Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Specjaliści w branży turystycznej pilnie poszukiwani
Autor: Czytelnik IP 85.219.158.*
Data wysłania: 2008-02-26 11:48
Temat: Problemy z pracownikami w branży turystycznej
Treść: Jasne. Szkoda tylko, że ludziom sie kompletnie nie daje szansy... Nie masz doświadczenia - nie pracujesz, chcesz zdobyć doświadczenie - nie dostaniesz pracy, błędne koło. Biura podróży powinny lepiej organizować szkolenia, czy raczej wogóle chcieć je robić. Jeżeli ktoś zajmujący się procesem rekrutacji nie zwraca kompletnie uwagi na czyjąś postawę a tylko i wyłącznie na doświadczenie. Przecież ludzie się tym interesują, nie sprawia im problemu nauka w zakresie obsługi systemów rezerwacyjnych. Beznadziejna bzdura.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Problemy z pracownikami w branży turystycznej [2008-02-26 12:30 82.160.51.*]
śmieszą mnie te pseudoproblemy pracodawców z niewykwalifikowanymi kandydatami. W zawodzie, przede wszystkim w usługach podtswa jest charakte, stosunek do klienta. Gdyby pracodawcom naprawdę zależało na znalezieniu odpowiednich ludzi, szukaliby tych , ktorzy chcą pracować, są odpowiedzialni oraz wykazują się chęcia do nauki i najzwyczajniej w świecie są normalnymi ludźmi, którym zależy na danej pracy. Wystarczy tąką osobę przyuczyć, systemy rezerwacyjne, ktore są praktycznie intuicyjne to nie jest problem. Wystarczą jedynie dobre chęci ze strony pracodawcy. Teraz sa takie czasy, niesty ze nia ma wielu chetnych na praktyki, ludzie tez chcą zarabiać i nie kazdego stać na bezpłatne praktyki, bo niesty płaca za studia. Argument typu praktyki podczas studiów, jasne jest dobry, ale nie wszystkich stać na darmową prace, która i tak nic nie gwarantuje. Skoro jest taki problem z pracownikami, czemu pracodawcy nie zrobią szkolenia? W pracy oprócz doświadczenialiczi się również zespół, dobranie ludzi, charakterposzczególnych osób. Myslę, ze pracodawcy często o tym zapominają. A o ile lepiej pracować w zgranym zespole niż w konflikcie? O ile praca jest wtedy efektywniejsza? Zastanawiał sie któryś pracodawca? Dlaczego ciągle tylko wymagania, moze by tak dac coś od siebie, zainwestowac troche w pracownika? Wtedy będzie czuł się doceniony, dowartościowany i z pewnością będzie lepiej pracował i doceniał to , co ma. Poza tym ja, jak szukałam pracy w turystyce to rzeczywiście błędne koło, wszędzie chcą wyłącznie z doświadczeniem, a kto przepraszam bardzo ma to doświadczenie dać, skoro nikt Ci nie chce jak go nie masz. Bez sensu.
Poza tym w turystyce, hotelarstwie sa nie tylko stanowiska dot. obsługi klienta, tam jst tak samo. Tylko doświadczenie, baa nawet jak spełniasz wymagania to też nie chcą, więc nie ch nie marudza, ze nie ma odpowiednich pracowników. Po co niektore firmy dają ogłoszeni, jeśli w ogóle nie czytają aplikacji?
Po co prosza o przesłanie LM, jak nikt go nawet nie czyta. Bez sensu czas tracić na pisanie odpowiedniego LM pod każde stanowisko. Ja zaczęłam wysyłać swoje oferty przez cv-raport i okazuje , ze na 40 wysłanych żaden LM nie został nawet raz otworzony, wię cpytam się po co. Firmy same pokazuja swoją niekompetencje w tym wypadku, juz na stracie obie strony są niezadowolone. Przykre to , ale prawdziwe. Moim zdaniem to własnie LM bardziej świadczy o osobie, o chęci do pracy niż cv. Jak do mnie ludzie wysyłali swoje aplikacje, pierwsze co to czytałam LM. Tylko 2 osoby nie były zaproszone na rozmowe, tak naprawde dopiero przy kontakcie osobistym się wyczuwa czy ta osoba się nada czy nie, co chce osiągnąc, jakie ma plany. Ale po co ja o tym pisze, przeciez Pracodawcy obecnie wolą ponarzekać.
Hanka
odpowiedz »

Problemy z pracownikami w branży turystycznej [2008-02-27 11:21 999.999.999.*]
HANIA! - skąd Ty to wiesz? bo rzeczywiście wiesz wiele - "cysto góralsko prawda" (KH) odpowiedz »

Brak chęci młodych ludzi do pracy! To jest największy... [2008-02-26 12:28 213.158.196.*]
Jest Pani w błędzie. W zeszłym roku dałam szansę młodej osobie, która kompletnie nie znała się na turystyce, nawet nie wiedziała, gdzie leży Kreta! Ale bardzo chciała pracować w tej branży więc postanowiłam, że przeszkolimy dziewczynę i jeśli będzie tylko chciała pracować to szybko się wciągnie. Wszystko jest dla ludzi, trzeba tylko dać im szansę. I co? Już po miesiącu pokazała jak bardzo chce się jej pracować! Katalogi leżały na biurku nietknięte! Jak zapytałam jak tam wieści z "pudelka" to śpiewała wiedzą, ale jak zapytałam o walutę w Egipcie zero! Po poważnej rozmowie przedłużyłam jej umowę z nadzieją, że może jednak coś poczyta nauczy się, podłapie trochę doświadczenia od innych i niestety! Po pół roku dotarło do mnie, że jej po prostu nie chce się pracowac! Kompletnie nic się jej nie chciało robić! Została natychmiast zwolniona z wyrobioną negatywną opinią na temat młodych, niedoświadczonych osób (18-22l.), które tak naprawdę nie poczuły jeszcze co to znaczy praca! I nie tylko ja narzeklam na młodych, nie tylko polscy pracodawcy, ale nawet w W. Brytanii narzekają, że ci młodzi, którzy teraz przyjeżdżają już nie są tak wydajni i efektywni jak ich poprzednicy! W domu mieli wszystko na tacy i tak samo chcą mieć w pracy, bez jakiegokolwiek wysiłku z ich strony! A Ty się ciesz pracodawco, że on w ogóle raczył przyjść do pracy! I nieważne ile zarabiają! Dziewczyna na początek dostała 1500 zł netto bez jakiegokolwiek doświadczenia, z możliwością podwyżki do 2 tys netto po okresie próbnym, nie uważam, że to było za mało! Obudziła się dopiero po zwolnieniu i błagała o przywrócenie do pracy! Nigdy więcej nie zatrudnię młodych, bez doświadczenia, nie warto! Nie potraficie docenić pracy, to siedźcie w domu na bezrobociu, albo na zmywaku w Anglii. odpowiedz »

Brak chęci młodych ludzi do pracy! To jest... [2008-03-01 09:32 79.187.153.*]
Zgadzam sie koszty biurowe sa bardzo duże!!! Ale młodzi przysli pracownicy w turystyce wiecie ze was wykożystali na studiach które ukonczyliście i za które zapłaciliscie bo tak naprawde was nic nie nauczyli zdajcie sobie z tego sprawe mysle ze taniej wam by wyszło w tym czasie nawet zapłacic za nauki praktyczne w Biurze Podróży a lekcje jezyka samemu opłacic bo dyplom który posiadacie nic nie jest wart. Liczy sie doswiadczenie. Natomiast udowodnijcie swoim doswiadczeniem oraz zaangarzowaniem ze potraficie przynosić zyski dla firmy przedstawcie swoje plany w jaki to sposób zarobicie na swoje pensje i jakie przyniesiecie kożysci dla Biura Podróży Myslę ze jak tak podejdziecie do sprawy to pracodawca napewno to docenie i nie bedzie żałował pieniazków tak upragnionych przez was. Ale jak liczycie na to ze odwalicie 8 godz dziennie w tym połowe czasu stracicie na własne potrzeby to nie liczcie na duze zarobki jest tak niestety na całym świecie. Zeby żadac należy predzej zainwestować i pokazac co sie potrafi. Pamietajcie że po waszych studiach trzeba jeszcze około 2 lat żeby was douczyc i wytłumaczyc na czym polega turystyka oraz praca w danym biurze (bo niestety każde biuro ma swoja odrebna specyfike pracy nie jest to szablon jak klejenie znaczków na poczcie)a niestety za te nauki płaci juz pracodawca. I nie dziwcie sie ze na początku stawki sa takie a nie inne. Czytając na forum ze dostajecie prowizje za sprzedaż i narzekacie ze pensje sa małe czegos tu nie rozumie wykażcie sie duża sprzedaża to napewno pensje wraz z prowizja beda godziwe to przecierz prawie jak prywatny interes mam kase za cos co sprzedam życ nie umierac. Ale niestety kiepska sprzedaz to kiepskie pieniażki. Nie wiem jakie firmy stać na zatrudnianie pracowników którzy nie przyczyniaja sie do zwiekrzenia dochodów firmy oraz zarobienia na swoją wypłate. Zastanówcie sie czy warto pracowac u kogoś kto mało płaci za waszą doskonała wiedzę i narzekac jak to pracodawcy sa krwopijcami czy nie lepiej samemu sobie otworzyć biuro i pracować na siebie przecierz jest wolny reynek. Zawsze w życiu jest cos za coś. A strajki o których piszecie naprawde w prywatnych firmach nic nie wskuracie zawsze pracodawca znajdzxie nowe rozwiazania i napewno nie Padnie tak jak myslicie Pozdrawiam odpowiedz »

Brak chęci młodych ludzi do pracy! To jest... [2008-02-28 06:08 80.51.253.*]
Hmm... zamiast narzekać na poziom i jakość pracy tej dziewczyny może należałoby ponarzekać nieco na swoją rekrutację? Czy osoba, która nie potrafi dodawać ma szansę na pracę w zwykłym spożywczaku? Czy osoba, która nie zna się na wiertnictwie ma szansę zostać specjalistą do spraw odwiertów w międzynarodowej korporacji wydobywającej ropę? KTO zatrudnia do BP osobę, która nie wie gdzie jest Kreta ??!! Bo miała chęci?? Ja miałbym chęć na pracę jako pilot samolotów osobowych - mam szansę?? Jak można zatrudnić kompletnego laika i narzekać na jego wiedzę? Dalej - skoro nie sprawdziła się kompletnie w pierwszym miesiącu - jak można było przedłużyć jej umowę? I trzymać ją pół roku :-) No po prostu - boki zrywać. Dla mnie sprawa jest prosta - nie byłbym idiotą, zatrudniającym osobę, która nie ma zielonego pojęcia o tym co ma robić. A jeśli nawet (!) już bym ją zatrudnił - sam zostałem zatrudniony bez doświadczenia, to po miesiącu chyba WIDAĆ czy ktoś się nadaje czy nie... Pani wpis nadaje się do jednego skwitowania - > po prostu... bez komentarza. Pozdrawiam serdecznie, Kamil odpowiedz »

Brak chęci młodych ludzi do pracy! To jest... [2008-02-27 11:39 193.33.124.*]
ooo/ czyżby wypowiedź normalnego pracodawcy ? (KH) odpowiedz »

Brak chęci młodych ludzi do pracy! To jest... [2008-02-26 16:17 79.188.211.*]
Gdzie Pani ma biuro? szuka Pani kogos doświadczonego i znającego sie na rzeczy? odpowiedz »

Brak chęci młodych ludzi do pracy! To jest... [2008-02-27 11:16 213.158.196.*]
Właśnie zakończyliśmy rekrutację. Przyznam szczerze, że każda z wypowiedzi ma trochę prawdy w sobie. Rzeczywiście jak rozmawiam z osobami chętnymi do pracy to włos mi się jeży jak słyszę ile zarabiają, 1000 max 1500 zł, to są rzeczywiście nędzne grosze. Kiedyś sama tak zarabiałam, w dodatku nie byłam w ogóle doceniana za pracę po godzinach i w weekendy, a nędzną pensję, która należała mi się jak "psu zupa" otrzymywałam zawsze z opóźnieniem i to po wielu upomnieniach! Dlatego postanowiłam otworzyć własne biuro, rozkręcić a później zatrudnić kogoś i traktować tak, jakbym sama chciała być traktowana. Tak też się stało, zatrudniam, oferuję pensję 2 tys. netto plus prowizja i premie, miłą atmosferę w firmie, ale w zamian oczekuję chęci do pracy i lojalności. Niestety nie wszyscy pracownicy potrafią to docenić, olewają pracę i budzą się dopiero jak zobaczą wypowiedzenie, za późno! Wiem, że 2 tys to dzisiaj nie jest dużo, zwłaszcza jak ma się rodzinę, dałabym chętnie więcej, ale niestety muszę oddać prawie jeszcze raz tyle za każdego pracownika naszemu kochanemu Zus'owi plus podatki... No, ale to najczęściej nie interesuje pracowników i wcale im się nie dziwię. Jak kogoś nie stać to niech nie zatrudnia tylko sam pracuje! Tak więc szanowni pracownicy nie dajcie się wyzyskiwać za 1000 zł, na rynku jest dużo ofert, można przebierać! A jak już znajdziecie ciekawą pracę z dobrą pensją to róbcie wszystko, żeby się utrzymać. Prośba dotyczy głównie młodych, rozpieszczonych i leniwych niestety pracowników. Po prostu pracujcie i myślcie trochę, bo taka jest właśnie praca, za to dostajecie pieniądze! Dobry pracodawca nigdy nie zrezygnuje z dobrego pracownika! odpowiedz »

Brak chęci młodych ludzi do pracy! To jest... [2008-05-06 09:43 83.5.1.*]
Tak to prawda, niestety pracodawca musi z każdym zwiększeniem wynagrodzenia oddać więcej do Zus, dlatego tak ciężko jest pracodawcy zwiększyć płacę pracownika a tym samym podnieść jego motywację poprzez wynagrodzenie. odpowiedz »

Brak chęci młodych ludzi do pracy! To jest... [2008-05-06 09:41 83.5.1.*]
Tak to prawda, niestety pracodawca musi z każdym zwiększeniem wynagrodzenia oddać więcej do Zus, dlatego tak ciężko jest pracodawcy zwiększyć płacę pracownika a tym samym podnieść jego motywację poprzez wynagrodzenie. odpowiedz »

Brak chęci młodych ludzi do pracy! To jest... [2008-02-27 13:52 87.205.43.*]
"dobry pracodawca nigdy nie rezygnuje z dobrego pracownika".... Szkoda tylko, że go nie docenia. I nie chodzi tu tylko o wynagrodzenie. Szkoda ze zakonczyła Pani rekrutację. Chętnie porozmawiałabym z Panią , mysle że znalazłybysmyw spolny język. chyba ze nalezy Pani do tego grona pracodawców co dużo gadają w praktyce jest zupełnie inaczej. odpowiedz »

Brak chęci młodych ludzi do pracy! To jest... [2011-03-02 18:24 83.9.167.*]
przy dzisiejszych cenach to nic dziwnego ze młody pracownik niechce pracowac za 1000 zł ,a co do pracodawcy to uwazam ze kazdy patrzy tylko wyzyskac młodego pracownika bo młody pracownik jest głupi,ale pracodawcy zapominaja ze młodzi wcale nie sa tacy głupi jak sie im wydaje i jak pracodawca powinien płacic pracownikowi tyle ile sie mu nalezy w przeciwnym razie zaden młody nie bedzie u niego pracował odpowiedz »

Brak chęci młodych ludzi do pracy! To jest... [2008-02-27 11:37 193.33.124.*]
Wreszcie wypowiedź normalnego pracodawcy!!! (KH) odpowiedz »

Brak chęci młodych ludzi do pracy! To jest... [2008-02-26 12:42 62.87.137.*]
Za dużo MTV oglądają. Ale czemuż się dziwić. Są jeszcze inne zawody oprócz hotelarstwa. Doda zarabia po 300tys miesięcznie i ma się dobrze. odpowiedz »

Brak chęci młodych ludzi do pracy! To jest... [2008-02-27 11:34 193.33.124.*]
Brak chęci, wielkie wymagania nie idące w parze z fachowością (KH) odpowiedz »

Brak chęci młodych ludzi do pracy! To jest... [2008-02-27 13:56 87.205.43.*]
Niezawsze tak jest! masz za mało doswiadczenia skoro tak piszesz. odpowiedz »

Brak chęci młodych ludzi do pracy! To jest... [2008-03-03 11:10 193.33.124.*]
Owszem nie zawsze,ale w większości! doświadczenia być może przez przeszło 30 lat czynnej pracy w branży nie mam! (KH) odpowiedz »

Problemy z pracownikami w branży turystycznej [2008-02-26 12:08 83.13.47.*]
Sama obsługa systemu to przecież w tej chwili żaden problem! Systemy są proste, intuicyjne. Osoba, która radzi sobie z komputerem nie będzie miała żadnego problemu (chyba, że z biletami lotniczymi, ale to inna bajka). Wg mnie ważniejsza jest wiedza typowo merytoryczna z naciskiem na dobre przygotowanie w kierunku sprzedaży! Systemu "kumata" osoba nauczy się w 2 tygodni, góra m-c. odpowiedz »

Problemy z pracownikami w branży turystycznej [2008-02-27 11:17 999.999.999.*]
Kogo potrzeba? - pracownika turystyki czy sprzedawce ze znajomością compa (programów rezerwacyjnych). (KH) odpowiedz »

Problemy z pracownikami w branży turystycznej [2008-02-26 12:05 217.153.187.*]
Dokładnie tak jest! Nikt nie daje szansymłodym absolwentom, wiem bo sama szukam pracy w turystyce. Spełaniam niemal wszystkie kryteria, znam dwa jezyki obce , mam wykszatałcenie wyższe turystyczne i praktykę w biurze podróży, ale nie mam min rocznego doświadczenia. I tak jest od dwóch miesięcy. Żenada jest w Polsce. odpowiedz »

Problemy z pracownikami w branży turystycznej [2008-09-12 13:35 93.123.46.*]
Oczywiscie ze daje sie mlodym szanse - Wielka szanse ktorej nie potrafia docenic. Przyklad - pracownik na stazu - do przyuczenia - duzo mowiacy (najczesciej bez sensu) mgr juz nie pamietam czego - na drugim roku drugiego fakultetu (jezyk obcy udokumentowany - niestety w rozmowie telefonicznej ni w zab zrozumienia) mapa "zero" - stolice "zero" waluta "zero" obsluga systemow "zero" - i wogole wiekszosc "zero" Takich przykladow jest masa - a jak akurat jest jako tako to albo maciezynski, albo wyjazd za chopakiem za granice. I tak w kolo macieju. Ci sa sa i zostali nie znaja sie wogole na pracy wiec zarabiaja po 850 na reke - tylko dlatego ze sa i umieja wyslac list polecony. Jak na razie po 2 letniej rekrutacji jest jedna osoba ktora cos potrafii i ciagle sie uczy i widac efekty. Zarabia juz 2000 zl i dostaje premie - niestety za nic podwyzek nie ma i premii tez - Pracownicy sa niedouczeni i nie chca sie uczyc - 8 godzin pracy to 4 zmarnowane na wlasne sprawy. Wyjscie na poczte 300 m obok biura to 4 godziny pracy. O czym tu mowic - Nie ma nic za darmo odpowiedz »

Problemy z pracownikami w branży turystycznej [2008-02-26 20:01 217.113.225.*]
Witam.
Jeżeli jest Pani nadal zainteresowana perspektywiczną pracą w sektorze turystycznym to proszę o przesłanie pełnej aplikacji na info@topholiday.pl.
Niestety uruchamiam biuro najpewniej dopiero jesienią.
Zależy mi jednak na współpracy z pasjonatami i odpowienio zmotywowanymi osobami.Oferuję przeciętne wynagrodzenie stałe lecz wysokie prowizje przez cały rok.Biuro zarówno wyjazdowe jak i incoming.Siedziby na Dolnym Śląsku, w centrum Polski i być może na Wybrzeżu. Pozdrawiam.
Właścicel
odpowiedz »

Problemy z pracownikami w branży turystycznej [2008-02-26 20:56 87.205.214.*]
siedzibę ma sie raczej tylko jedną. Tak wynika bynajmniej z mojej logiki a reszta to oddziały. ma Pan te siedziby-oddziały czy dopiero będzie Pan je miał?? odpowiedz »

Problemy z pracownikami w branży turystycznej [2008-02-26 21:07 217.113.225.*]
Słowo "bynajmniej", nie służy potwierdzeniu lecz zaprzeczeniu pewnej tezy, zawartej w wypowiedzi.Warto zdawać sobie z tego sprawę zanim zabierze się głos na forum. odpowiedz »

Problemy z pracownikami w branży turystycznej [2008-02-26 21:03 217.113.225.*]
W kwestii mojej propozycji proszę bardzo o kontakt bezpośredni, pod podany adres e-mail.Dyskusjami akademickimi nie jestem zainteresowany. odpowiedz »

Problemy z pracownikami w branży turystycznej [2008-02-26 12:53 83.13.238.*]
Przecież w Tych szkołach tzw "Turystycznych" czy to przy AWF w Poznaiu czy przy UJ-cie nie uczą ludzi do pracy w turystyce. Bo nikt po takiej szkole nie ma bladego pojecia o geografi turystycznej i nie mówie tu o ofertach turoperatorów. Ale ludzie Ci nie maja bladego pojecią nawet o geografi z zakresu szkoły średniej. Mają problemy z policzeniem państw z jakimi graniczy Polska. W tych szkołach bardziej powinni zwrócić uwagę na to ze wiekszosć tych ludzi bedzie pracować z klientem i to bardzo czesto z trudnym klientem a takich przedmiotów, które uczą tego na żadnej uczelni w Polsce nie ma. Tym uczelniom zależy tylko i wyłącznie na ilości studentów , którzy płaca za studia i nic wiecej. Łobuss odpowiedz »

Problemy z pracownikami w branży turystycznej [2008-02-26 13:06 83.13.146.*]
Nie zgadzam się z Łobussem. Skończyłam TiR na AWF w Poznaniu. Uważam, że Ci studenci, którzy przykładali się do studiów są dobrze przygotowani w zakresie teoretycznym do pracy. Fakt, że z praktycznym doświadczeniem gorzej, ale to można nadrobić dodatkowymi praktykami lub pracą po zakończeniu studiów. Zostałam przygotowana dobrze i wszechstronnie do pracy w branży turystycznej. Poza tym zerokie zainteresowania wzbogacają moją wiedzę. Oczywiście jak na wszystkich kierunkach są studenci, którzy nie mają pojęcia o niczym, ale to osobna kwestia, która jest bardzo kontrowersyjna. Sa to zazwyczaj ludzie, którzy nie wiążą swojej przyszłości z branżą, lub nie zdają sobie sprawy z wagi dobrego przygotowania do pracy w zawodzie. odpowiedz »

Problemy z pracownikami w branży turystycznej [2008-02-28 06:21 80.51.253.*]
Eeh, wypowiedź kogoś, kto po prostu zakuwał wiedzę kładzioną na stole przez wykładowców nie mających zbytniego pojęcia o naszej branży - sam jestem studentem i wiem jakiego typu osobą jesteś. I jeśli wydaje Ci się, że jesteś "wszechstronnie przygotowana" to.. jesteś w błędzie :-) Ostatnio czytałem najśmieszniejszy opis wiedzy osoby po TiR "szeroka wiedza z zakresu marketingu, rachunkowości, prowadzenia finansów przedsiębiorstwa"... Co za bzdura - osoba ta miała jeden semestr marketingu i o prawdziwym, PRAKTYCZNYM marketingu nie ma bladego pojęcia. Gdyby przyszło wprowadzić notatki z tychże zajęć w życie miałaby ogromny problem, bo nijak mają się do rzeczywistości. Wiedzę po kierunku TiR zdobywa się interesując się branżą, a nie studiując. Moi znajomi w zdecydowanej większości nie wiedzą, że istnieje coś takiego jak tur-info.pl. Dziwne? Nie - każdy czeka na ukończenie studiów, wtedy będzie myślał nad pracą w turystyce. Z tą jakże "wszechstronną wiedzą". Pozdrawiam, Kamil odpowiedz »

Problemy z pracownikami w branży turystycznej [2008-02-27 11:42 999.999.999.*]
ooo/ wypowiedź osoby która skończyła studia aby pracować w branży - a nie że "mama kazali" - pozdrawiam (KH) odpowiedz »

Problemy z pracownikami w branży turystycznej [2008-02-26 12:18 83.13.146.*]
A to dziwne...właśnie skończyłam Turystykę i Rekreację na AWF w Poznaniu, pracę znalazłam po tygodniu, odezwało się do mnie bardzo dużo firm. Praktykę miałam, ale niewielką - studiowałam dziennie przez 5 lat i każdego roku miałam trochę praktyki, ale nic w sprzedaży. Prace znalazłam bez problemu. Fakt, że warunki płacowe rewelacyjne nie są, ale uważam, że prace w tej branży można znaleźć bardzo łatwo. odpowiedz »

Problemy z pracownikami w branży turystycznej [2008-02-26 12:39 87.239.57.*]
Prace znalezc jest latwo ale za jakie pieniadze. Znam dwa jezykiobce, mam rowniez pilotem wycieczek i sorry ale 1200 netto to dla mnie za malo. Lepiej juz uczyc prywatnie w domu jezyka i jezdzic jako plot. Mozna miec ok.3000 na reke. odpowiedz »

Problemy z pracownikami w branży turystycznej [2008-02-26 12:37 213.158.196.*]
Jasne, że jest bardzo łatwo, zwłaszcza teraz znaleźć pracę w turystyce, która się bardzo szybko rozwija. Ogłoszeń jest pełno, wystarczy chcieć. Pani chyba jako jedyna czytała powyższy artykuł, w którym porusza się problem z brakiem wykwalifikowanych pracowników. Jeżeli Pani nie zaprzepaści tej szansy, to ma Pani możliwość zostać właśnie jednym z nich, pierwszy krok już jest zrobiony. Zamiast marudzić trzeba szukać i wziąć się do roboty. Jak tylko wykorzysta Pani szansę to na pewno pracodawca to doceni, bo w dzisiejszych czasach nie zwalnia się wykwalifikowanych i lojalnych poracowników. Trzymam kciuki! odpowiedz »

Problemy z pracownikami w branży turystycznej [2008-02-26 12:52 83.13.146.*]
Również znam 2 języki obce, jestem pilotem, pracowałam też jako rezydent. Ale żeby być dobrym pracownikiem, trzeba spróbować pracy we wszystkich działach (na każdym etapie przygotowania oferty) począwszy od jej przygotowania i pracy typowo touroperatorskiej, przez sprzedaż i jej realizację - pilot, przewodnik. Całe studia uczyłam języków na dodatkowych lekcjach - fakt, jest to atrakcyjna praca pod względem finansowym, ale tak na prawdę nic poza tym nie wnosi do Twojego wykształcenia czy rozwoju osobistego, zawodowego. Czasami warto jest się "poświęcić" za mniejsze pieniądze. Nie można niestety (przynajmniej w turystyce) od razu zarabiać kokosów. Coż...taka branża. Ja postanowiłam cierpliwe poczekać na lepsze oferty, a międzyczasie zdobywać doświadczenie. odpowiedz »

Problemy z pracownikami w branży turystycznej [2008-02-26 20:05 217.113.225.*]
Witam.
Jeżeli jest Pani nadal zainteresowana perspektywiczną pracą w sektorze turystycznym to proszę o przesłanie pełnej aplikacji na info@topholiday.pl.
Niestety uruchamiam biuro najpewniej dopiero jesienią.
Zależy mi jednak na współpracy z pasjonatami i odpowienio zmotywowanymi osobami.Oferuję przeciętne wynagrodzenie stałe lecz wysokie prowizje przez cały rok.Biuro zarówno wyjazdowe jak i incoming.Siedziby na Dolnym Śląsku, w centrum Polski i być może na Wybrzeżu. Pozdrowienia
Własciciel.
odpowiedz »

Problemy z pracownikami w branży turystycznej [2008-02-26 21:09 999.999.999.*]
Ja jestem dobrym pracownikiem. Mam kilkuletnie doswiadczenie w pracy w biurze podróży. Mam właściwe podejście do klienta. Lubię rozmawiać. Lubię swoja pracę.Przyciagam klientów właściwą obsługą co nieraz przedkłada sie na propozycje pracy w ich firmach. Nie wspominając juz o pasji podróżówania i wyższym wykształceniu. Ale co z tego skoro tego nkit nie docenia? Mam pracę, ale szef mnie nie docenia. A ja przez Jego podejście czuję się niedowartościowana przez co tracę chęci do bycia jeszcze lepszą.Niestety pracodawcy popełniają czasem ogromne błedy nie doceniając pracowników a otwierają oczy gdy ich tracą i gdy na romowy przychodzą osoby bez pasji lub doswiadczenia. Pracodawcy otworzcie oczy! odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij