tui ma gdzieś polskiego Klienta i to co otrzymujemy na miejscu ma się nijak do rzeczywistości. A potem czeka człowieka walka z pseudo rezydentem który najczęściej nie mówi po polsku i angielsku (ale za to po niemiecku i czesku) i w góra 4 godziny ma się nowy apartament z mniejszą ilością brudu i widokiem na sąsiedni budynek odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

ryba maślanaparking Kraków Balice


© 2014 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki | informacje dla branży turystycznej, hotelarskiej, gastronomicznej i transportowej
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij